απο οσα ξερω..
εναν πολλαπλασιαστη
απο οσα ξερω..
εναν πολλαπλασιαστη
πατα και εσυ ενα m3.. δεν πανε μια..
e46 N42 143ps κατασκευη 03/2003 τωρα 166.000χλμ
1.Σινεμπλοκ μπροστα και τα δυο στα 100.000χλμ
2.πολ/στες στα 110.000χλμ,καηκαν οι δυο μαζι αλλα τους αλλαξα ολους(BOSCH)
3.Αισθητηρας στροφαλου στα 145.000χλμ
4.Γρυλος μονο οδηγου στα 155.000χλμ
5.Φλασακια φτερων(κιτρινισαν ασχημα)
6.Φαναρια μπροστα(μονο κρυσταλλα) για τον ιδιο λογο
Νομιζω οτι παιζει ρολο το ετος κατασκευης και φυσικα το μοτερ που φοραει ενα 46αρι για να κριθει αξιοπιστο η οχι.Επισης πιστευω ΑΚΡΑΔΑΝΤΑ οτι τα γερμανικης εισαγωγης εχουν πολλες διαφορες με τα Ελληνικα στην κατασκευη τους(υπερ των πρωτων)
1.Σινεμπλοκ μπροστα και τα δυο στα 100.000χλμ
2.πολ/στες στα 110.000χλμ,καηκαν οι δυο μαζι αλλα τους αλλαξα ολους(BOSCH)
3.Αισθητηρας στροφαλου στα 145.000χλμ
4.Γρυλος μονο οδηγου στα 155.000χλμ
5.Φλασακια φτερων(κιτρινισαν ασχημα)
6.Φαναρια μπροστα(μονο κρυσταλλα) για τον ιδιο λογο
7.Τροχαλία-καστάνια δυναμό.
8.Μια πλαστική τάπα στην κεφαλή(έχανε τα νερά της μηχανής)
9.Γρύλος παραθύρου συνοδηγού.
10.Ξανά μπροστινά σινεμπλοκ.
11.MAF
12.Αντλία vaccum
13.Βάση μηχανής αριστερή
Ακόμα ένα up!!
14.Σεβρό...στα 220.000 χλμ
Έχασε την στεγανότητά του και σφύριζε όπως κάποτε η ΕΡΤ όταν δεν είχε εκπομπή.
Γράψτε βρε 46άρηδες όχι τίποτα άλλο για παρηγοριά![]()
Bitz (18-07-13), ghost-rider (17-07-13), Panos 316T (23-07-13), Vassilis ///M (17-07-13)
Bazil Van Sinner (04-10-13), bill_m3 (05-10-13), Leonidas_E39 (05-10-13), nikos1400 (05-10-13), Panos 316T (05-10-13), zaharias (05-10-13)