Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 3 από 3

Θέμα: υγραεριοκίνηση σε e36

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #3
    Εγγραφή
    05-07-10
    Περιοχή
    Veria city
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    30
    Thanked
    10
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Samaro Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα διάφορα " μαστόρια " συνήθως λένε μακ@κίες επειδή είναι γνώστες των πάντων.
    Ετσι εγώ δεν καταλαβαίνω, γιατί ο κινητήρας κινδυνεύει όταν το αυτοκίνητο τρέχει με μεγάλη ταχύτητα ( ! ) και όχι, όταν δουλεύει σε ψιλές στροφές ...

    Ερώτηση 1) : Τι εννοείς δεν έχεις λαδιέρα ;;

    Ερώτηση 2) : Ολα τα συστήματα υγραερίου γυρίζουν αυτόματα στην βενζίνη πάνω από κάποιες στροφές ;;
    το όλο πρόβλημα φίλε είναι η πολύ υψηλή θερμοκρασία στο χώρο καύσης. Δεν είμαι μηχανικός αλλά όντως η θερμιδική απόδοση του lpg είναι χαμηλότερη της βενζίνης με αποτέλεσμα να χρειάζεται παραπάνω καύση υγραερίου για την ίδια απόδοση. Η θερμοκρασία που αναπτύσσεται αυξάνεται ραγδαία σε υψηλές στροφές για αρκετό χρονικό διάστημα. Την 1η & τη 2α δεν τη σκάω επι ώρα αλλά όταν πάω ταξίδι και τρέχω , τρέχω για αρκετή ώρα.

    1. λαδιέρα είναι ένα κολπάκι που κάνουν στα τελευταίας γενιάς αυτοκίνητα που ο κινητήρας χρειάζεται λίπανση λόγω της ξηρότητας του lpg
    2. ανάλογα με το τι θα μετρήσει ο μάστορας. Ο δικός μου είδε οτι στα 4300 κάθε λίγα δευτερα ψεκάζει αυτόματα & λίγη βενζίνη.
    Όποιος φυσικά βάλει lpg δε θα έχει στο νου του τη μη οικονομική οδήγηση έτσι;

  2. The Following User Says Thank You to laantonios For This Useful Post:

    m-power_01 (22-06-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP