Η alfa ειπωθηκε οτι θα εχει μονοκοκ σασι carbon...
Eκει οφειλονται και τα 850 κιλα...
Δε νομιζω οτι εχει καμια σχεση με τογιοτα και χοντα...
Ποιος ανταγωνισμος?
Μονη της θα παιξει.
Τι να σου πω ρε Ηλία. Θυμάμαι που το είχα ψάξει το θέμα πριν από ένα μήνα με αφορμή μία συνέντευξη του Marcchione. Αυτός είχε πει ότι η 4C θα έχει πλατφόρμα της Dodge ώστε να είναι πισωκίνητη. Δηλαδή κανονικό σασί από χάλυβα.
Το carbon monocoque έχει τεράστιο κόστος παραγωγής ακόμα και αν βγει σε μαζική παραγωγή. Μέχρι τώρα η BMW, η MB και η VAG έχουν αγοράσει ή συνάψει συμφωνίες με τους μεγαλύτερους παίκτες στο χώρο του CFRP ώστε να μπορέσουν να ρίξουν το κόστος παραγωγής των CFRP εξαρτημάτων. Απ' όσο ξέρω όμως, η FIAT δεν έχει κάποια τέτοια άκρη, αφού προτίμησε να επενδύσει σε Chrysler αντί για CFRP.
Παρένθεση: Η BMW είχε αρχικά συνάψει συμφωνία με την SGL Group, τον μεγαλύτερο κατασκευαστή εξαρτημάτων από CFRP στον κόσμο, ωστόσο παίχτηκε ένα άγριο παιχνίδι μεταξύ της BMW και της VAG. Το θέμα αυτό είναι απίστευτα ενδιαφέρον και σίγουρα αξίζει ένα νέο θρεντ. Πριν δύο μήνες είχαμε κάνει μία πολύ καλή έρευνα με άλλον ένα από το GCF, αλλά τελικά δεν δημοσιεύσαμε τίποτα. Ωστόσο, έχω όλα τα στοιχεία στον υπολογιστή μου, και αν υπάρχει ενδιαφέρον, μπορών να τα γράψω εδώ.
Τέλος πάντων, το θέμα είναι ότι εγώ έχω μείνει στις τότε δηλώσεις του Marcchione. Σίγουρα και μπορεί να έχει αλλάξει κάτι στα σχέδια της FIAT από τότε, αν και αμφιβάλλω ότι για την τιμή που ανακοινώνουν από τη FIAT, ένα monocoque carbon σασί είναι βιώσιμο!
![]()
joseph (07-07-11)