Σελίδα 5 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 3456 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 60

Θέμα: Ανάρτηση για Μ3 Ε46

  1. #41
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    αν ειχα απειρα..θα εφτιαχνα εγω μια coil-over απο καποια ετοιμη βαση (πχ..d2)..στα δικα μου μετρα..καθαρα για drift ομως..οπως κανουν οι περισσοτεροι..αυτες πραγματι κανουν απιστευτη δουλεια αν ειναι σωστες..

    αν παλι ημουν υπο budget μια μεταχειρα kw..οσο και υπερκοστολογημενες να ειναι κατι παραπανω εχουν απο μια αναρτηση με τα μισα λεφτα (no offence mike..)
    No offense taken φιλαρακι Αλλα ετσι νομιζα κι εγω και δυστυχως μας απογοητεψαν οι KW V3.....με πλαστικα top mounts και δρομισια ελατηρια...
    Πιστευω η πρωτη λυση ειναι η καλυτερη....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  2. #42
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MikeT328E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    (οι ντριφταδες ετσι κι αλλιως δεν κυνηγανε δευτερολεπτα).Οταν τρεχεις ομως σε αγωνες πιστας που το sec μετραει τοτε θες κατι απολυτα ρυθμισιμο στα μετρα σου και στα μετρα της πιστας(τι ανωμαλιες εχει,ποσο ψηλα και αγαρμπα ειναι τα κερμπ κτλ)
    ολη η ουσια και συμφωνω 1000%
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  3. #43
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ναι ρε συ απλά δεν είναι ένα γερμανικό προιόν που φτιάχνεται στην κίνα...είναι αμιγώς σχιστομάτικη κατάσταση. Μπορεί πράγματι να είναι πολύ καλή. Οπως είδα το αμαξι σου μια χαρα μου φάνηκε. Αλλά αν έφτιαχνα 46αρι csl θα πλήρωνα και το όνομα σε κατι επώνυμο για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο
    Κι εγω Σπυρο αν εφτιαχνα Ε46 Μ3 και δη,CSL!! θα τ'ακουμπαγα για κατι πολυυυυ επωνυμο(AST κατα πασα πιθανοτητα)....Παρεπιπτοντω το drift ξεκινησε απο σχιστοματες,ενας εκει στο εργοστασιο της D2 ν'ασχολειται δεν θα υπαρχει?Να'βαλε και το λιθαρακι του στη μελετη της?
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  4. The Following User Says Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    m-power_01 (21-06-11)

  5. #44

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MikeT328E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κι εγω Σπυρο αν εφτιαχνα Ε46 Μ3 και δη,CSL!! θα τ'ακουμπαγα για κατι πολυυυυ επωνυμο(AST κατα πασα πιθανοτητα)....Παρεπιπτοντω το drift ξεκινησε απο σχιστοματες,ενας εκει στο εργοστασιο της D2 ν'ασχολειται δεν θα υπαρχει?Να'βαλε και το λιθαρακι του στη μελετη της?
    Ακριβώς αυτό... Δεν πιστεύω οτι η ανάρτηση σου υστερεί σε απόδοση. Τουλάχιστον το αυτοκίνητο σου όταν κινείται μέσα στην πίστα δεν δείχνει κάτι τέτοιο. Απλά δεν ξέρουμε την αντοχή της στον χρόνο...(σε συνθήκες πίεσης).
    Βέβαια θα μου πεις ότι τα ''αγωνιστικά'' προϊόντα δεν προσανατολίζονται πάντα στην μακροζωία...
    Τέλος πάντων ...κατάλαβες τον συλλογισμό μου. Ανάλογα το τι χτίζεις ...διαλέγεις. Αν μιλάμε για το δικό σου ''ερασιτεχνικό'' ντριφτάμαξο θα ήταν υπερβολή να δωσεις παραπάνω λεφτα ,σε ένα αμάξι που δεν είναι ραμμένο...

  6. #45
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos1400 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το συμπερασμα για τον συγκεκριμενο τουλαχιστον ειναι
    δωστου την D2 για το αντιστοιχο μοντελο του (που βεβηλωσε)
    για να μη σου γκρινιαζει κιολας μεθαυριο οτι εδωσε πολλα λεφτα,
    σαμπως θα καταλαβει και διαφορα ?

    Εαν ειχε τοση σημασια για αυτον, και μπορουσε να καταλαβει και διαφορα
    μεταξυ D2, Tein και Ohlins, θα ηξερε να τις βρει και μοναχος του.

    Σωστα Κωστα ?

    Η συζητηση μαλλον απο δω και περα αφορα τους τωρινους
    και μελλοντικους "ψαγμενους" ιδιοκτητες Μ3 Ε46 (και CSL βεβαιως).

    Μέσα στο μυαλό μου είσαι Νίκο, ακριβώς το ίδιο πιστεύω και εγω.
    Πάντως έπρεπε να ακουστούν και οι κατάλληλες γνώμες πρώτα.

    Ναι Μάνο, γνήσιο CSL ήταν....

  7. #46
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.334
    Thanked
    7389
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ακριβώς αυτό... Δεν πιστεύω οτι η ανάρτηση σου υστερεί σε απόδοση. Τουλάχιστον το αυτοκίνητο σου όταν κινείται μέσα στην πίστα δεν δείχνει κάτι τέτοιο. Απλά δεν ξέρουμε την αντοχή της στον χρόνο...(σε συνθήκες πίεσης).
    Βέβαια θα μου πεις ότι τα ''αγωνιστικά'' προϊόντα δεν προσανατολίζονται πάντα στην μακροζωία...
    Τέλος πάντων ...κατάλαβες τον συλλογισμό μου. Ανάλογα το τι χτίζεις ...διαλέγεις. Αν μιλάμε για το δικό σου ''ερασιτεχνικό'' ντριφτάμαξο θα ήταν υπερβολή να δωσεις παραπάνω λεφτα ,σε ένα αμάξι που δεν είναι ραμμένο...
    συμφωνω ..να δουμε τι κανουν οι αναρτησεις στο περας του χρονου..
    απο κει και περα..επετρεψε μου να διαφωνισω σε κατι.."αγωνιστικο" προιον που δεν αντεχει σε μακροζωια σημαινει οτι ειναι ημιμετρο...δεν ειναι τυχαιο οτι στους αγωνες βαζουν πραγματα που αντεχουν πολλαπλασιες φορες απο τα μαμα..αλλο αν χαλανε απο την πιεση..που ειναι και λογικο..και δεν μιλαω για συμπλεκτες τωρα..

    επισης ακομα και τα ερασιτεχνικα driftamaxa φτανουν πολλα λεφτα..για πλακα..οποτε μην τα βλεπεις υποτιμητικα..ενα ε36 για πιστα με ενα καλο μοτερ..χαλαρα φτανει τα 8-10 χιλ...δεν μπορουμε να τα συγκρινουμε με αμαξια που εχουν φτασει τα 30χιλ...και το γεγονος οτι μπορουμε και ασχολουμαστε να ειμαστε και ευχαριστημενοι..

  8. #47
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μάλλον πάμε για D2, για τους λόγους που ανέφερε ο Μικε. Πιστεύω πως οι διαφορές είναι πολύ μικρές για τόσο μεγάλη χρηματική διαφορά και στο κάτω κάτω πόσο πολύ θα τις πιέσει και πόσο συχνά θα μπαίνει για να πεις οτι θα τις βγάλει off.

    Τώρα με αντιστρεπτικές τι να κοιτάξω? Eibach?
    Οι ΟΕΜ του CSL τι πάχη έχουν?

  9. #48
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    1.Hotchkis
    2.HR
    3.Eibach

  10. The Following User Says Thank You to fanisk For This Useful Post:

    kloukakis (22-06-11)

  11. #49
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τελικά για D2 πάμε, έστειλα mail στον Άγγλο που πούλησε και στον Mike και με ρώτησε τι ελατήρια θέλω. Μου έστειλε τις παρακάτω επιλογές και με ρώτησε μήπως θέλω να αντικαταστήσω τα πίσω που κανονικά είναι 9,5κιλα με τα 13κιλα.

    Για αντιστρεπτικές λέω να βάλω αυτά τα eibach.
    Τι λέτε λοιπόν για αντιστρεπτικές και ελατήρια?
    Attached Images Attached Images

  12. #50
    Εγγραφή
    26-05-10
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    370
    Thanked
    280
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Η μπροστινη αντιστρεπτικη απο CSL ειναι 30.8 και η Eibach 29, ενω πισω η CSL 22.5 και η Eibach 25. Kαι εδω η διαφορα στην τιμη ειναι μεγαλη..

  13. The Following User Says Thank You to S54POWER For This Useful Post:

    kloukakis (28-06-11)

Σελίδα 5 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 3456 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP