Σελίδα 3 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 29 από 29

Θέμα: CSL για drift car ???

  1. #21
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Η καλυτερη βελτιωση σε ενα αυτοκινητο που προοριζεται σε πιο σπορ δραστηριοτητες ειναι να του κανεις διαιτα.

    Οταν οδηγησα το Μ3 του Θωμα στις Σερρες επαθα ο ιδιος πλακα και δε το πιστευα....Το πως η διαφορα κιλων επηρεαζει το ιδιο σασι...απλα οδηγουσα ΑΛΛΟ αυτοκινητο.
    Με 25 χλμ περισσοτερα πριν τη Κ1, φρεναρα κατα 30 μετρα αργοτερα με το δικο μου...και αυτο απο το κατα πολυ μειωμενο βαρος!
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  2. #22
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    δεν είναι αυτό ρε...είναι ότι δεν έχεις τα κοχόνες για να οδηγήσεις το αμάξι μου όπως πρέπει...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  3. #23
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν είναι αυτό ρε...είναι ότι δεν έχεις τα κοχόνες για να οδηγήσεις το αμάξι μου όπως πρέπει...
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  4. #24
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ρε μλκ κρητικέ, λές τώρα που θα είναι κλειδωμένο να το γδύσω τελείως???
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  5. #25
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    ρε μλκ κρητικέ, λές τώρα που θα είναι κλειδωμένο να το γδύσω τελείως???
    Και εσυ μαζι ομως....

    https://www.neakriti.gr/?page=newsde...=835736&srv=95
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  6. #26
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    άσε τώρα ρε...δείξε τις ωραίες φώτο που λαμβάνεις κάθε μέρα απο κύπρο...χαχαχαχαχα!!!
    μλκ να την κάνεις card postal, και να του την στείλεις για ευχές τα χριστούγεννα...αααααα
    και σε όλους τους πελάτες σου...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  7. #27
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η καλυτερη βελτιωση σε ενα αυτοκινητο που προοριζεται σε πιο σπορ δραστηριοτητες ειναι να του κανεις διαιτα.

    Οταν οδηγησα το Μ3 του Θωμα στις Σερρες επαθα ο ιδιος πλακα και δε το πιστευα....Το πως η διαφορα κιλων επηρεαζει το ιδιο σασι...απλα οδηγουσα ΑΛΛΟ αυτοκινητο.
    Με 25 χλμ περισσοτερα πριν τη Κ1, φρεναρα κατα 30 μετρα αργοτερα με το δικο μου...και αυτο απο το κατα πολυ μειωμενο βαρος!
    Έλα ρε συ!! 25χλμ και 30 μέτρα είναι πολύ!! Δεν φοράς όμως και φρένα?

    Οκ καταλαβαίνω την λογική σας! Το CSL είναι ένα βελτιωμένο Μ3 για να είναι πιο γρήγορο και να γυρνάει γρηγορότερα σε πίστες. Στο ντριφτ όλη αυτή η διαφορά μηδενίζεται σχεδόν, οκ.
    Αλλα.... εαν γδύσεις ένα απλό Μ3 και του κάνεις μερικές βελτιωσούλες εκει που διαφέρει με το CSL, δεν γυρνάει σαν CSL ή πιο γρήγορα? Δεν ξέρω ρωτάω.

  8. #28
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    με 250 κιλά κάτω και κλάσης ανώτερη ανάρτηση, τα 30 μέτρα δεν είναι καθόλου υπερβολή.
    σκέψου πόσο πιο αποτελεσματικό είναι το φρένο με 250 κιλά μικρότερο φορτίο, και με σχεδόν
    μηδενική μετατόπιση βάρους κατα το φρενάρισμα. το αμάξι δεν μουρώνει σχεδόν καθόλου στα
    φρένα σε αντίθεση με το δικό μου που κάνει βουτιά...
    όσον αφορά το άλλο σου ερώτημα, είναι πως το csl, είναι τέλειο γα αυτό που είναι. δλδ αμάξι
    βόλτας και πίστας.
    φυσικά και ένα Μ3 θα μπορούσε να είναι πιο αποτελεσματικό απο ένα csl, αν έπεφταν επάνω του
    τα ανάλογα χρήματα. η τσέπη είναι αυτή που ορίζει πόσο καλύτερο μπορεί να γίνει ένα αμάξι,
    και αυτό ισχύει παντού.
    το θέμα για τα drift cars που συζητάμε, είναι πως δεν αξίζει να χαλάσεις ένα τόσο ολοκληρωμένο
    αμάξι χρόνων με πολιτική περιβολή βέβαια, για να το κάνεις drift car. θέλει να αλλάξεις πολά
    πράγματα, τα οποία δεν αξίζει. καταρχήν, είναι κρίμα να πετάξεις το smg, με το τέλειο πρόγραμμα
    που έχει, σε αντίθεση με του απλού Μ3. είναι λες και οδηγείς άλλο σαζμαν. επίσεις η αίσθηση
    που παίρνεις απο το αμάξι, είναι καθαρά για να μπείς και να γράψεις χρόνο. μόνο αν τύχει και
    το οδηγήσεις μπορείς να καταλάβεις αυτό που γράφω.
    απο την άλλη, ένα απλό Μ3, το κάνεις πολύ πιο άνετα drift car, μιάς και σε προιδεάζει να πάς
    με το πλάι συνέχεια. το csl σε μπριζώνει να το χώνεις. μια δυο τιμονιές και αέρα απο την στροφή.
    τες πα. το θέμα είναι πως οταν πας για να χαλάσεις ένα τέτοιο αμάξι, δεν αξλιζει τον κόπο.
    το πουλάς, και με τα λεφτά που παίρνεις, παίρνεις το απλό, του ρίχνεις τα κέρατα του, και όλα
    αυτά χωρίς να δώσεις παραπάνω χρήμα...γι'αυτό δεν αξιζει κυρίως να χαλάσεις ένα csl για
    drift car.
    για trackday car, ρίχνεις λίγο χρήμα ακόμα, και έχεις ένα πολύ ολοκληρωμένο αυτοκίνητο,
    αλλά και πάρα πολύ αποτελεσματικό...
    το αμάξι του μάνου, έχει γράψει 1.32.7. και παίρνει καμμιά 100+ κιλά ελάφρωμα ακόμα.
    αν βάλεις και ένα καλό πρόγραμμα απο την evolve που λένε πως κάνουν παπάδες οι άνθρωποι, θα γράψει ακόμα πιο κάτω...
    γενικώς για να μην το κουράζουμε το θέμα, δες πόσα βίντεο υπάρχουν απο csl ντριφτάδικα,
    και θα καταλάβεις γιατί δεν αξίζει να κάνεις κάτι τέτοιο...δεν υπάρχει κανένα. κοινός, θες ντριφτάμαξο???
    δεν αγοράζεις csl!!!
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  9. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    kloukakis (01-07-11)

  10. #29
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Σε πιάνω, μπορώ να καταλάβω για την διαφορά που λες μεταξύ Μ3 και Μ3 CSL.
    Καλά το αμάξι του Μάνου δεν σηκώνει αμφισβήτηση είναι τρελό όπλο και μακάρι να κόψει τα πείσματα το κιβώτιο να το χαρεί την επόμενη φορά όπως πρέπει!

    250 κιλά είναι προφανώς τεράστια διαφορά. Είναι σαν να λέμε τρέχα μόνος σου και μετά τρέχα με +3 άτομα μέσα. Απλά καμία σχέση.

    Δεν διαφωνώ ότι τα CSL δεν κάνουν για ντριφτ. Όντως μόνο και μόνο το κιβώτιο να αλλάξεις δεν είναι και λίγο. Πάντως υπο συνθήκες ιδιαίτερες και με τις τιμές να παίρνουν τον κατήφορο που "απαξιώνουν" τέτοια αμάξια, δεν αποκλείεται να το δούμε και αυτό. Πχ μπορεί να το έχει φέρει απο Γερμανία και να μην μπορεί να το κυκλοφορήσει ή να μην θέλει να το δώσει για συναισθηματικούς λόγους ή να έχει βρει κάποιον που να πληρώνει καλά την μετατροπή σε CSL ή μπορεί να χέστηκε(με το συμπάθιο) που είναι CSL ή όλα μαζί ή ή ή....

  11. The Following User Says Thank You to kloukakis For This Useful Post:

    Thomelef (02-07-11)

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP