Σελίδα 4 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 56

Θέμα: ρυθμιση αναρτησης (pss10)

  1. #31
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7410
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Φιλε χωρις παρεξηγηση, αλλα ρωτας και ξαναρωτας για το σετ απ της αναρτησης σου (και που επιμενεις να το λες "ευθυγραμμιση") αλλα τις απαντησεις δεν νομιζω να τις διαβαζεις.
    M3 CSL

  2. #32
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    βριλησσια
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    75
    Thanked
    28
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Να σου πω...μηπως η μεγαλυτερη αποτυχια ειναι που επελεξες να βαλεις ρυθμιζομενη...γιατι απο την ολη την περιγραφη σου...δεν βλεπω να την πολυ παλευεις με το ολο αθλημα..αλλο ευθυγραμμιση αλλο ρυθμισμα αναρτησης..!
    Δεν την βγαζεις να βαλεις μια OEM...αιντε και κανα ελατηριο χαμηλωματος..!να βρεις την υγεια σου....

    Σε οποιο πουπακη και να πας....θα σου κανει μια ευθυγραμμιση και ρυθμιση...που πχ...εγω ειχα βρει και με βολευε στο δικο μου Μ3....που σε καμια περιπτωση δεν σημαινει οτι θα βολευει εσενα...


    Για να καταλαβεις...στο αυτοκινητο μου ο πουπακης εχει κανει την ευθυγραμμιση..με μονο εξτρα ,αρκετη συγλιση(που ηθελα εγω)...και απο θεμα ρυθμισεων μονο υψος (ζυγισμα..)!
    Περα απο αυτα απο εκει εφυγα με τερμα σοφτ-μηδεν τα παντα...
    και σιγα εψαξα να βρω τι με βολευει..(μεχρι και προγραμμα αλλαξα για να μην εχω ξεσπασμα..βλεπε τουρπο)

  3. The Following User Says Thank You to saikoe39 For This Useful Post:

    Thomelef (21-06-11)

  4. #33
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    έτσι όπως τα λέει ο φίλος απο πάνω είναι...κανένας μα κανένας δεν μπορεί να ρυθμίσει μια ανάρτηση,
    για λογαριασμό άλλου, εκτός και αν μιλάμε για το ακριβώς ίδιο στύλ οδήγησης, και ακριβώς τα ίδια
    γούστα όσον αφορά τις αντιδράσεις του αυτοκινήτου. πράγμα το οποίο είναι πάαααρα πολύ δύσκολο.
    αν τώρα κάποιος δεν γνωρίζει βασικά πράγματα όπως σκληρότητες αποσβέσεις και τι γίνεται σε
    περίπτωση που τα αλλάζεις, άστο...
    εμένα η γνώμη μου είναι μια στάνταρ ανάρτηση που δουλεύει σωστά, πάντα με τα κατάλληλα
    ελατήρια, και λίγο ψάξιμο στην ευθυγράμιση για όσο το δυνατόν καλύτερα αποτελέσματα...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  5. #34
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mo328i Εμφάνιση μηνυμάτων
    υστερα απο απειρες φορες που εχω παει να σκοτωθω υστερα απο την ευθυγραμμιση στον πουπακη σημερα το μεσημερι πραγματικα γλυτωσα παρα τριχα γυρνοντας απο πορτο ραφτη κυνηγιομουν με εναν φιλο μου που δοκιμαζουμε μεταξυ μας τα αυτοκινητα με ενα ταπερ και υστερα απο κυνηγητο σε μια αποτομη δεξια φευγει ο κωλος με 140-150 και κεντραρω ελια,ΕΥΤΥΧΩΣ δεν ειχα βγαλει το antispin και μαζεψε μονο του τελαιυτεα στιγμη...γενικα ετσι οπως ειναι το αυτοκινητο μετα απο πολλες δοκιμες (νομιζα οτι εφταιγα εγω) παρατηρειται σε ανοιχτες στροφες την ψιλοπαλευει το αυτοκινητο αν και το νοιωθω στον αερα γενικα με αρκετα ελαφρυ τιμονι,στις ποιο κλειστες μουτρα μουτρα μουτρα και οταν καταφερει και τα μαζεψει ξεκιναει το πανυγηρι κωλος κωλος αναποδα στην εξοδο και ισιωνει εαν δεν με πεταξει και λιγο απο την αλλη.Αστα να πανε γενικα το πιο μεγαλο προβλημα ειναι ο κωλος πεταει πααααρα πολυ και στα πολλα χιλιομετρα με την ψυχη στο στωμα στριβω.Φυσικα και τα μουτρα ειναι προβλημα αλλα τα ελενχω λιγο καλυτερα... συγνωμη εαν θυγω καποιον αλλα ΑΠΟΤΥΧΙΑ μεγαλη η ευθυγραμμιση.Που παω τωρα??καποιος αλλος να ξερει λιγακι το πως στριβουν τα bmw??
    Εγω σου'πα παντως να βρεθουμε να το παμε μια βολτα και να δουμε μαζι τι φταιει και τι δεν σου ταιριαζει στο στησιμο αυτου του Μ3....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  6. #35
    Εγγραφή
    31-08-10
    Περιοχή
    pallini
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    234
    Thanked
    30
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    δεν θελω τιποτα εξειδικευμενο θελω να μπαινει και να μην πεταει μουτρα και κωλους ποσο ποιο απλα να το πω??ας γινει οσο χαμηλο και σκληρο θελει..!!Κοιτα πριν την ευθυγραμμιση στον πουπακη με ελαστικα του 2007 και θεοστραβο το αυτοκινητο εμπαινα καλυτερα.με ελαστικα καινουρια και πουπακης ευθυγραμμιση πολυ χειροτερα!!

  7. The Following User Says Thank You to mo328i For This Useful Post:

    manos///3 (22-06-11)

  8. #36
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mo328i Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν θελω τιποτα εξειδικευμενο θελω να μπαινει και να μην πεταει μουτρα και κωλους ποσο ποιο απλα να το πω??ας γινει οσο χαμηλο και σκληρο θελει..!!Κοιτα πριν την ευθυγραμμιση στον πουπακη με ελαστικα του 2007 και θεοστραβο το αυτοκινητο εμπαινα καλυτερα.με ελαστικα καινουρια και πουπακης ευθυγραμμιση πολυ χειροτερα!!
    Το να μην πεταει μουτρα ή κωλους σε καθε στροφη δεν γινεται, καθε στροφη εχει το οριο της. Μηπως πριν εμπαινες σωστα ενω μετα την ευθυγραμμιση, νομιζοντας πως ειναι στημενο καλυτερα, μπαινεις ατσαλα και λαθος?

    Βρες μερικες στροφες που ξερεις καλα με συγκεκριμενα χλμ, αλλαξε ρυθμισεις και δοκιμασε παλι, δες αν φευγει, αν εχεις κι αλλο, κλπ.

    Σου εκτυπωσε χαρτι με τις ρυθμισεις? Καντο scan και ανεβασε το.

  9. #37
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Πηγαινε και κανε ευθυγραμμιση τις ΟΕΜ τιμες του Μ3.
    Το πολυ πολυ βαλε τις τιμες του csl.
    Μη παιξεις με αποκλιση/συγκληση....ασε τις μαμα.

    Ρυθμισε το υψος σου οχι κατω απο 650μμ απο το εδαφος εως τα ακρες των φτερων. Φροντισε το υψος του πισω αξονα να ειναι πιο χαμηλο εως 10μμ απο τον εμπρος. Για παραδειγμα αν το εμπρος ειναι 660 τοτε το πισω να ειναι καπου στο 650-655

    Η αναρτηση σου εχει 10 ρυθμισεις bamp/rebound. Υπαρχουν αριθμοι στις βαλβιδες οποτε ειναι ευκολο. Βαλε την εμπρος στο 5 και την πισω στο 6. Απο δικιες μου εμπειριες αφηνω τον πισω αξονα σε πιο μαλακες ρυθμισεις για να μη ξεκολλαει. Απο εκει και περα αρχιζε να παιζεις αλλα ενα κλικ τη φορα και οχι με μεγαλες διαφορες στα νουμερα εμπρος και πισω αξονα.

    Ελπιζω να βοηθησα καπως...
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  10. The Following 2 Users Say Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    m-power_01 (22-06-11), Stathis (24-06-11)

  11. #38
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μάνο γιατί λες πίσω να είναι χαμηλότερο? Για να είναι πιο εύκολο?
    Στα πισωκίνητα δεν υπάρχει ένας λόγος παραπάνω να είναι πίσω πιο ψηλά, ώστε στρίβοντας με γκάζι να έρχεται εκεί που πρέπει?

  12. #39
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kloukakis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μάνο γιατί λες πίσω να είναι χαμηλότερο? Για να είναι πιο εύκολο?
    Στα πισωκίνητα δεν υπάρχει ένας λόγος παραπάνω να είναι πίσω πιο ψηλά, ώστε στρίβοντας με γκάζι να έρχεται εκεί που πρέπει?
    Ενα λογος ειναι πως το χειλος του πισω φτερου ειναι ελαχιστα πιο χαμηλα απο το χειλος του εμπρος σε απολυτη νοητη ευθεια. Οποτε αν στις μετρησεις κρατησω πιο χαμηλα το πισω μερος (φτερο με εδαφος) ουσιαστικα το σασι ερχεται σε ευθεια θεση.

    Αλλος ενας λογος ειναι πως οταν εισαι χαμηλοτερα πισω απο οτι εμπρος βοηθα στο κρατημα του πισω αξονα (στα πισωκινητα) και δινει περισσοτερο ''φυσικο'' αρνητικο καμπερ.
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  13. The Following 3 Users Say Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    chief (22-06-11), kloukakis (22-06-11), Thomelef (22-06-11)

  14. #40
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    + τοις ότι το μ3 απο την μάνα του είναι για κάποιο λόγο πιο χαμηλό πίσω...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

Σελίδα 4 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP