Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 27

Θέμα: 2011 Aston Martin Cygnet

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αν το mini είναι υπερτιμημένο μια φορά, αυτή η φάρσα είναι 100...
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  2. The Following User Says Thank You to Driver M For This Useful Post:

    Dimzan (17-06-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.932
    Thanked
    3254
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν το mini είναι υπερτιμημένο μια φορά, αυτή η φάρσα είναι 100...
    Δεν ειναι καθόλου φαρσα! Το βγάλανε καθαρά για να μειώσουν τον μέσο όρο εκπομπής ρύπων της εταιρίας. Στην αρχή, αν δεν λάθος, το δίνανε δωρεάν με κάθε DBS, αλλά τώρα μπορεί κάποιος να το αγοράσει κανονικά αν έχει ήδη μια Αστον...

    Πατέντες της ΑΜ είναι, καθαρά για οικονομικούς λόγους. Όχι όμως άυξησης πωλήσεων, αλλά μείωση προστίμων από την ΕΕ.


  4. The Following User Says Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    nikos1400 (16-06-11)

  5. #3
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ειναι καθόλου φαρσα! Το βγάλανε καθαρά για να μειώσουν τον μέσο όρο εκπομπής ρύπων της εταιρίας. Στην αρχή, αν δεν λάθος, το δίνανε δωρεάν με κάθε DBS, αλλά τώρα μπορεί κάποιος να το αγοράσει κανονικά αν έχει ήδη μια Αστον...

    Πατέντες της ΑΜ είναι, καθαρά για οικονομικούς λόγους. Όχι όμως άυξησης πωλήσεων, αλλά μείωση προστίμων από την ΕΕ.



    Ωραιες πληροφοριες!


    Αραγε τι πρεπει να κανει μια εταιρια κατασκευης αποκλειστικα σουπερ-καρς ??

    Σωνει και καλα πρεπει ο μεσος ορος εκπομπης του συνολου των αυτοκινητων
    της να ειναι μεσα σε καποια ορια ?
    Δηλαδη αναγκαστικα πρεπει να βγαλει και χαμηλων ρυπων ??
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  6. #4
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.932
    Thanked
    3254
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos1400 Εμφάνιση μηνυμάτων


    Ωραιες πληροφοριες!


    Αραγε τι πρεπει να κανει μια εταιρια κατασκευης αποκλειστικα σουπερ-καρς ??

    Σωνει και καλα πρεπει ο μεσος ορος εκπομπης του συνολου των αυτοκινητων
    της να ειναι μεσα σε καποια ορια ?
    Δηλαδη αναγκαστικα πρεπει να βγαλει και χαμηλων ρυπων ??
    Ο μέγιστος επιτρεπόμενος μέσος όρος εκπομπών ρύπων στην γκάμα των μοντέλων μίας εταιρίας είναι συνάρτηση των πωλήσεων της. Διαφορετική συνάρτηση στην Ευρώπη απ' ότι στην Αμερική.

    Στην Αμερική τα πράγματα είναι κάπως πιο ευνοϊκά για τους ευρωπαίους κατασκευαστές, καθώς υπάρχει ένα όριο πωλήσεων, για το οποίο ισχύει ότι αν δεν το ξεπερνάς, έχεις το δικαίωμα τα αυτοκίνητα που πουλάς να εξαιρούνται από κάποιους κανονισμούς. Όπως πχ οι ρύποι ή η αερόσακοι. Η λότους πχ στην αμερική δεν βγήκε με αερόσακους, παρότι είναι υποχρεωτικοί.

    Στην Ευρώπη δεν υπάρχει αυτή η εξαίρεση. Ωστόσο οι απαιτήσεις μείωσης των ρύπων γίνονται όλο και πιο αυστηρές, με τις εταιρίες να προσπαθούν να μειώσουν τους μέσους όρους. Αυτό έχει γίνει πλέον πολύ σημαντικό, μιας και τα τέλη υπολογίζονται με βάση τους ρύπους από δω και πέρα!

    Εταιρίες όπως η Lambo, λόγω του μικρού αριθμού των πωλήσεων, δεν είχαν ως τώρα θέμα. Η ΑΜ όμως, τα τελευταία 2 χρόνια αύξησε αρκετά τις πωλήσεις της, οπότε την άκουσε με κάποια βαριά πρόστιμα πέρισυ, οπότε αναγκάστηκαν να βγάλουν αυτό το σκατό, το οποίο σε πληροφορώ ότι μείωσε το μέσο όρο των ρύπων κάπου 20%!

    Άρα οι εταιρίες που βγάζουν μόνο σουπερκαρς, δεν έχουν θέμα, όσο δεν πουλάνε μερικές χιλιάδες το μήνα.


  7. The Following User Says Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    nikos1400 (16-06-11)

  8. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μήπως γίνει η επόμενη Aston Martin toy k. James Bont ???

  9. #6
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Ναι,
    ο επομενος 007 ο "οικολογος",
    που δεν θα εχει "license to kill"
    αλλα "license to tranquilize".
    Δε θα πινει martini "shaken not stirred"
    αλλα φυσικο χυμο.

    Και θα οδηγει Του-Ωτα "Αστον Μαρτιν" ρεπλικα !
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  10. #7
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ειναι καθόλου φαρσα! Το βγάλανε καθαρά για να μειώσουν τον μέσο όρο εκπομπής ρύπων της εταιρίας.
    Μήπως κάνεις κάποιο λάθος?
    Δηλαδή η Lambo, η Ferrari, η Porsche κλπ εταιρίες supercars έχουν χαμηλότερο Μ.Ο εκπομπών ρύπων από την Aston Martin????

  11. #8
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Στεφ, εαν καταλαβα καλα
    λογω αυξημενων πωλησεων (σε σχεση με λαμπο/φερραρι πχ.)
    αναγκαζεται να μειωσει με αυτο τον τροπο
    τον Μ.Ο. των εκπομπων.
    Προφανως, τα ορια πανε σε κατηγοριες,
    αναλογα τον αριθμο πωλησεων.

    Πιο πολλες πωλησεις κομματιων-μικροτερα ορια.
    Λιγες πωλησεις-ας ειναι "μεγαλες" οι εκπομπες.

    Σου λεει 'στο συνολο δεν επιβαρυνει τοσο το περιβαλλον'.

    Δηλαδη δινει δυνατοτητα σε κατασκευαστες να πουλανε "αποκλειστικα", "εκλεκτα" αυτοκινητα.
    Εαν ομως "κατακλυσει" την αγορα με δεκαδες χιλιαδες κομματια,
    κατασταφηκε μια ωρα αρχυτερα το περιβαλλον.

    Εχει μια λογικη αυτο.
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  12. The Following User Says Thank You to nikos1400 For This Useful Post:

    GiannisRob (17-06-11)

  13. #9
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.932
    Thanked
    3254
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μήπως κάνεις κάποιο λάθος?
    Δηλαδή η Lambo, η Ferrari, η Porsche κλπ εταιρίες supercars έχουν χαμηλότερο Μ.Ο εκπομπών ρύπων από την Aston Martin????
    Η φιλοσοφία είναι αυτή ακριβώς που περιγράφει ο nikos1400 ακριβώς από πάνω. Οι ρύποι πρέπει να μειώνονται όσο αυξάνονται οι πωλήσεις.

    Αυτό που δεν ξέρω, όμως, είναι αν ισχύει κάτι διαφορετικό για εταιρίες όπως η Lambo που είναι ενταγμένες στο Group VAG. Αν δλδ βγαίνει Μ.Ο. όλων των εταιριών του γκρουπ, ή κάθε μίας ξεχωριστά.


  14. #10
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Η πρεπει να εχεις πολλλλλααααα για να παρεις κατι τετοιο η αν δεν εχεις και το παρεις πρεπει να εισαι και πολυ ψωνααααρααααααα

    Παντελος αχρηστο αμαξι κατα την γνωμη μου και παιδι του μαρκετινγκ....ουτε fashion victims δεν μπορουν να το αγορασουν λαγο τρελης τιμης ουτε gadgetακιδες....οποτε λογικα θα παει απατο απο πωλησεις.....

    Μαλλον εχει λογικη το σεναριο περι ρυπων...αλλιως δεν μπορω να καταλαβω την ''κατασκευη'' (iq) του απο μια τετοια εταιρια
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP