Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 162

Θέμα: Αλοιφαδόροι: είδη και οδηγός σωστής χρήσης

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    04-07-10
    Περιοχή
    Veria city
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    30
    Thanked
    10
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τι εννοείς ότι χρησιμοποιείς βερνίκι που καλύπτει μικρά κενά?
    Δεν το καταλαβαίνω αυτό...
    Θες να γίνεις πιο σαφής?
    Όσο για τον αλοιφαδόρο από μόνος σου κατάλαβες ότι είναι για πέταμα μιας και ΔΕΝ έχει ρυθμιστή στροφών...
    Και εαν έχεις την καλοσύνη να μας πεις με ποιο τρόπο και με ποια σειρά χρησιμοποιείς τα προιόντα για να καταλάβουμε...
    Εννοώ κερί με χρώμα. Υπάρχει ακριβώς για τον κωδικό του χρώματός μου.
    Τον αλοιφαδόρο για την δουλειά που τον κάνω τον θεωρώ εργαλείο. Δεν το θεωρώ όμως επαγγελματικό.
    Η σειρά είναι απλή. Πλύσιμο αυτοκινήτου->κέρωμα με αλοιφαδόρο->γυάλισμα με αλοιφαδόρο.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αγαπητέ Αντώνη, έχεις μπερδέψει ολίγον τις ορολογίες. Δεν υπάρχουν αλοιφές-βερνίκια. Μάλλον ήθελες να γράψεις ΚΕΡΙ. Το βερνίκι είναι....βερνίκι και η διαδικασία για να γίνει είναι το βάψιμο. Το κάνει δηλαδή βαφέας σε φούρνο με πιστόλι βαφής.

    Παλαιότερα στα χρώματα μονής (δεν είμαι σίγουρος αν το Ε36 σου είναι βαμένο 'μονής'), με τη χρήση κάποιας χοντρής αλοιφής μπορούσες όντως να 'μεταφέρεις' χρώμα από το σημείο που δεν είχε ζημιά, στο σημείο που υπήρχε κάποια εκδορά με μέτρια αποτελέσματα. Και αυτό διότι το χρώμα και το βερνίκι ήταν σε μία στρώση.
    Την ορολογία βερνίκι την δανείστηκα απο το βερνίκι που χρησιμοποιούσαμε για τα παπούτσια να την ονομάσω πάστα με χρώμα;
    Επαγγελματίας στα χρώματα δεν είμαι. Χοντρή η αλοιφή δεν είναι. Κρέμα είναι.

  2. #2
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο laantonios Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η σειρά είναι απλή. Πλύσιμο αυτοκινήτου->κέρωμα με αλοιφαδόρο->γυάλισμα με αλοιφαδόρο.
    Συγγνώμη που το λέω αλλά η σειρά και λάθος είναι και απουσιάζουν διαδικασίες οι οποίες προστατεύουν και αναζωογονούν το χρώμα
    Ο αλοιφαδόρος ο επαγελματικός ξεκινάει από 250 ευρώ και πάνω και κανείς δεν μίλησε για τέτοιους αλοιφαδόρους...
    Οι ερασιτεχνικοί αλοιφαδόροι ξεκινούν από 50-60 ευρώ και φτάνουν μέχρι και 200.
    Φαντάσου λοιπόν σε ποια κατηγορία ανήκει ο δικός σου αλοιφαδόρος που ούτε καν ρυθμιστή στροφών δεν έχει...

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP