Φιλε χωρις παρεξηγηση, αλλα ρωτας και ξαναρωτας για το σετ απ της αναρτησης σου (και που επιμενεις να το λες "ευθυγραμμιση") αλλα τις απαντησεις δεν νομιζω να τις διαβαζεις.![]()
Φιλε χωρις παρεξηγηση, αλλα ρωτας και ξαναρωτας για το σετ απ της αναρτησης σου (και που επιμενεις να το λες "ευθυγραμμιση") αλλα τις απαντησεις δεν νομιζω να τις διαβαζεις.![]()
M3 CSL
Να σου πω...μηπως η μεγαλυτερη αποτυχια ειναι που επελεξες να βαλεις ρυθμιζομενη...γιατι απο την ολη την περιγραφη σου...δεν βλεπω να την πολυ παλευεις με το ολο αθλημα..αλλο ευθυγραμμιση αλλο ρυθμισμα αναρτησης..!
Δεν την βγαζεις να βαλεις μια OEM...αιντε και κανα ελατηριο χαμηλωματος..!να βρεις την υγεια σου....
Σε οποιο πουπακη και να πας....θα σου κανει μια ευθυγραμμιση και ρυθμιση...που πχ...εγω ειχα βρει και με βολευε στο δικο μου Μ3....που σε καμια περιπτωση δεν σημαινει οτι θα βολευει εσενα...
Για να καταλαβεις...στο αυτοκινητο μου ο πουπακης εχει κανει την ευθυγραμμιση..με μονο εξτρα ,αρκετη συγλιση(που ηθελα εγω)...και απο θεμα ρυθμισεων μονο υψος (ζυγισμα..)!
Περα απο αυτα απο εκει εφυγα με τερμα σοφτ-μηδεν τα παντα...
και σιγα εψαξα να βρω τι με βολευει..(μεχρι και προγραμμα αλλαξα για να μην εχω ξεσπασμα..βλεπε τουρπο)
Thomelef (21-06-11)
έτσι όπως τα λέει ο φίλος απο πάνω είναι...κανένας μα κανένας δεν μπορεί να ρυθμίσει μια ανάρτηση,
για λογαριασμό άλλου, εκτός και αν μιλάμε για το ακριβώς ίδιο στύλ οδήγησης, και ακριβώς τα ίδια
γούστα όσον αφορά τις αντιδράσεις του αυτοκινήτου. πράγμα το οποίο είναι πάαααρα πολύ δύσκολο.
αν τώρα κάποιος δεν γνωρίζει βασικά πράγματα όπως σκληρότητες αποσβέσεις και τι γίνεται σε
περίπτωση που τα αλλάζεις, άστο...
εμένα η γνώμη μου είναι μια στάνταρ ανάρτηση που δουλεύει σωστά, πάντα με τα κατάλληλα
ελατήρια, και λίγο ψάξιμο στην ευθυγράμιση για όσο το δυνατόν καλύτερα αποτελέσματα...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
δεν θελω τιποτα εξειδικευμενο θελω να μπαινει και να μην πεταει μουτρα και κωλους ποσο ποιο απλα να το πω??ας γινει οσο χαμηλο και σκληρο θελει..!!Κοιτα πριν την ευθυγραμμιση στον πουπακη με ελαστικα του 2007 και θεοστραβο το αυτοκινητο εμπαινα καλυτερα.με ελαστικα καινουρια και πουπακης ευθυγραμμιση πολυ χειροτερα!!
https://www.youtube.com/watch?v=pVK5kyQV5AQ must see!!!
manos///3 (22-06-11)
Το να μην πεταει μουτρα ή κωλους σε καθε στροφη δεν γινεται, καθε στροφη εχει το οριο της. Μηπως πριν εμπαινες σωστα ενω μετα την ευθυγραμμιση, νομιζοντας πως ειναι στημενο καλυτερα, μπαινεις ατσαλα και λαθος?
Βρες μερικες στροφες που ξερεις καλα με συγκεκριμενα χλμ, αλλαξε ρυθμισεις και δοκιμασε παλι, δες αν φευγει, αν εχεις κι αλλο, κλπ.
Σου εκτυπωσε χαρτι με τις ρυθμισεις? Καντο scan και ανεβασε το.
Πηγαινε και κανε ευθυγραμμιση τις ΟΕΜ τιμες του Μ3.
Το πολυ πολυ βαλε τις τιμες του csl.
Μη παιξεις με αποκλιση/συγκληση....ασε τις μαμα.
Ρυθμισε το υψος σου οχι κατω απο 650μμ απο το εδαφος εως τα ακρες των φτερων. Φροντισε το υψος του πισω αξονα να ειναι πιο χαμηλο εως 10μμ απο τον εμπρος. Για παραδειγμα αν το εμπρος ειναι 660 τοτε το πισω να ειναι καπου στο 650-655
Η αναρτηση σου εχει 10 ρυθμισεις bamp/rebound. Υπαρχουν αριθμοι στις βαλβιδες οποτε ειναι ευκολο. Βαλε την εμπρος στο 5 και την πισω στο 6. Απο δικιες μου εμπειριες αφηνω τον πισω αξονα σε πιο μαλακες ρυθμισεις για να μη ξεκολλαει. Απο εκει και περα αρχιζε να παιζεις αλλα ενα κλικ τη φορα και οχι με μεγαλες διαφορες στα νουμερα εμπρος και πισω αξονα.
Ελπιζω να βοηθησα καπως...
Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo
m-power_01 (22-06-11), Stathis (24-06-11)
Μάνο γιατί λες πίσω να είναι χαμηλότερο? Για να είναι πιο εύκολο?
Στα πισωκίνητα δεν υπάρχει ένας λόγος παραπάνω να είναι πίσω πιο ψηλά, ώστε στρίβοντας με γκάζι να έρχεται εκεί που πρέπει?
Ενα λογος ειναι πως το χειλος του πισω φτερου ειναι ελαχιστα πιο χαμηλα απο το χειλος του εμπρος σε απολυτη νοητη ευθεια. Οποτε αν στις μετρησεις κρατησω πιο χαμηλα το πισω μερος (φτερο με εδαφος) ουσιαστικα το σασι ερχεται σε ευθεια θεση.
Αλλος ενας λογος ειναι πως οταν εισαι χαμηλοτερα πισω απο οτι εμπρος βοηθα στο κρατημα του πισω αξονα (στα πισωκινητα) και δινει περισσοτερο ''φυσικο'' αρνητικο καμπερ.
Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo
+ τοις ότι το μ3 απο την μάνα του είναι για κάποιο λόγο πιο χαμηλό πίσω...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS