εδω μπορούμε να καβγαδίσουμε χωρίς να χαλάμε το θέμα του Κωστή
Βεβαιως τωρα σχολιαζουμε χωρις να ξερουμε την ιστορια του csl.
Μπορει να'ταν απο στουκα.
Μπορει να ειναι "πλαγιως" νομιμο.
Μπορει απλως να του περισσευουν πολλα λεφτα.
Μπορει μπορει μπορει...
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
ποσα κιλα @@@@@ ειναι????ειτε πλουσιος ειτε φτωχος το ιδιο @@@@@ παραμενεις...μονο στην περιπτωση του ****** αλλαζει..εκει σε λενε gay...![]()
Θα μπορουσε ο τυπας να το κανει ντριφταδικο χωρις να το γδυσει κιολας βεβαια.....ενα τουρμπο κιτ πανω,ενα καλο roll cage,αναρτηση κι ετοιμος!!Ετσι κι αλλιως τα CSL για την πιστα κατασκευαστηκαν ρε παιδια!!Οποτε τι χαλιεστε??Θα του κανει τη χρηση για την οποια προοριζεται το εργαλειο!
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
κουμαντο στην τσεπη του αλλου , δεν μπορει να κανει κανεις! οσο για τον ορο ''συλλεκτικο'' του csl. μου ειναι αδιαφορο! για μενα ειναι απλα μια πιο ειδικη εκδοση ενος αυτοκινητου ευρεας παραγωγης (ετσι εχει καταντησει το μ3...και ας μην εχω να το παρω ή να το συντηρησω,,τουλαχιστον εγω)! ειναι ενα παρα πολυ καλο αυτοκινητο...που αυτος που το εχει....δικαιουτε να ελπιζει πως μπορει να το βελτιωσει σε επιμερους τομεις! αν θελει να το τρεξει σε αγωνες ,σε πιστες η ακομα και ντραγκστερ...δεν θα δωσει λογαριασμο σε κανεναν..ουτε και ειναι σωστο να τον κρινουμε εφοσον δεν τον γνωριζουμε ! προσωπικα θα χαιρομουν ,να γνωριζα καποιον που εχει τα κοτσια και την διαθεση να φτιαξει κατι, που αλλος δεν θα τολμουσε!
το θέμα είναι πως δεν υπάρχει λογική σε αυτό που κάνει ο φίλος...το τι θα έκανε ο καθένας αν
είχε ένα csl, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο...
δεν θέλει @@ για να κάνεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο. φράγκα θέλει. επειδή όμως σαν άνθρωποι
πρέπει να έχουμε και λογική, σχολιάζουμε...
εγώ δεν θα πώ ούτε ιερόσυλος, ούτε τπτ...αυτό που σχολιάζω, είναι πως το αμάξι είναι τελείως
άκυρο για αυτή την δουλειά, μιάς και θα μπορούσε χωρίς κόστος, και ίσως και βάζοντας και
κάνα διχίλιαρο - τριχίλιαρο στην τσέπη, να έκανε ένα πολύ καλό αυτοκίνητο απο την αρχή...
να είστε σίγουροι, πως υπάρχει πολύς κόσμος που έδινε άνετα ένα 35άρι για ένα μαμά csl, και
ένας απ'αυτούς θα είμουν και εγώ αν έδινα το δικό μου για 25 - 26 χιλιάρικα...
γενικώς πιστεύω πως ο s54, ΔΕΝ ΕΝΔΙΚΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΦΤΗ.
επίσεις, το σαζμάν είναι τελείως άκυρο για την χρήση που το θέλει. μιλάμε για ντριφτάμαξο, που
θα ενώνει στροφές. όχι για αμάξι που θα μπαίνει με τα φρένα, θα κρατάει την
πορεία του μέχρι την έξοδο και φτου και απο την αρχή στην επόμενη στροφή...
γι'αυτό και θέλει υδραυλικό χειρόφρενο, χειροκίνητο κιβώτιο, διαφορικό δύο δρόμων, κτλ κτλ...
όλα αυτά θα μπορούσε να τα έχει, χωρίς να δώσει καμμία δραχμή, βάζοντας πολύ καλά πράγματα,
απλά με το να πουλούσε το αμάξι, και να έπαιρνε ένα χειροκίνητο Μ3...
πάντως γενικά η ταπεινή μου γνώμη είναι πως δεν αξίζει να χαλάσεις ένα τόσο ωραίο αμάξι
για τέτοια χρήση. βέβαια αυτό είναι η γνώμη μου, και όλα τα παραπάνω τι θεωρώ εγώ ως
λογική για να κάνεις ένα ντριφτάμαξο ύπο αυτές τις προυποθέσεις που έχει ο άγνωστος φίλος.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Τελικά παίχτηκε χαλασμένο τηλέφωνο και έπεσα θύμα παραπληροφόρησης. Είχε 2 Μ3, ένα CSL και ένα "απλό". Το CSL πωλήθηκε όπως ήταν και το απλό γίνεται ντριφτάδικο. Sorry
ΥΓ. Αμαν και εσείς σπινθηροκωλιαστήκατε αμέσως
Αλλά να ρωτήσω κάτι που το χω απορία?
Και ο Μάνος γδυμένο για την πίστα δεν το έχει?
Που είναι η διαφορά?![]()
Ο Μανος δεν το εχει γδυμενο με την εννοια του αγωνιστικου αυτοκινητου.
Ο Μανος το εχει ελαφρομενο. Το γδυσιμο που εχει το αμαξι του μανου αφορά στην ουσια μονο τα πισω καθησματα. Τα υπόλοιπα κιλά που εχασε εχουν να κανουν με την εξατμηση και τις αναρτησεις που ειναι πιο ελαφριές απ τα μαμα.
Το αμαξι επισης δεν ειναι γνησιο ωστε να εχει καποια συλλεκτικη ή μελοντική αξια αλλα ειναι μετατροπη.
Αυτες ειναι οι διαφορές.![]()
M3 CSL
το αμάξι του μάνου είναι για να γράφει χρόνους και να πειγαίνει με γραμμές...
trackday car δλδ, το οποίο μάλιστα είναι πάααααααααρα πολύ καλό...αν ο φίλος
ήταν να κάνει το ίδιο πράγμα, οκ. απο την στιγμή όμως που μιλάμε για driftcar,
μιλάμε για τελείως άλλο πράγμα, και το συγκεκριμένο αμάξι, δεν αξίζει να μπείς
στην διαδικασία για να το κάνεις...
απο την στιγμή που έχει και απλό Μ3 (υποθέτω και χειροκίνητο), τότε μια χαρούλα.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS