Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 24

Θέμα: BMW M5 E60 VS BMW M5 F10!!!!!

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    08-04-10
    Περιοχή
    κρητη
    Μηνύματα
    165
    Thanked
    106
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ο V10 θα μεινει στην ιστορια...!!!

  2. #2
    Εγγραφή
    07-07-10
    Περιοχή
    halkida
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    761
    Thanked
    761
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    πραγματικα ειναι απο τις λιγες φορες που ειναι παλιο και νεο μοντελο και που αν με ρωταγαν πιο θα ηθελα δεν θα ηξερα τι θα ελεγα γιατι ειναι τελεια και τα 2...συνηθως το νεο μοντελο ειναι πιο ομορφο,αλλα επειδη εχω στην Ε60 μεγαλη αγαπη μπερδευομαι...
    ντί μπέστεν κουαλιτάτ (μα'ι' ας)

  3. The Following User Says Thank You to halkida116mpack For This Useful Post:

    120ie87 (23-06-11)

  4. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.102
    Thanked
    13984
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο halkida116mpack Εμφάνιση μηνυμάτων
    πραγματικα ειναι απο τις λιγες φορες που ειναι παλιο και νεο μοντελο και που αν με ρωταγαν πιο θα ηθελα δεν θα ηξερα τι θα ελεγα γιατι ειναι τελεια και τα 2...συνηθως το νεο μοντελο ειναι πιο ομορφο,αλλα επειδη εχω στην Ε60 μεγαλη αγαπη μπερδευομαι...
    Ομορφο σκαρι το Ε60 ακομα και σημερα,αλλα το F10 ειναι πιο συχρονο,σε καποια σημεια αρκετα πιο ομορφο!!!, αλλα και σε καποια αλλα ποιο συντηρητικο.
    Attached Images Attached Images

  5. The Following User Says Thank You to alexm For This Useful Post:

    panos90 (23-06-11)

  6. #4
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αρη,σε Μ αντιπαραθεση και να μην βλεπουμε μοτερ....;

    F10 M5 VS E60 M5
    Power: 560hp(@ 6000rpm) VS. 500bhp (@ 7750rpm)
    Torque: 501 lb-ft (@ 1500rpm) VS. 384 lb-ft (6100rpm)
    0-62mph: 4.4 seconds VS. 4.7 seconds
    0-124mph: 13 seconds VS. ____
    Top Speed: 155mph (190mph with M Package) VS. 155mph
    Transmission: 7 Speed DCT / 6 Speed Manaul VS. 7 speed SMG / 6 Speed Manual
    Εχεις απολυτο δικιο!!!....και ας παιζεις με τον πονο μου!!!

    ακομη και σε κομματια ειναι πολυ πιο ομορφος ο V10!!!



    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ομορφο σκαρι το Ε60 ακομα και σημερα,αλλα το F10 ειναι πιο συχρονο,σε καποια σημεια αρκετα πιο ομορφο!!!, αλλα και σε καποια αλλα ποιο συντηρητικο.
    ....και οι αεραγωγοι Μ5 στη φωτο ειναι αυτοι που κοβεις φτερο για να μπουν,κανουν δηλ. για οχι Μ5 και ο σπασμενος λευκος πισω προφυλακτηρας που εχεις επισυναψει τι ρολο παιζουν σε σχεση με το σχολιο σου????....κατα λαθος μαλλον....

  7. #5
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.102
    Thanked
    13984
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εχεις απολυτο δικιο!!!....και ας παιζεις με τον πονο μου!!!

    ακομη και σε κομματια ειναι πολυ πιο ομορφος ο V10!!!





    ....και οι αεραγωγοι Μ5 στη φωτο ειναι αυτοι που κοβεις φτερο για να μπουν,κανουν δηλ. για οχι Μ5 και ο σπασμενος λευκος πισω προφυλακτηρας που εχεις επισυναψει τι ρολο παιζουν σε σχεση με το σχολιο σου????....κατα λαθος μαλλον....
    Καλα ρε....θειο μην βαρας,βιαζομουν γιατι ειχα αργησει σε μια συναντηση που ειχα,βρηκα δυο προχειρες φωτο και τις εμπαξα!!!!
    Αυτο παντως που ηθελα να δειξω με τις φωτο ειναι οτι μου αρεσει πιο πολυ ο τρυπιος..... προφυλακτηρας και οι πλαινες γριλιες του Ε60

  8. The Following User Says Thank You to alexm For This Useful Post:

    aristent (22-06-11)

  9. #6
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο halkida116mpack Εμφάνιση μηνυμάτων
    πραγματικα ειναι απο τις λιγες φορες που ειναι παλιο και νεο μοντελο και που αν με ρωταγαν πιο θα ηθελα δεν θα ηξερα τι θα ελεγα γιατι ειναι τελεια και τα 2...συνηθως το νεο μοντελο ειναι πιο ομορφο,αλλα επειδη εχω στην Ε60 μεγαλη αγαπη μπερδευομαι...




    και με μένα συμβαίνει ακριβώς το ίδιο..... το κόψιμο του εμπρός καπώ στο καινούργιο που κάνει τον προφυλακτήρα να δείχνει ξένο σώμα σε συνδυασμό με τα "αμερικάνικα" ανακλαστικά κάτω από τα πίσω φώτα πάλι στο καινούργιο -> φορτώνουν το καινούργιο με αποτέλεσμα η παλιά να είναι πιο καλόγουστη με καθαρότερες γραμμές..... θα προτιμούσα την e60 ....

  10. The Following User Says Thank You to 120ie87 For This Useful Post:

    halkida116mpack (23-06-11)

  11. #7
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18833
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καλά, τέτοιο θάψιμο στην F10 δε ρίχνουν ούτε στα Audi fora.

    Σύμφωνοι, σήμερα μας αρέσει περισσότερο η Ε60 M5 απ' ότι η F10 M5, αν και πριν 8 χρόνια κυκλοφορούσαμε με vomit bags στο δρόμο μήπως και πετύχουμε τη νέα τότε 5άρα.

    Σύμφωνοι, η F10 θυμίζει στο σουλούπι πολύ Ε90 κι ως εκ τούτου δεν είναι τόσο avant-quard όσο ο πρόγονός της. Επαγωγικά, η F10 M5 θυμίζει σε πολλές λεπτομέρειες (π.χ. προφυλακτήρας) την Ε92 Μ3 η οποία είναι πανέμορφη.

    Σύμφωνοι, βλέποντας το μωσαϊκό του S85 μένεις αποχαυνωμένος ενώ κάνοντας το ίδιο με τον S63 ψάχνεις για το αλλενάκι του IKEA. Έλα όμως που ο τελευταίος είναι ΚΑΙ οικονομικότερος, ΚΑΙ δυνατότερος, ΚΑΙ τρομερά ροπάτος ΚΑΙ οικολογικότερος.

    Σύμφωνοι, τον ήχο του V10 δεν τον έχει. Δεν παύει όμως να είναι ένας υπερτροφοδοτούμενος V8. Κι απ' όσο θυμάμαι, οι V8 έχουν φοβερό ήχο. Όλα τα κλασσικά muscle cars στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού φορούν V8.

    Το δε θέμα της υπερτροφοδότησης των Μ μοντέλων όχι μόνο δε με απωθεί, αντιθέτως με συγκινεί. Τα ατμοσφαιρικά Μ ήταν, είναι και θα είναι καταπληκτικά αυτοκίνητα που έγραψαν ιστορία. Ήρθε όμως ώρα να γυρίσει και η BMW σελίδα.

    Όταν οι νόρμες καυσαερίων γίνονται όλο και πιο αυστηρές, όταν η φορολόγηση σου ρίχνει τις πωλήσεις γιατί είτε βάσει κυβικών είτε βάσει εκπομπών είσαι συνεχώς το θύμα της υπόθεσης, όταν ο ανταγωνισμός νίπτει τας χείρας του γιατί βγάζει από 2000 κυβικά αυτά που βγάζει η BMW από 3000 και 4000, όταν μεγάλο μέρος της πελατείας σου καταλήγει να δίνει όσο κοστίζει ένα αυτοκίνητο πόλης σε χρήματα για να στραφεί σε κομπρέσσορες και turbo kits προκειμένου να πάρει κάποια σοβαρά άλογα τη στιγμή που οι υπόλοιποι με ένα πρόγραμμα της δεκάρας παίρνουν 40% πάνω, όταν λοιπόν συμβαίνουν όλα αυτά πρέπει να κάτσεις και να σκεφτείς σοβαρά ποιο είναι το μέλλον σου.

    Μοτέρ Μ division είναι και το ένα, μοτέρ M division είναι και το άλλο. Τα μεν είναι πολύστροφα και πολυπετάλουδα, τα δε είναι υπερτροφοδοτούμενα και ροπάτα. Αν θέλετε τη γνώμη μου, βαριά αυτοκίνητα όπως τα σύγχρονα BMW έχουν πολύ περισσότερο ανάγκη τη ροπή παρά το στροφάρισμα, εν αντιθέσει π.χ. με τα Honda. Κι από τη στιγμή που η ροπή χαμηλά τα κάνει και πιο παιχνιδιάρικα, δεν έχω κανένα λόγο να ξινίζω τα μούτρα μου. Σύμφωνοι, χάθηκε ένα μέρος της αποκλειστικότητας του να έχεις Μ. Αλλά μπροστά στην επιβίωση, αυτό είναι δευτερέυον ζήτημα.

  12. The Following 9 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    alexm (23-06-11), aristent (23-06-11), E60_Arkadia (24-06-11), Eleni (29-06-11), GM6 (24-06-11), imolarot (17-11-12), m3e36 (29-06-11), PANOS-E60 (23-06-11), Ptboul (24-06-11)

  13. #8
    Εγγραφή
    15-05-11
    Περιοχή
    Garden State
    Ηλικία
    62
    Μηνύματα
    3.616
    Thanked
    11510
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλά, τέτοιο θάψιμο στην F10 δε ρίχνουν ούτε στα Audi fora.

    Σύμφωνοι, σήμερα μας αρέσει περισσότερο η Ε60 M5 απ' ότι η F10 M5, αν και πριν 8 χρόνια κυκλοφορούσαμε με vomit bags στο δρόμο μήπως και πετύχουμε τη νέα τότε 5άρα.

    Σύμφωνοι, η F10 θυμίζει στο σουλούπι πολύ Ε90 κι ως εκ τούτου δεν είναι τόσο avant-quard όσο ο πρόγονός της. Επαγωγικά, η F10 M5 θυμίζει σε πολλές λεπτομέρειες (π.χ. προφυλακτήρας) την Ε92 Μ3 η οποία είναι πανέμορφη.

    Σύμφωνοι, βλέποντας το μωσαϊκό του S85 μένεις αποχαυνωμένος ενώ κάνοντας το ίδιο με τον S63 ψάχνεις για το αλλενάκι του IKEA. Έλα όμως που ο τελευταίος είναι ΚΑΙ οικονομικότερος, ΚΑΙ δυνατότερος, ΚΑΙ τρομερά ροπάτος ΚΑΙ οικολογικότερος.

    Σύμφωνοι, τον ήχο του V10 δεν τον έχει. Δεν παύει όμως να είναι ένας υπερτροφοδοτούμενος V8. Κι απ' όσο θυμάμαι, οι V8 έχουν φοβερό ήχο. Όλα τα κλασσικά muscle cars στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού φορούν V8.

    Το δε θέμα της υπερτροφοδότησης των Μ μοντέλων όχι μόνο δε με απωθεί, αντιθέτως με συγκινεί. Τα ατμοσφαιρικά Μ ήταν, είναι και θα είναι καταπληκτικά αυτοκίνητα που έγραψαν ιστορία. Ήρθε όμως ώρα να γυρίσει και η BMW σελίδα.

    Όταν οι νόρμες καυσαερίων γίνονται όλο και πιο αυστηρές, όταν η φορολόγηση σου ρίχνει τις πωλήσεις γιατί είτε βάσει κυβικών είτε βάσει εκπομπών είσαι συνεχώς το θύμα της υπόθεσης, όταν ο ανταγωνισμός νίπτει τας χείρας του γιατί βγάζει από 2000 κυβικά αυτά που βγάζει η BMW από 3000 και 4000, όταν μεγάλο μέρος της πελατείας σου καταλήγει να δίνει όσο κοστίζει ένα αυτοκίνητο πόλης σε χρήματα για να στραφεί σε κομπρέσσορες και turbo kits προκειμένου να πάρει κάποια σοβαρά άλογα τη στιγμή που οι υπόλοιποι με ένα πρόγραμμα της δεκάρας παίρνουν 40% πάνω, όταν λοιπόν συμβαίνουν όλα αυτά πρέπει να κάτσεις και να σκεφτείς σοβαρά ποιο είναι το μέλλον σου.

    Μοτέρ Μ division είναι και το ένα, μοτέρ M division είναι και το άλλο. Τα μεν είναι πολύστροφα και πολυπετάλουδα, τα δε είναι υπερτροφοδοτούμενα και ροπάτα. Αν θέλετε τη γνώμη μου, βαριά αυτοκίνητα όπως τα σύγχρονα BMW έχουν πολύ περισσότερο ανάγκη τη ροπή παρά το στροφάρισμα, εν αντιθέσει π.χ. με τα Honda. Κι από τη στιγμή που η ροπή χαμηλά τα κάνει και πιο παιχνιδιάρικα, δεν έχω κανένα λόγο να ξινίζω τα μούτρα μου. Σύμφωνοι, χάθηκε ένα μέρος της αποκλειστικότητας του να έχεις Μ. Αλλά μπροστά στην επιβίωση, αυτό είναι δευτερέυον ζήτημα.
    απο προσωπικη εμπειρια απο το - F10 550xi - M package - (φυσικα δεν μιλαμε για Μ5) ειναι απολαυση..... μεχρι στιγμης καταφερα να το δοκιμασω μονο μεχρι 140 μιλια δηλαδη 225 χιλιομετρα..... την επομενη φορα που θα μου δωθει η ευκαιρια και οι συνθηκες θα προσπαθησω ...... λιγο παραπανω.........αλλα δεν θα μπορουσα να το συγκρινω με το προηγουμενο Ε60 535xi.... με τιποτα..... !!!!!!!

  14. The Following 2 Users Say Thank You to Eleni For This Useful Post:

    535xi (05-01-12), aristent (29-06-11)

  15. #9
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.102
    Thanked
    13984
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Αρη,σε Μ αντιπαραθεση και να μην βλεπουμε μοτερ....;

    F10 M5 VS E60 M5
    Power: 560hp(@ 6000rpm) VS. 500bhp (@ 7750rpm)
    Torque: 501 lb-ft (@ 1500rpm) VS. 384 lb-ft (6100rpm)
    0-62mph: 4.4 seconds VS. 4.7 seconds
    0-124mph: 13 seconds VS. ____
    Top Speed: 155mph (190mph with M Package) VS. 155mph
    Transmission: 7 Speed DCT / 6 Speed Manaul VS. 7 speed SMG / 6 Speed Manual
    Attached Images Attached Images

  16. The Following 4 Users Say Thank You to alexm For This Useful Post:

    aristent (22-06-11), nikos1400 (22-06-11), Nino (22-06-11), S8N (23-06-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP