Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 347

Θέμα: 1 Series M Coupe World Debut

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    18-11-10
    Περιοχή
    Lagadas - greece
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    2.181
    Thanked
    1370
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    οτι και να ναι το θρυλο παρακατω στη φωτο δε το φτανη ΟΥΤΕ στο νυχακι (εβγαινε μεχρι 500-600 PS αναλογα την παραγελλια τοτε μετρημενα κομματια κοντα μισο εκκατομυριο μαρκα ΤΟΤΕ ) και ,,,,,,,,,,κατα τα αλλα καινουργιο μι1 σου λεει ο αλλος
    και,,,,,,,,,,,,,παρακαλω το 1978-81 ειχε συστημα ψεκασης Kugelfischer-Einspritzung
    που το ιντζεκτιον ειναι κατι μερονυχτα μακρυα για να το φταση σε αποτελεσματικοτητα,,,,,ΛΟΙΠ Ν μι1 η,,,,,,,,,,,,Der Ferrari aus Munchen?????
    Attached Images Attached Images

  2. The Following 4 Users Say Thank You to 850CSI For This Useful Post:

    chief (25-06-11), m-power_01 (25-06-11), Stathis (09-07-11), Thomelef (26-06-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    οτι και να ναι το θρυλο παρακατω στη φωτο δε το φτανη ΟΥΤΕ στο νυχακι (εβγαινε μεχρι 500-600 PS αναλογα την παραγελλια τοτε μετρημενα κομματια κοντα μισο εκκατομυριο μαρκα ΤΟΤΕ ) και ,,,,,,,,,,κατα τα αλλα καινουργιο μι1 σου λεει ο αλλος
    και,,,,,,,,,,,,,παρακαλω το 1978-81 ειχε συστημα ψεκασης Kugelfischer-Einspritzung
    που το ιντζεκτιον ειναι κατι μερονυχτα μακρυα για να το φταση σε αποτελεσματικοτητα,,,,,ΛΟΙΠ Ν μι1 η,,,,,,,,,,,,Der Ferrari aus Munchen?????
    Γιωργο αυτο ειναι καλο???, πολυ παλιο μου κανει σα μοντελο, θα το παταει λες το 1Μ?
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  4. #3
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.930
    Thanked
    3252
    Rides
    0

    Προεπιλογή



    Εδώ ο Andre de Vries κυνηγάει ένα "track-day prepared" CSL στο Nurburgring. Νομίζω ότι τα πάει αρκετά καλά.

    Έχοντας μιλήσει μέσω άλλου φόρουμ με τον συγκεκριμένο οδηγό, σας πληροφορώ ότι έχει επίσης ένα E46 M3 CSL, και ένα 130i με το οποίο τρέχει στο τοπικό πρωτάθλημα
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiannisRob : 02-08-11 στις 00:44

  5. #4
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μηπως ειμαι ο μόνος που ειδα οτι το πιο γρηγορο αμαξι του βίντεο ειναι το 996 GT3?
    Σφαίρα πάει.

    Pork rules....

  6. The Following User Says Thank You to chief For This Useful Post:

    nikos1400 (02-08-11)

  7. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μηπως ειμαι ο μόνος που ειδα οτι το πιο γρηγορο αμαξι του βίντεο ειναι το 996 GT3?
    Σφαίρα πάει.

    Pork rules....
    συμπέ νομίζω πως ήταν γκε τε 2. και απο την αεροτομή, αλλά και απο το πόσο εύκολα τους πέρασε σαν σταματημένους.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  8. #6
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    συμπέ νομίζω πως ήταν γκε τε 2. και απο την αεροτομή, αλλά και απο το πόσο εύκολα τους πέρασε σαν σταματημένους.
    To τουρμπακι ομως ειδες βεντουζα στο track day csl...........φαντασου να ηταν και ο ασσος track day prepared ''ξυλο'' που θα ετρωγε η ατμοσφαιρα....
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP