Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 29

Θέμα: CSL για drift car ???

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kloukakis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τελικά παίχτηκε χαλασμένο τηλέφωνο και έπεσα θύμα παραπληροφόρησης. Είχε 2 Μ3, ένα CSL και ένα "απλό". Το CSL πωλήθηκε όπως ήταν και το απλό γίνεται ντριφτάδικο. Sorry

    ΥΓ. Αμαν και εσείς σπινθηροκωλιαστήκατε αμέσως

    Αλλά να ρωτήσω κάτι που το χω απορία?
    Και ο Μάνος γδυμένο για την πίστα δεν το έχει?
    Που είναι η διαφορά?
    το αμάξι του μάνου είναι για να γράφει χρόνους και να πειγαίνει με γραμμές...
    trackday car δλδ, το οποίο μάλιστα είναι πάααααααααρα πολύ καλό...αν ο φίλος
    ήταν να κάνει το ίδιο πράγμα, οκ. απο την στιγμή όμως που μιλάμε για driftcar,
    μιλάμε για τελείως άλλο πράγμα, και το συγκεκριμένο αμάξι, δεν αξίζει να μπείς
    στην διαδικασία για να το κάνεις...
    απο την στιγμή που έχει και απλό Μ3 (υποθέτω και χειροκίνητο), τότε μια χαρούλα.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    kloukakis (01-07-11), manos///3 (01-07-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Η καλυτερη βελτιωση σε ενα αυτοκινητο που προοριζεται σε πιο σπορ δραστηριοτητες ειναι να του κανεις διαιτα.

    Οταν οδηγησα το Μ3 του Θωμα στις Σερρες επαθα ο ιδιος πλακα και δε το πιστευα....Το πως η διαφορα κιλων επηρεαζει το ιδιο σασι...απλα οδηγουσα ΑΛΛΟ αυτοκινητο.
    Με 25 χλμ περισσοτερα πριν τη Κ1, φρεναρα κατα 30 μετρα αργοτερα με το δικο μου...και αυτο απο το κατα πολυ μειωμενο βαρος!
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  4. #3
    Εγγραφή
    19-01-10
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η καλυτερη βελτιωση σε ενα αυτοκινητο που προοριζεται σε πιο σπορ δραστηριοτητες ειναι να του κανεις διαιτα.

    Οταν οδηγησα το Μ3 του Θωμα στις Σερρες επαθα ο ιδιος πλακα και δε το πιστευα....Το πως η διαφορα κιλων επηρεαζει το ιδιο σασι...απλα οδηγουσα ΑΛΛΟ αυτοκινητο.
    Με 25 χλμ περισσοτερα πριν τη Κ1, φρεναρα κατα 30 μετρα αργοτερα με το δικο μου...και αυτο απο το κατα πολυ μειωμενο βαρος!
    Έλα ρε συ!! 25χλμ και 30 μέτρα είναι πολύ!! Δεν φοράς όμως και φρένα?

    Οκ καταλαβαίνω την λογική σας! Το CSL είναι ένα βελτιωμένο Μ3 για να είναι πιο γρήγορο και να γυρνάει γρηγορότερα σε πίστες. Στο ντριφτ όλη αυτή η διαφορά μηδενίζεται σχεδόν, οκ.
    Αλλα.... εαν γδύσεις ένα απλό Μ3 και του κάνεις μερικές βελτιωσούλες εκει που διαφέρει με το CSL, δεν γυρνάει σαν CSL ή πιο γρήγορα? Δεν ξέρω ρωτάω.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP