Στεφ, εαν καταλαβα καλα
λογω αυξημενων πωλησεων (σε σχεση με λαμπο/φερραρι πχ.)
αναγκαζεται να μειωσει με αυτο τον τροπο
τον Μ.Ο. των εκπομπων.
Προφανως, τα ορια πανε σε κατηγοριες,
αναλογα τον αριθμο πωλησεων.
Πιο πολλες πωλησεις κομματιων-μικροτερα ορια.
Λιγες πωλησεις-ας ειναι "μεγαλες" οι εκπομπες.
Σου λεει 'στο συνολο δεν επιβαρυνει τοσο το περιβαλλον'.
Δηλαδη δινει δυνατοτητα σε κατασκευαστες να πουλανε "αποκλειστικα", "εκλεκτα" αυτοκινητα.
Εαν ομως "κατακλυσει" την αγορα με δεκαδες χιλιαδες κομματια,
κατασταφηκε μια ωρα αρχυτερα το περιβαλλον.
Εχει μια λογικη αυτο.
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
GiannisRob (17-06-11)
Η φιλοσοφία είναι αυτή ακριβώς που περιγράφει ο nikos1400 ακριβώς από πάνω. Οι ρύποι πρέπει να μειώνονται όσο αυξάνονται οι πωλήσεις.
Αυτό που δεν ξέρω, όμως, είναι αν ισχύει κάτι διαφορετικό για εταιρίες όπως η Lambo που είναι ενταγμένες στο Group VAG. Αν δλδ βγαίνει Μ.Ο. όλων των εταιριών του γκρουπ, ή κάθε μίας ξεχωριστά.
![]()
Η πρεπει να εχεις πολλλλλααααα για να παρεις κατι τετοιο η αν δεν εχεις και το παρεις πρεπει να εισαι και πολυ ψωνααααρααααααα
Παντελος αχρηστο αμαξι κατα την γνωμη μου και παιδι του μαρκετινγκ....ουτε fashion victims δεν μπορουν να το αγορασουν λαγο τρελης τιμης ουτε gadgetακιδες....οποτε λογικα θα παει απατο απο πωλησεις.....
Μαλλον εχει λογικη το σεναριο περι ρυπων...αλλιως δεν μπορω να καταλαβω την ''κατασκευη'' (iq) του απο μια τετοια εταιρια