Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 116

Θέμα: [E90]320si Πρόβλημα με καταλύτες?

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11985
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Κατατοπιστικότατος κ χαίρομαι που τελικά λύθηκε το πρόβλημα έστω κ αν είσαι κατα 1000 ευρώ φτωχότερος.

    Η ίδια επιστολή μου είχε έρθει κ εμένα (προφανώς από την ίδια μεγάλη κάθετη μονάδα) όπου μείωνε το αρχικό κόστος από τα 1500 περίπου ευρώ στα 1200. Την αγνόησα όμως καθώς είχα κ έχω άλλες προτεραιότητες όπως εξακολουθώ να αγνοώ την μόνιμη ένδειξη του ταμπλό εδώ και πολλές χιλιάδες km.. (το έχω απορία αν κ πότε θα πάρω πιστόΝι, μπιέλα κ καταλύτη στην μασκάΛη κ τους λ στον λοκώ.. )

    Το χτύπημα στον καταλύτη (καθόλου χαζή ερώτηση) ήταν από τα πρώτα πράγματα που τσέκαρα οπτικά στο συνεργείο.

    Δεν ξέρω αν έχει λογική, αλλά θα περίμενα από τα διάφορα συνεργεία να μην προσκληθούν στο διαγνωστικό αλλά να βγάλουν τον καταλύτη, να τον τσεκάρουν με όποιο τρόπο, να δουν του λ, κάτι να κάνουν τέλος πάντων κ μετά να αποφανθούν για καταλύτη.

    Μία ερώτηση: Τα καυσαέρια σου πως ήταν?
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  2. #2
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ptboul Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κατατοπιστικότατος κ χαίρομαι που τελικά λύθηκε το πρόβλημα έστω κ αν είσαι κατα 1000 ευρώ φτωχότερος.

    Φοβηθηκα μηπως καιγοταν το λαμπακι απο το οτι ηταν συνεχεια αναμμενο, και ηθελε πανω απο ενα χιλιαρικο να το φτιαξουν

    Η ίδια επιστολή μου είχε έρθει κ εμένα (προφανώς από την ίδια μεγάλη κάθετη μονάδα) όπου μείωνε το αρχικό κόστος από τα 1500 περίπου ευρώ στα 1200. Την αγνόησα όμως καθώς είχα κ έχω άλλες προτεραιότητες όπως εξακολουθώ να αγνοώ την μόνιμη ένδειξη του ταμπλό εδώ και πολλές χιλιάδες km.. (το έχω απορία αν κ πότε θα πάρω πιστόΝι, μπιέλα κ καταλύτη στην μασκάΛη κ τους λ στον λοκώ.. )

    Το χτύπημα στον καταλύτη (καθόλου χαζή ερώτηση) ήταν από τα πρώτα πράγματα που τσέκαρα οπτικά στο συνεργείο.

    Δεν ξέρω αν έχει λογική, αλλά θα περίμενα από τα διάφορα συνεργεία να μην προσκληθούν στο διαγνωστικό αλλά να βγάλουν τον καταλύτη, να τον τσεκάρουν με όποιο τρόπο, να δουν του λ, κάτι να κάνουν τέλος πάντων κ μετά να αποφανθούν για καταλύτη.

    Μία ερώτηση: Τα καυσαέρια σου πως ήταν?
    Μετα απο καποιες στροφες, βρωμερα
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ntinos : 14-06-11 στις 11:38

  3. The Following User Says Thank You to ntinos For This Useful Post:

    Ptboul (14-06-11)

  4. #3
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πάντως απο τη στογμή που ο Ντίνος άλλαξε καταλύτη και το πρόβλημα (τουλάχιστον μέχρι τώρα) λύθηκε αυτό σημαίνει οτι όντως το πρόβλημα οφειλόταν εκεί!

    το αν σαν ανταλλακτικό το δικό σου Πάνο είναι ελλατωματικό ή αν ο προηγούμενος κάτοχος είχε κάνει χρήση την οποία εσύ δεν γνωρίζεις. (πχ να το είχε βάλει μπροστά σπρόχνωντας το) ή ακόμα και αν πρόκειται για αστοχία υλικού, αυτό δεν σημαίνει οτι δεν πρέπει να αλλαχτεί και σε σένα.

    το κόστος το οποίο δεν θες ή δεν μπορείς να δώσεις είναι πάλι άλλο θέμα.

    πάντως τα si γενικά βγάζουν λιγότερα προβλήματα αλλά πιο σοβαρά σε σχέση με τα υπόλοιπα.

    μερικά απο αυτά είναι

    κολώνα τιμονιού (κλασικό σε πολλά Ε90)
    μικρό πρόβλημα τρέμουλου σε εκκίνηση με κρύο κινητήρα (μόνο τα si)
    μερικά πολύ σπάνια πολλαπλασιαστές
    ράγισμα χιτωνίου στον κινητήρα με αποτέλεσμα αντικατάσταση μπλοκ κινητήρα ή ολόκληρου του μοτέρ.

  5. The Following User Says Thank You to Cobalt For This Useful Post:

    Ptboul (16-06-11)

  6. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11985
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Cobalt Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πάντως απο τη στογμή που ο Ντίνος άλλαξε καταλύτη και το πρόβλημα (τουλάχιστον μέχρι τώρα) λύθηκε αυτό σημαίνει οτι όντως το πρόβλημα οφειλόταν εκεί!
    Αυτό Πέτρο είναι το μόνο που με παρηγορεί!

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Cobalt Εμφάνιση μηνυμάτων
    το κόστος το οποίο δεν θες ή δεν μπορείς να δώσεις είναι πάλι άλλο θέμα.
    Ασφαλώς κ δε μου είναι ότι πιο ευχάριστο να σκάσω μισό μύριο για καταλύτη από το πουθενά και για αυτό - όπως έχω επαναλάβει πολλάκις - θεωρώ καθήκον για ένα ευσυνείδητο συνεργείο, εξουσιοδοτημένο η μη, να εξαντλεί κάθε περίπτωση πιθανών λύσεων. Ίσως κ να έχω λάθος σκεπτικό, δε ξέρω.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Cobalt Εμφάνιση μηνυμάτων
    ράγισμα χιτωνίου στον κινητήρα με αποτέλεσμα αντικατάσταση μπλοκ κινητήρα ή ολόκληρου του μοτέρ.
    Απλά καθημερινά προβλήματα δηλαδή
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  7. #5
    Εγγραφή
    16-01-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    949
    Thanked
    748
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ρε παιδια και αν ειναι χαλασμενος ο αισθητηρας στον καταλυτη και κανει κολπα?
    ο καταλυτης εχει πολυ λιγα χιλιομετρα και ειναι αδυνατο να ειναι χαλασμενος...αφου και τα καυσαερια ειναι οκ μην τον αλλαξεις.....1500 ευρω?

  8. The Following User Says Thank You to DIMITr|S For This Useful Post:

    Ptboul (16-06-11)

  9. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11985
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο DIMITr|S Εμφάνιση μηνυμάτων
    ρε παιδια και αν ειναι χαλασμενος ο αισθητηρας στον καταλυτη και κανει κολπα?
    ο καταλυτης εχει πολυ λιγα χιλιομετρα και ειναι αδυνατο να ειναι χαλασμενος...αφου και τα καυσαερια ειναι οκ μην τον αλλαξεις.....1500 ευρω?
    Τους λ εννοείς Δημήτρη? Είναι αρκετά πιθανό να έχουν αυτοί πρόβλημα.

    Το θέμα είναι ότι αυτοί πάνε κάπου στα 600-800 ευρώ και 1480 ο καταλύτης. Οπότε τι κάνω? Πάω ψάχνοντας αλλάζοντας πρώτα τους λ κ αν εμφανιστεί το πρόβλημα πάλι αλλάζω και καταλύτη;

    Τους λ θα τους πάρουν πίσω ή θα έχω χρεωθεί 2.500 ευρώ στο χαλαρό;

    Μέσα στον Ιούλιο πάντως θα ασχοληθώ με το όλο θέμα οπότε κ ελπίζω σε οριστική λύση ενημερώνοντας κ το θρεντ.
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  10. #7
    Εγγραφή
    16-01-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    949
    Thanked
    748
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ptboul Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τους λ εννοείς Δημήτρη? Είναι αρκετά πιθανό να έχουν αυτοί πρόβλημα.

    Το θέμα είναι ότι αυτοί πάνε κάπου στα 600-800 ευρώ και 1480 ο καταλύτης. Οπότε τι κάνω? Πάω ψάχνοντας αλλάζοντας πρώτα τους λ κ αν εμφανιστεί το πρόβλημα πάλι αλλάζω και καταλύτη;

    Τους λ θα τους πάρουν πίσω ή θα έχω χρεωθεί 2.500 ευρώ στο χαλαρό;

    Μέσα στον Ιούλιο πάντως θα ασχοληθώ με το όλο θέμα οπότε κ ελπίζω σε οριστική λύση ενημερώνοντας κ το θρεντ.
    οχι!εννοω μηπως τα εχει παιξει ο αισθητηρας π ειναι στο καταλυτη και λεει οτι εχει προβλημα-υγρασια και τζαμπα ο ανησυχιες?

  11. The Following User Says Thank You to DIMITr|S For This Useful Post:

    Ptboul (16-06-11)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP