Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 26

Θέμα: Μετατροπή Ε46 320 CI MPACK 2004 σε 1600cc

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    από το υπουργείο:

    Προϋποθέσεις

    1. το καύσιμο,η πραγματική ή η φορολογήσιμη ισχυς του νέου κινητήρα να επιτρέπεται από τις για κάθε περίπτωση ισχύουσες διατάξεις
    2. να είναι τεχνικά δυνατή η ασφαλής και λειτουργικά ορθή, σύμφωνα με τις ανάλογες προδιαγραφές και τους κανόνες της τέχνης, τοποθέτηση και συνεργασία του νέου κινητήρα, με τα υπόλοιπα συστήματα του αυτοκινήτου
    3. ο κυλινδρισμός και η πραγματική ισχύς του νέου κινητήρα, θα πρέπει να προβλέπονται ή να εγκρίνονται απο το εργοστάσιο κατασκευής του αυτοκινήτου, για τον συγκεκριμένο τύπο οχήματος, ή να περιλαμβάνονται μέσα στα όρια κυλινδρισμού και πραγματικής ισχύος που προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής, για τον συγκεκριμένο τύπο οχήματος.
    Επίσης, πέραν των οριζομένων στο ανωτέρω εδάφιο, η πραγματική ισχύς ή και ο κυλινδρισμός δε μπορεί να διαφέρει παρά μόνο μέχρι 25%, σε σχέση με τα μεγέθη του αρχικού κινητήρα.Τα αναφερόμενα στο παρόν εδάφιο ισχύουν, εκτός και ορίζεται διαφορετικά από το εργοστάσιο κατασκευής του οχήματος.
    4. ειδικά για οχήματα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας θα πρέπει οι εκπομπές καυσαερίων που παρουσιάζουν με το νέο κινητήρα να είναι ίσες ή μικρότερες από τα αντίστοιχα προς το νέο κυλινδρισμό τους όρια, όπως ορίζεται παρακάτω.

    Δικαιολογητικά

    1.έγγραφη συναίνεση του εργοστασίου κατασκευής του οχήματος ή της επίσημης αντιπροσωπέιας που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής, στην οποία αναφέρονται τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου κινητήρα και κατονομάζονται όλα τα συστήματα του οχήματος που τυχόν επηρεάζονται από το νέο κινητήρα-.....-Το δικαιολογητικό αυτό απαιτείται οπωσδήποτε στην περίπτωση που η πραγματική ισχύς του νέου κινητήρα ή και ο κυλινδρισμός του μεταβάλλεται πέραν των αναφερομένων στο δεύτερο εδάφιο της παρ. 2.3 της παρούσης ποσοστών απόκλισης. (25%)
    2. υπευθυνη δήλωση του ν. 1599/1986 διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου μηχανολόγου μηχανικού Τ.Ε. ή άλλων ειδικοτήτων με αυτά τα επαγγελματικά δικαιώματα
    3. υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986 για την εκτέλεση της αντικατάστασης-διασκευής, από διπλωματούχο μηχανολόγο μηχανικό ή του υπευθύνου λειτουργίας συνεργείου επισκευής οχημάτων, που λειτουργεί νόμιμα, στις εγκαταστάσεις του οποίου έγιναν οι σχετικές εργασίες στην οποία θα πιστοποιείται ή πλήρωση των απαιτήσεων κατά την εκτέλεση των εργασιών της αντικατάστασης....μπλα μπλα μπλα
    Απάντηση με παράθεση

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Τρίκαλα
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    4.894
    Thanked
    6363
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ερώτηση, αν σε μια καρότσα δεν έχει φορεθεί ο κινητήρας, τι γίνεται ??

    π.χ. e46 cabrio δεν φόρεσε ποτέ κάτω από 2000 κυβικά.
    Γίνεται????????????????????????

  3. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bill987 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ερώτηση, αν σε μια καρότσα δεν έχει φορεθεί ο κινητήρας, τι γίνεται ??

    π.χ. e46 cabrio δεν φόρεσε ποτέ κάτω από 2000 κυβικά.
    Γίνεται????????????????????????
    γίνεται αν λαδώσεις τα γρανάζια της κρατικής μηχανής...
    διαφορετικά θα πρέπει να πάρεις έγκριση τύπου = τρέξιμο και χρήμα

  4. #4
    Εγγραφή
    08-02-11
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    66
    Thanked
    37
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    -25% μόνο! Κρίμα και έλγα να το δηλώσω 800 κ.ε.

  5. The Following User Says Thank You to oasisa For This Useful Post:

    zaharias (06-07-11)

  6. #5
    Εγγραφή
    06-07-11
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    52
    Thanked
    44
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καταρχήν να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες για όλους όσους απάντησαν τόσο γρήγορα και με τόσες πληροφορίες! Τέτοια ανταπόκριση δεν την περίμενα!!
    Από αυτά που διάβασα καταλαβαίνω ότι είναι νόμιμη η μετατροπή. Και ο αδερφός μου μου είπε ότι το μοντέλο αυτό βγαίνει και 1600άρι, άρα δεν υπάρχει πρόβλημα. Μάλιστα, επειδή του αρέσει πολύ το αμάξι, απορρίπτει την ιδέα της ανταλλαγής και θα ξεκινήσει από σήμερα μάλιστα να ρωτάει μάστορες. Να επαναλάβω το ερώτημά μου λοιπόν μήπως ξέρετε κάποιον καλό μάστορα για τη μετατροπή και που φυσικά να έχει ή να μπορεί να βρει μηχανή 1600cc...
    Ευχαριστώ πολύ για την κάθε πληροφορία!!

    ΥΓ:Με τόσα που κοστίζει πλέον ένα δίλιτρο αμάξι δεν ξέρω πόσοι Έλληνες μπορούν πια να το συντηρήσουν...

  7. #6
    Εγγραφή
    05-07-11
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    916
    Thanked
    696
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    αν μιλας για αθηνα σε στελνω εκει που εφταιξα το δικο μου το αμαξι να συννενοηθει πως και τι.σου βρισκει τα παντα.στειλε π.μ. να σου δωσω και το τηλ. και οτι θες....εγω εμεινα ευχαριστημενος απο την μετατροπη παντως που μου εκανε...

    e36 till death!
    its not what you can say its what you can proοve(denzel washighton-training day film).

  8. #7
    Εγγραφή
    06-07-11
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    52
    Thanked
    44
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο leo328 Εμφάνιση μηνυμάτων
    αν μιλας για αθηνα σε στελνω εκει που εφταιξα το δικο μου το αμαξι να συννενοηθει πως και τι.σου βρισκει τα παντα.στειλε π.μ. να σου δωσω και το τηλ. και οτι θες....εγω εμεινα ευχαριστημενος απο την μετατροπη παντως που μου εκανε...
    έχεις pm!
    ευχαριστώ πολύ!

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP