Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 29

Θέμα: CSL για drift car ???

  1. #11
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    βρε το θέμα δεν είναι το γδύσιμο...
    το θέμα είναι πως ξεκινάει να κάνει ένα drift car, με άκυρο αμάξι...
    σα να φτιάχνεις ένα varadero για να τρέχει στα superbike ένα πράγμα...
    Με το γδυσιμο εννοω και τη χρηση drift απλα το διατυπωσα λαθος! Γενικα το μακελεψε το αμαξι λες και με αυτο θα γινει DK, με απλο 46αρι δεν θα βγαζει καλες γωνιες!

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ρε Φάνη μην τρελαίνεσαι... Αν ο άνθρωπος έτσι την βρίσκει τι να κάνουμε?
    Μπορεί να έχει λεφτά να πάρει άλλα 10... τι σκας?

  2. #12

    Προεπιλογή

    εδω μπορούμε να καβγαδίσουμε χωρίς να χαλάμε το θέμα του Κωστή

  3. #13
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Βεβαιως τωρα σχολιαζουμε χωρις να ξερουμε την ιστορια του csl.

    Μπορει να'ταν απο στουκα.
    Μπορει να ειναι "πλαγιως" νομιμο.
    Μπορει απλως να του περισσευουν πολλα λεφτα.
    Μπορει μπορει μπορει...
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  4. #14
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.328
    Thanked
    7377
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    ποσα κιλα @@@@@ ειναι????ειτε πλουσιος ειτε φτωχος το ιδιο @@@@@ παραμενεις...μονο στην περιπτωση του ****** αλλαζει..εκει σε λενε gay...

  5. #15
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Θα μπορουσε ο τυπας να το κανει ντριφταδικο χωρις να το γδυσει κιολας βεβαια.....ενα τουρμπο κιτ πανω,ενα καλο roll cage,αναρτηση κι ετοιμος!!Ετσι κι αλλιως τα CSL για την πιστα κατασκευαστηκαν ρε παιδια!!Οποτε τι χαλιεστε??Θα του κανει τη χρηση για την οποια προοριζεται το εργαλειο!
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  6. #16
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    κουμαντο στην τσεπη του αλλου , δεν μπορει να κανει κανεις! οσο για τον ορο ''συλλεκτικο'' του csl. μου ειναι αδιαφορο! για μενα ειναι απλα μια πιο ειδικη εκδοση ενος αυτοκινητου ευρεας παραγωγης (ετσι εχει καταντησει το μ3...και ας μην εχω να το παρω ή να το συντηρησω,,τουλαχιστον εγω)! ειναι ενα παρα πολυ καλο αυτοκινητο...που αυτος που το εχει....δικαιουτε να ελπιζει πως μπορει να το βελτιωσει σε επιμερους τομεις! αν θελει να το τρεξει σε αγωνες ,σε πιστες η ακομα και ντραγκστερ...δεν θα δωσει λογαριασμο σε κανεναν..ουτε και ειναι σωστο να τον κρινουμε εφοσον δεν τον γνωριζουμε ! προσωπικα θα χαιρομουν ,να γνωριζα καποιον που εχει τα κοτσια και την διαθεση να φτιαξει κατι, που αλλος δεν θα τολμουσε!

  7. The Following 3 Users Say Thank You to paganis For This Useful Post:

    BILL007 (21-06-11), m3e36 (01-07-11), nikos1400 (21-06-11)

  8. #17
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    το θέμα είναι πως δεν υπάρχει λογική σε αυτό που κάνει ο φίλος...το τι θα έκανε ο καθένας αν
    είχε ένα csl, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο...
    δεν θέλει @@ για να κάνεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο. φράγκα θέλει. επειδή όμως σαν άνθρωποι
    πρέπει να έχουμε και λογική, σχολιάζουμε...
    εγώ δεν θα πώ ούτε ιερόσυλος, ούτε τπτ...αυτό που σχολιάζω, είναι πως το αμάξι είναι τελείως
    άκυρο για αυτή την δουλειά, μιάς και θα μπορούσε χωρίς κόστος, και ίσως και βάζοντας και
    κάνα διχίλιαρο - τριχίλιαρο στην τσέπη, να έκανε ένα πολύ καλό αυτοκίνητο απο την αρχή...
    να είστε σίγουροι, πως υπάρχει πολύς κόσμος που έδινε άνετα ένα 35άρι για ένα μαμά csl, και
    ένας απ'αυτούς θα είμουν και εγώ αν έδινα το δικό μου για 25 - 26 χιλιάρικα...
    γενικώς πιστεύω πως ο s54, ΔΕΝ ΕΝΔΙΚΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΦΤΗ.
    επίσεις, το σαζμάν είναι τελείως άκυρο για την χρήση που το θέλει. μιλάμε για ντριφτάμαξο, που
    θα ενώνει στροφές. όχι για αμάξι που θα μπαίνει με τα φρένα, θα κρατάει την
    πορεία του μέχρι την έξοδο και φτου και απο την αρχή στην επόμενη στροφή...
    γι'αυτό και θέλει υδραυλικό χειρόφρενο, χειροκίνητο κιβώτιο, διαφορικό δύο δρόμων, κτλ κτλ...
    όλα αυτά θα μπορούσε να τα έχει, χωρίς να δώσει καμμία δραχμή, βάζοντας πολύ καλά πράγματα,
    απλά με το να πουλούσε το αμάξι, και να έπαιρνε ένα χειροκίνητο Μ3...
    πάντως γενικά η ταπεινή μου γνώμη είναι πως δεν αξίζει να χαλάσεις ένα τόσο ωραίο αμάξι
    για τέτοια χρήση. βέβαια αυτό είναι η γνώμη μου, και όλα τα παραπάνω τι θεωρώ εγώ ως
    λογική για να κάνεις ένα ντριφτάμαξο ύπο αυτές τις προυποθέσεις που έχει ο άγνωστος φίλος.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  9. The Following 4 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    BILL007 (21-06-11), chief (21-06-11), paganis (22-06-11), Stathis (21-06-11)

  10. #18
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τελικά παίχτηκε χαλασμένο τηλέφωνο και έπεσα θύμα παραπληροφόρησης. Είχε 2 Μ3, ένα CSL και ένα "απλό". Το CSL πωλήθηκε όπως ήταν και το απλό γίνεται ντριφτάδικο. Sorry

    ΥΓ. Αμαν και εσείς σπινθηροκωλιαστήκατε αμέσως

    Αλλά να ρωτήσω κάτι που το χω απορία?
    Και ο Μάνος γδυμένο για την πίστα δεν το έχει?
    Που είναι η διαφορά?

  11. #19
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7410
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ο Μανος δεν το εχει γδυμενο με την εννοια του αγωνιστικου αυτοκινητου.
    Ο Μανος το εχει ελαφρομενο. Το γδυσιμο που εχει το αμαξι του μανου αφορά στην ουσια μονο τα πισω καθησματα. Τα υπόλοιπα κιλά που εχασε εχουν να κανουν με την εξατμηση και τις αναρτησεις που ειναι πιο ελαφριές απ τα μαμα.
    Το αμαξι επισης δεν ειναι γνησιο ωστε να εχει καποια συλλεκτικη ή μελοντική αξια αλλα ειναι μετατροπη.
    Αυτες ειναι οι διαφορές.
    M3 CSL

  12. The Following 3 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    kloukakis (01-07-11), manos///3 (01-07-11), Thomelef (01-07-11)

  13. #20
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kloukakis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τελικά παίχτηκε χαλασμένο τηλέφωνο και έπεσα θύμα παραπληροφόρησης. Είχε 2 Μ3, ένα CSL και ένα "απλό". Το CSL πωλήθηκε όπως ήταν και το απλό γίνεται ντριφτάδικο. Sorry

    ΥΓ. Αμαν και εσείς σπινθηροκωλιαστήκατε αμέσως

    Αλλά να ρωτήσω κάτι που το χω απορία?
    Και ο Μάνος γδυμένο για την πίστα δεν το έχει?
    Που είναι η διαφορά?
    το αμάξι του μάνου είναι για να γράφει χρόνους και να πειγαίνει με γραμμές...
    trackday car δλδ, το οποίο μάλιστα είναι πάααααααααρα πολύ καλό...αν ο φίλος
    ήταν να κάνει το ίδιο πράγμα, οκ. απο την στιγμή όμως που μιλάμε για driftcar,
    μιλάμε για τελείως άλλο πράγμα, και το συγκεκριμένο αμάξι, δεν αξίζει να μπείς
    στην διαδικασία για να το κάνεις...
    απο την στιγμή που έχει και απλό Μ3 (υποθέτω και χειροκίνητο), τότε μια χαρούλα.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  14. The Following 2 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    kloukakis (01-07-11), manos///3 (01-07-11)

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP