Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 30

Θέμα: [E46] M3 Αποσυνδεση DSC???

  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Question [E46] M3 Αποσυνδεση DSC???

    Το προβλημα:
    Τα νεα φρενα που εβαλα εχουν κανει το πενταλ του φρενου πιο μαλακο με ελαχιστα μεγαλυτερη διαδρομη. Και αυτο συνεβει εξαιτιας των μεγαλυτερων και περισσοτερων εμβολων.

    H λυση:
    Το αμαξι το χρησιμοποιω 99% πιστα και θελω να τοποθετησω ενα pedal box για το φρενο με δυο κυριους κυλίνδρους , ενας για εμπρος και ενας για πισω. Πρεπει ομως να καταργησω το brake servo unit και το dsc/abs. Δηλαδη να τραβηξω γραμμες απο τους κυλινδρους απευθειας στις δαγκανες.

    Η ερωτηση:
    Καταργωντας τη μοναδα dsc θα αντιμετωπίσω προβλημα με τη μοναδα dme?
    Θα μπει σε safe mode?
    Η λογικη λεει ΝΑΙ. Και πως λυνεται αυτο? Με προγραμματισμο της dme?
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  2. #2
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7410
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δωσε τα φρενα σου σε μια καλή τιμουλα...
    Αγορασε AP Racing.
    Θα σου κοστισει λιγοτερα, θα γλιτωσεις το τρεξιμο και δεν θα εχεις κανενα προβλημα.

    Στο λέω γιατι εισαι αδερφός και νιωθω και τυψεις που σου εδωσα το αμαξι μου και φρεναρες και απο τοτε δεν μπορεις να κοιμηθεις
    M3 CSL

  3. The Following User Says Thank You to chief For This Useful Post:

    Thomelef (01-07-11)

  4. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Χριστοφορε οντως αν το γνωριζα αυτο θα επαιρνα ΑP...αγωνιστικη αισθηση φρενου!

    Το θεμα μου ειναι να κανω το πενταλ σκληρο με μικρη διαδρομη...σαν του καρτ ενα πραμα....να πιανει στο ενα εκ.

    Τα alcon δεν υστερουν σε τιποτα απο τα AP....μπορει να ειναι και καλυτερα λογω monobloc δαγκανας.
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  5. #4
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7410
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τα alcon μια χαρά ειναι και μια χαρα φρεναρουν οπως τα δοκιμασα στο αμαξι σου.
    Το θεμα ειναι τι δεν εχουν αισθηση αφου ειναι μαλακό το πένταλ και εχουν και διαδρομη.
    Γνωμη μου ειναι οτι ειναι θέμα συνηθειας. Θα ηταν καλυτερα να προσπαθησεις να τα συνηθησεις και να τα αφησεις οπως ειναι αντι να κανεις πειράματα και στο τέλος να εχεις λαμπάκια και προβλήματα.
    Εγω αν ημουν στην θεση σου θα εβαζα μια αγγελια καπου ή και στο cslregister και θα τα εδινα (αν ηθελα τοσο πολύ να εχουν την αισθηση) και με την πώληση θα έπερνα AP racing.
    Μην μπλεξεις με τετοιες ιστορίες και στο τέλος θα θες να δωσεις το αμαξι απ την αγανάκτηση χωρις στην ουσία να σου φταίει σε τιποτα.

    Ερωτηση:
    Καλά ρε μλκ, αφου δοκιμασες τα δικά μου και σου άρεσαν. Γιατι προτήμησες κατι διαφορετικό ????
    M3 CSL

  6. The Following 2 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    Thomelef (01-07-11), Vassilis ///M (28-03-12)

  7. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων

    Ερωτηση:
    Καλά ρε μλκ, αφου δοκιμασες τα δικά μου και σου άρεσαν. Γιατι προτήμησες κατι διαφορετικό ????
    Tα ειχα ηδη παραγγειλει και ειχαν μπει στη γραμμη παραγωγης...

    ΤΕΣΠΑ....τα alcon ειναι φρεναρες απλα θελω καλυτερη αισθηση πενταλ φρενου....
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  8. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ψάξε να βρείς πιο χοντρά σωληνάκια, και αν γίνεται λίιιιιιγο πιο κοντά...
    θα έχει πιο μικρή διαδρομή το υγρό, και γρηγορότερη μεταφορά απο το πιο χοντρό σωληνάκι...
    φτηνή λύση, που αν δεν κάνει δουλειά, δεν σε νοιάζει κιόλα...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  9. #7
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Υπαρχει μια λυση ωστε να αποφυγω το pedal box...να τοποθετησω master cylinder 27/22 απο Μ6 σε αντθεση με της Μ3 που ειναι 25/22.
    Δηλαδη μεγαλυτερη διαμετρο πιστονιου για τα εμπρος φρενα.
    Επισης να τοποθετησω βαλβιδα ρυθμισης υγρων στις γραμμες για τα πισω φρενα ωστε να αλλαξω το bias.

    Bεβαια ο κυριος κυλινδρος της Μ6 κοστιζει 400 ευρω και πρεπει να ειμαι απολυτα σιγουρος..
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  10. #8
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αν και γω εχω το ιδιο προβλημα που λες με τα φρενα (καλα δε το λες καιο προβλημα)
    αλλα αυτο με το master cylinder πρωτη φορα το ακουω.. εχει γινει κατι τετοιο και το φρενο
    εγινε ποιο απολυτο -σκληρο ?

  11. #9
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Δημητρη δεν ειναι προβλημα.
    Στη πιστα ομως καλο ειναι να ειναι πιο απολυτο σε αισθηση το πενταλ.

    Αν το πιστονι για τα εμπρος φρενα ειναι μεγαλυτερο σε διαμετρο το πενταλ γινεται πιο σκληρο με μικροτερη διαδρομη.
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  12. #10

    Προεπιλογή

    Μάνο, έτσι για την σιγουριά...έχεις τσεκάρει ότι έχεις master cylinder από Μ3csl ?
    Στο λέω γιατί στο 46αρι υπάρχουν τρια m/c ένα για τα σεμνά και ταπεινά , ένα για τα πρωτα Μ και ενα για τα επομενα μαζι με το csl

  13. The Following 2 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (01-07-11), Thomelef (01-07-11)

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP