Σελίδα 17 από 22 ΠρώτηΠρώτη ... 71516171819 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 161 έως 170 από 216

Θέμα: M42 compressor

  1. #161
    Εγγραφή
    26-05-10
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    370
    Thanked
    280
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το χταποδι φαινεται να ειναι 4-1. Αυτου του τυπου τα χταποδια ειναι σχεδιασμενα ετσι ωστε να αποδιδουν σε φασμα στροφων που εσυ δεν θα δουλεψεις ποτε...

  2. #162
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ναι είναι 4-1, τι εννοείς?

  3. #163
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο M54POWER Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το χταποδι φαινεται να ειναι 4-1. Αυτου του τυπου τα χταποδια ειναι σχεδιασμενα ετσι ωστε να αποδιδουν σε φασμα στροφων που εσυ δεν θα δουλεψεις ποτε...
    Ισως δεν ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα. Τα 4-1 χταποδια δινουν κατι παραπανω ψηλα.
    Τα 4-2-1 στρωνουν λιγο καλυτερα την καμπυλη, εχεις λιγο παραπανω ροπη στις μεσαιες και λιγο μικροτερη ιπποδυναμη ψηλα.


    Η διαφορα συνηθως με την εργοστασιακη πολλαπλη ειναι τοσο μεγαλη(ειδικα με οσες εχουν κατευθειαν κοτσαρισμενο καταλυτη) που καθιστουν τις μεταξυ τους διαφορες απειροελαχιστες. Και για την ακριβεια δεν προκειται να ειναι πανω απο 0,5 κg ροπης η 1-2 ιππων. Μεταξυ τους. Γιατι με το εργοστασιακο, αναλογα και με το τι ειναι αυτο, η διαφορα θα ειναι σεβαστη και τρελα αισθητη(Συνηθως. Δεν ισχυει για αυτοκινητα με καλομελετημενη εξαγωγη οπως ενα Μ πχ).

    Το φασμα ειναι σχετικο.
    Το 4-2-1 θα ειναι προτιμοτερο αναμεσα σε 2.500 με 4500rpm πχ, ενω το 4-1 θα δινει λιγο παρανω peak ψηλα(4.500 με 6000).
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ghost-rider : 29-06-11 στις 00:21

  4. The Following 3 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    BILL007 (01-07-11), kloukakis (29-06-11), m-power_01 (29-06-11)

  5. #164
    Εγγραφή
    18-08-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    575
    Thanked
    181
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kloukakis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ναι είναι 4-1, τι εννοείς?
    Oι τεσσερις αποληξεις πεφτουνε κατευθειαν σε μια μεγαλη σωληνα και απο εκει φευγει πισω.

  6. #165
    Εγγραφή
    19-04-10
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    718
    Thanked
    1240
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    στα 4-2-1 χταποδια μεγαλο ρολο παιζει το μηκος του 2 δλδ το λεγομενο διχαλο οσο ποιο μακρυ ειναι τοσο ποιο ψηλα δουλεβει το μοτερ (τηρουμενων των αναλογιων βεβαια) στο παλιο μου αμαξι (Golf VR6) ειχα χταποδι 6-2-1 με κοντο διχαλο οπου το αμαξι ειχε περισσοτερορ ροπη στις μεσαιες στροφες και οταν το αλλαξα με αλλο μακρυτερο εχασα αυτην την κλοτσια που ειχα στις 3000rpm αλλα κερδισε το αμαξι ψηλα μετα τις 4500 οπου και μου εδωσε μια διαφορα των 2 αυτοκινητων σε κοντρα με αμαξι φιλου πριν και μετα την τοποθετηση του μεγαλου σε μηκους διχαλου , απο εκει και περα ειναι θεμα επιλογης με βολεβε περισσοτερο το κοντο διχαλο σε μια διαδρομη με στροφες οπου η ροπη στις μεσαιες παιζει συμαντικο ρολο , αλλα το μακρυ μου εδινε διαφορετικο "απλωμα" του μοτερ σε εθνικες οδους και γενικα σε παιχνιδια της ευθειας

  7. The Following 4 Users Say Thank You to Bassakos For This Useful Post:

    aggelosmk2 (29-06-11), kloukakis (29-06-11), Panos 316T (29-06-11), S8N (29-06-11)

  8. #166
    Εγγραφή
    26-05-10
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    370
    Thanked
    280
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ισως δεν ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα. Τα 4-1 χταποδια δινουν κατι παραπανω ψηλα.
    Τα 4-2-1 στρωνουν λιγο καλυτερα την καμπυλη, εχεις λιγο παραπανω ροπη στις μεσαιες και λιγο μικροτερη ιπποδυναμη ψηλα.


    Η διαφορα συνηθως με την εργοστασιακη πολλαπλη ειναι τοσο μεγαλη(ειδικα με οσες εχουν κατευθειαν κοτσαρισμενο καταλυτη) που καθιστουν τις μεταξυ τους διαφορες απειροελαχιστες. Και για την ακριβεια δεν προκειται να ειναι πανω απο 0,5 κg ροπης η 1-2 ιππων. Μεταξυ τους. Γιατι με το εργοστασιακο, αναλογα και με το τι ειναι αυτο, η διαφορα θα ειναι σεβαστη και τρελα αισθητη(Συνηθως. Δεν ισχυει για αυτοκινητα με καλομελετημενη εξαγωγη οπως ενα Μ πχ).

    Το φασμα ειναι σχετικο.
    Το 4-2-1 θα ειναι προτιμοτερο αναμεσα σε 2.500 με 4500rpm πχ, ενω το 4-1 θα δινει λιγο παρανω peak ψηλα(4.500 με 6000).

    Tα 4-2-1 δινουν πολυ καλη αποδοση απο ρελαντι μεχρι τις 5-5500rpm και αν ειναι πολυ καλα μελετημενα με σωστες διαμετρους και σωστα μηκη εως τις 6-6500max

    Τα 4-1 λογο σχεδιασης δεν αποδιδουν καθολου καλα εως τις μεσαιες, μετα ισοφαριζουν εως τις 5-5500 και ξεκιναν να περνουν κεφαλι απο εκει και πανω εως το οριο του κινητηρα 9000~19000(βλεπε F1). Χρησιμοποιουνται μονο σε αγωνιστικα, ντραγκστεραδικα κλπ εκει που δεν τους νοιαζει το φασμα κατω απο 4,5-5000σαλ.

  9. #167
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    τούρμπο και πράσινα άλογα

  10. The Following 2 Users Say Thank You to Panos 316T For This Useful Post:

    kloukakis (30-06-11), nikos1400 (30-06-11)

  11. #168
    Εγγραφή
    26-05-10
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    370
    Thanked
    280
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Panos 316T Εμφάνιση μηνυμάτων
    +1 Ωραιος οδηγος μαν

  12. The Following 2 Users Say Thank You to S54POWER For This Useful Post:

    BILL007 (01-07-11), Panos 316T (29-06-11)

  13. #169
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Panos 316T Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλά με τρέλανες τώρα, δεν παίζεσαι!!!
    Θα κάτσω να το διαβάσω προσεκτικά μόλις βρω χρόνο. Εύγε!

    Εγώ το 4-1 το πήρα με την λογική οτι έτσι κι αλλιώς θα δουλεύω πάνω απο την ατμόσφαιρα απο τις 1000 κιόλας στροφές, οπότε ήθελα να βοηθήσω το μοτερ να δίνει μέχρι τον κόφτη και να μην κρεμάει στα ψιλά. Όταν διαβάσω τα του Πάνου θα έχω μια καλύτερη άποψη, αλλά έτσι κι αλλιώς σε λίγες μέρες μπαίνει, οπότε η νεκροψία θα δίξει...

  14. The Following User Says Thank You to kloukakis For This Useful Post:

    Panos 316T (30-06-11)

  15. #170
    Εγγραφή
    26-05-10
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    370
    Thanked
    280
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μια δυναμομετρηση πριν και μετα θα σου λυσει καθε απορια..
    (και θα σου ελαφρωσει την τσεπη 40+40=80Ε)

  16. The Following 2 Users Say Thank You to S54POWER For This Useful Post:

    kloukakis (01-07-11), Panos 316T (01-07-11)

Σελίδα 17 από 22 ΠρώτηΠρώτη ... 71516171819 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP