Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
Θυμάμαι τι άκουσα όταν έβαλα προς πώληση το ΤΤ (108.000 km) το 2005. Οι έμποροι μου έδιναν 16.000 ευρώ, η επίσημη αντιπροσωπεία ένα χιλιάρικο παραπάνω με την προϋπόθεση να πάρω πάλι Audi. Τελικά το έδωσα 28.000 μετά από 1 χρόνο.

Το ίδιο έγινε και με το GTI (96.000km): Μ' έπαιρναν τηλέφωνο για την αγγελία στο car και μου έλεγαν πως βρίσκουν το ίδιο και καλύτερο με 13 χιλιάρικα. Τους προέτρεπα να πάνε ν' αγοράσουν εκείνα τότε και να μη μου ζαλίζουν τον έρωτα. Τελικά μόλις 2 βδομάδες αργότερα το έδωσα 19.000 μετρητοίς. Μόλις κατέβασα την αγγελία έπεσαν απανωτά κάτι αγχωμένα τηλεφωνήματα (είχαν κρατήσει το κινητό μου), αλλά το πουλάκι είχε πετάξει.

.
Συμφωνω απολυτα με τον Αρη.....ακομα και γω εν μεσο κρισης της αγορας αυτοκινητου, ακουγα τιμες εξοπραγματικες για το 92αρι μου....ακομα και 17000!!!!! μου ειπαν σε αντιπρωσοπια.......τελικα το αμαξι εφυγε σε σχεδον διπλασια τιμη.....


Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
Το Ζ3 έχει συγκεκριμένο κοινό. Και πιστεύω ότι το πρόβλημα του αγοραστικού κοινού του Z3 δεν είναι η τιμή του αυτοκινήτου αλλά τα τεκμήρια.

Αυτο ειναι πολυ σωστο!!!, ειδικα το τεκμηριο ειναι αυτο που στην σημερινη εποχη ρυθμιζει τις τιμες.....μιλαμε για αμαξια 2ετιας 4000+ cc αξιας 128000 ευρω με 9000χλμ να πωλουνται με το ζορι 50000ε......