Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 162

Θέμα: Αλοιφαδόροι: είδη και οδηγός σωστής χρήσης

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο laantonios Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κατέληξα σε 2 βασικές κατηγορίες: Σε αυτές που αφαιρούν τις γρατζουνιές, αράχνες, φεγγάρια και όπως αλλιώς θέλετε να ονομάσετε τις ανωμαλίες στο χρώμα και σε αυτές που είναι βερνίκια καθώς έχουν χρώμα και καλύπτουν έστω και για μικρό χρονικό διάστημα τυχόν κενά.
    Στο 2ο τουτού μου (opel) καθότι πιο νέο χρησιμοποιώ μονο βερνίκι του χρώματός του πολύ γνωστής φίρμας μόνο προληπτικά. Και αυτό τα 4 χρόνια ζωής του προληπτικά.
    Aν καταλαβαίνω καλά και με βάση αυτά που λες παρακάτω, έχεις πάρει κάποιο κερί με χρώμα σαν αυτά που έχει η turtlewax και η sonax, τα οποία κατά τη γνώμη μου προσφέρουν ελάχιστα αποτελέσματα, κυρίως το δεύτερο.
    Καλύτερα να χρησιμοποιούσες κάποιο glaze που να περιέχει πολλά fillers τα οποία καλύπτουν καλά την ψιλή αράχνη και γενικά τα μικροπροβλήματα του χρώματος.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο laantonios Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εννοώ κερί με χρώμα. Υπάρχει ακριβώς για τον κωδικό του χρώματός μου.
    Τον αλοιφαδόρο για την δουλειά που τον κάνω τον θεωρώ εργαλείο. Δεν το θεωρώ όμως επαγγελματικό.
    Η σειρά είναι απλή. Πλύσιμο αυτοκινήτου->κέρωμα με αλοιφαδόρο->γυάλισμα με αλοιφαδόρο.

    Την ορολογία βερνίκι την δανείστηκα απο το βερνίκι που χρησιμοποιούσαμε για τα παπούτσια να την ονομάσω πάστα με χρώμα;
    Επαγγελματίας στα χρώματα δεν είμαι. Χοντρή η αλοιφή δεν είναι. Κρέμα είναι.
    Το να υπάρχει κερί με βάση τον κωδικό του χρώματός σου, ειλικρινά δεν το έχω ξανακούσει.
    Για την ακρίβεια, το έχω ακούσει για κάτι πανάκριβα swissvax και zymol που κατασκευάζονται ύστερα από παραγγελία του πελάτη για το αυτοκίνητό του.
    Θες να γίνεις λιγο πιο συγκεκριμένος και να μας πεις τι εταιρείας είναι τα προϊόντα που χρησιμοποιείς?

    Κι επίσης, η σειρά που ακολουθείς είναι λάθος.
    Πρώτα γίνεται το γυάλισμα και μετά το κέρωμα!

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο laantonios Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν τόνισα την επαγγελματική του ικανότητα. Για τη δουλειά που το κάνω είναι άψογος και τον έχω ήδη 3 χρόνια.
    Τα αποτελέσματα θα μπορούσαν να είναι θεαματικά με επαγγελματικά προϊόντα τόσο σε εργαλεία όσο και σε αλοιφές αλλά παρόλα αυτά το αποτέλεσμα εμένα με ικανοποιεί!

    υγ βερνίκι δεν έκαψε ποτέ.
    Δεν γίνεται φίλε μου να είναι άψογος με 3500 στροφές.
    Οι γυαλιστικές αλοιφές πρέπει να δουλευτούν ορισμένη ώρα στις 1000 περίπου στροφές για να σπάσουν, ειδάλλως αν δουλευτούν κατευθείαν υψηλόστροφα, τότε διορθώνουν πολύ λιγότερο.
    Επίσης, όταν το γυάλισμα γίνεται με μαξ 1700-1800 στροφές κι εσύ χρησιμοποιείς τις διπλάσιες, είναι σίγουρο πως έχεις κάψει αρκετό βερνίκι.
    Αν κάνεις μια μέτρηση πάχουν θα το διαπιστώσεις και μόνος σου.
    Τέλος, το κερί χρειάζεται πολύ χαμηλές στροφές για να περαστεί, ειδάλλως θερμαίνεται πολύ γρήγορα και δεν απορροφάται από το βερνίκι, με αποτέλεσμα να προσφέρει ελάχιστη προστασία σε σχέση με αυτή που θα έπρεπε.
    Καλύτερα να το περνάς με το χέρι λοιπόν, είναι προτιμότερο απ'όλες τις απόψεις.

    Γενικά, είναι πολύ καλό να ασχολείσαι μόνος σου με το αμάξι σου και απ'ότι βλέπω, έχεις το μικρόβιο του detailing.
    Το θέμα είναι πως κάνεις κάποια πράγματα λάθος με αποτέλεσμα αυτό να μειώνει σε μεγάλο βαθμό το αποτέλεσμα και ενδέχεται να οδηγήσει και σε ζημιά.
    Κάνε αυτά που σου είπαμε (αλλαγή αλοιφαδόρου, διαδικασίας κλπ), διάβασε και τα κατατοπιστικά άρθρα του πρώτου ποστ στο τόπικ αυτό και ό,τι άλλο θες μπορείς να το ρωτήσεις στο αρμόδιο τόπικ: https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=1051.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  2. The Following User Says Thank You to Driver M For This Useful Post:

    Stefanos_Cool (22-06-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP