μ'αρεσει που ξεκιναει την περιγραφη της αισθησης που σου δινουν τα διαφορα σταδια...
και ξεκιναει απο τα 400 ροδα σαν να σου λεει.. ε νταξ.. καλα ειναι μωρε..
αλλα μεχρι τα 1000 υπαρχει καποια διαφορα!!!
εχουμε ξεφυγειιιιιιιιιιι
μ'αρεσει που ξεκιναει την περιγραφη της αισθησης που σου δινουν τα διαφορα σταδια...
και ξεκιναει απο τα 400 ροδα σαν να σου λεει.. ε νταξ.. καλα ειναι μωρε..
αλλα μεχρι τα 1000 υπαρχει καποια διαφορα!!!
εχουμε ξεφυγειιιιιιιιιιι
πατα και εσυ ενα m3.. δεν πανε μια..
nikos1400 (19-06-11), Panos 316T (19-06-11)
Δεν νομιζω οτι υπαρχει σοβαροτερη και με τεχνολογια καλυτερη βελτιωτικη εταιρεια για τα Μ3!
Ας πουν και οι γνωστες...
τούρμπο και πράσινα άλογα
ρε παιδια, αφηστε αυτα τα βιντεο.
δημιουργουνε προβληματα.
οικονομικα, υπαρξιακα, οικογενειακα...
ποιος δεν θα'θελε -εστω- 500 αξιοπιστα αλογα σε Μ3 ??
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
σαν να σου λεει.. αν δεν εχεις φτασεις 800ροδα δεν εχεις δει τπτ..
φαντασου να μπω σε κανα τετοιο (κανουμε ονειρα τι θελετε?) θα παθω κοκομπλοκο..
μερικη εως πληρης αμνησια και 100 εγκεφαλικα ...
αντε γεια..
πατα και εσυ ενα m3.. δεν πανε μια..
Πολύ ωραίο βίντεο!
Αυτό που δεν καταλαβαίνω εγώ δεν είναι το πως πάνε σε τέτοια νούμερα, αλλά πως παλεύει το αυτοκίνητο με αυτά τα νούμερα. Σασμαν-άξονες-πλαίσιο κτλ. Εαν η BMW έχει φτιάξει τα Μ3 για 340 άλογα και το αυτοκίνητο την παλεύει στα 1000 τότε μιλάμε για τουλάχιστον σοβαρή ποιότητα κατασκευής!!!
Εεεμ!Αυτα σου λεω εγω οταν θες ν'αλλαξεις το μισο αμαξι για να πας απ'τα 140 στα 200+!Κι αλλος πεταγεται και λεει οτι του'σπασε αξονας επειδη πηρε 20αλογα!!BMW ειναι ρεεεεεε!Τη μελετη και τη προβλεψη πληρωνεις...
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
πηγαιντε στο 2.00 να δειτε τι λεει
πατα και εσυ ενα m3.. δεν πανε μια..
Μα αυτό ακριβώς μου κάνει εντύπωση...
Πάντως άλλο πλαίσιο το απλό Ε46 και άλλο το Μ3, πιθανόν και άλλες αναλογίες στα κράματα. Εδώ όμως μιλάμε για τρελά νούμερα!
Μικε δεν λέω να αλλάξεις άξονα για να πας στα 200 άλογα, αλλά μερικά πράγματα οτι αντέχουν δεν σημαίνει και οτι ΘΑ αντέχουν, ούτε χρειάζεται να πιέζεις πράγματα σε όρια μέχρι να κάνουν κρακ και να σπάσουν άλλα 5 πράγματα απο δίπλα.
Λογικό είναι ρε παιδιά πως με 1000 άλογα ρόδα το αυτοκίνητο παύει να είναι καθημερινό και απαιτεί προσεκτική χρήση! Βέβαια με τέτοια ιπποδύναμη τα χαμόγελα τελειώνουν.. εμφανίζεσαι και το βουλώνουν όλοι!!![]()
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.