Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
αν έχει έρθει θεσσαλονίκη, μάλον τις έχει στείλει στον κυρλαγκίτση. αν τις έχει στείλει
σε αυτόν, θα κάνει σοβαρή δουλειά...ο συγκεκριμένος έχει κάνει πολά ντριφτάδικα,
συμπεριλαμβανομένου και του φίλου μας του σαράφη...είναι επιστήμονας ο τύπος.
τώρα για μεταλα κτλ κτλ, οκ...αν και τα χιλ του είναι λίγα πάλι, το θέμα γενικότερα
είναι αν θα αντέξει το συγκεκριμένο μοτέρ για τέτοια χρήση. εγώ πιστεύω πως το
μοτεράκι θα τιναχτεί στον αέρα, και μάλιστα γρήγορα...δεν είναι και το καταλληλότερο
μοτέρ να δουλεύει κοφτιασμένο για ώρα όπως επιβάλει το ντρίφτ σε πολά σημεία...

Δεν ξέρω σε ποιόν τις έχει στείλει, ούτε τον συγκεκριμένο τον γνωρίζω. Αυτός που θα κάνει την δουλειά πάντως έχει φτιάξει το καλύτερο ντριφτάδικο Ε30(κατ εμε) στην Κρήτη και όχι μόνο. Του Ζιλιμπινάκη που είναι 600-700 άλογα σε χαμηλή πίεση και σε μεγάλη περνάει τα 1000. Βέβαια ένα τέτοιο όπλο σε καλά χέρια ότι ανάρτηση και να του βάλεις θα ράβει.

Νομίζω πως έχει στείλει τις ΟΕΜ του Μ3 για φτιάξιμο. Πάντως και πάλι ρε συ, όσο καλή δουλειά και να κάνει ο συντοπίτης σου, θα φτιαχτεί μια ανάρτηση με σχεδόν τα διπλά λεφτά η οποία δεν θα ρυθμίζεται όπως πρέπει αν χρειαστεί και είναι απόλυτα λογικό να χρειαστεί αλλαγές γιατί ο καθένας έχει τον δικό του τρόπο οδήγησης. Οπότε είναι δώρο άδωρο, άσε που δεν έχει φτιάξει ξανά ανάρτηση για Μ3 Ε46. Τόσο καλός πια που να φτιάξει ανάρτηση για ντριφτάδικο Μ3 και να την πετύχει με την πρώτη για όλα τα χέρια?? Δύσκολο...

Το μοτερ και εγώ πιστεύω πως δεν είναι το καταλληλότερο, αλλά πρώτον έχει σκοπό να το αλλάξει μετά απο κάποιο διάστημα και να βάλει απο Ε34 Μ5 τουρμπισμένο και δεύτερον για να πηγαίνεις συνέχεια στον κόφτη πάει να πει οτι δεν τρως πουθενά σβούρα, δεν χάνεις γραμμή και γενικά το έχεις πολύ στο σπορ που αμφιβάλω αλλά μακάρι να του βγει του ανθρώπου. Να πω εδώ οτι κυκλοφορεί στην περιοχή αρκετό καιρό Ε30 με S54 το οποίο τρέχει και σε ντριφτ και φτου φτου όλα καλά.