Mεγεία!!!Περιμένουμε thread με παρουσίαση !!!!! https://www.bmwfans.gr/forum/forumdisplay.php?f=25
Bρέθηκε τελικά το πολυπόθητο γνήσιο Ε30 Μ3 στο Ελλαδιστάν?
![]()
![]()
Mεγεία!!!Περιμένουμε thread με παρουσίαση !!!!! https://www.bmwfans.gr/forum/forumdisplay.php?f=25
Bρέθηκε τελικά το πολυπόθητο γνήσιο Ε30 Μ3 στο Ελλαδιστάν?
![]()
![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 10-06-11 στις 21:08
Μπράβο φίλτατε, να το χαρείς όπως το ονειρευόσουν!!! Εύγε για την υπομονή και την επιμονή σου!!!!!!!!!
ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟΟΟΟΟΟΟΟ Γιαννάκοοοοοο!!!!! Κακομοίρη μου σε περιμένω.........δεν έχεις πλέον άλλες δικαιολογίες.....
Εν τω μεταξύ σου αφιερώνω αυτό....
https://www.youtube.com/watch?v=zZGtFrL2xtU
Tόσος κόπος και ψάξιμο για μετατροπή???
Ελπίζω να αξίζει την όλη φασαρία και να είναι υπερπλήρες με καλούδια εποχής, έτσι ώστε όταν βρεθεί η γνήσια καρότσα να έχει ένα αμάξι ακόμα.
Άλλωστε είναι γνωστό ότι τα ιστορικά αυτοκίνητα, καθώς και τα περιορισμένης παραγωγής (για διάφορους λόγους), όταν κάποιος ασχολείται μαζί τους πρέπει το λιγότερο να έχει δυο στην κατοχή του,ώστε να φτιάξει ένα super και το άλλο να το έχει καβάτζα για ανταλλακτικά
Περιμένουμε παρουσίαση!![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 11-06-11 στις 10:41
Για να το αγοράσει ο Γιάννης είναι σίγουρο ότι άξιζε.
Επίσης, μη κολλάτε τόσο με τις ''μετατροπές''. Η πραγματική τους αξία είναι μόνο στα χαρτιά και στην υψηλότερη μεταπώληση. Διότι ένα μετατροπή Ε30 δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από ένα γνήσιο, αν για παράδειγμα το 2ο έχει επισκευαστεί στο πίσω φτερό από τρακάρισμα. Τα μηχανολογικά αλλάζονται έτσι κι αλλιώς. Το μόνο που χρειάζεται είναι ένας καλός και σχολαστικός μάστορας / συνεργείο.![]()
Κώστα να μου επιτρέψεις εδώ να διαφωνίσω λιγάκι μαζί σου.
Ένα αυτοκίνητο είναι συλλεκτικό σαν σύνολο απο το εργοστάσιο,γι'αυτό και η αξία του στα χαρτιά είναι οση είναι. Σαφώς μια μετατροπή μπορεί να είναι χίλιες φορές καλύτερη σε ένα σκασμό πράγματα,απο αξεσουάρ μέχρι επισκευές καρότσας απο σκουριές και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο.Όμως αυτό δεν παύει να ανήκει στην κατηγορία της μετατροπής-replica.Καταλαβαίνεις πως το εννοώ
To E30 M3 tour de corse για παράδειγμα είναι "ένα" αμάξι.Όσα και να φτιαχτούν παραπλήσια θα είναι πάντα το "ένα".Έτσι και με τις μετατροπές κατ'εμένα.Όσες και να φτιάξεις,όπως και να τις φτιάξεις,ποτέ δεν θα είναι στον αριθμό που θα ανήκει στο πχ 167/5000,άρα συλλεκτικό γιόκ
Τώρα απο εκεί και πέρα είναι και το σκεπτικό του καθενός.Εγώ σου είπα το δικό μου που είναι καθαρά σκεπτικό συλλέκτη.
Άλλος μπορεί να θέλει το λουκ και την οδηγική ευχαρίστηση,που σίγουρα μπορεί να του προσφέρει η μετατροπή (ίσως-σίγουρα- και σε καλύτερο βαθμό απο ένα γνήσιο-καλοκακοσυντηρημένο-).
Ο φίλος Γιάννης για να το πήρε σίγουρα έθεσε τα δικά του κριτήρια,που πολύ θα ήθελα να μας τα πει κάποια στιγμή-αν θέλει-γιατί οφείλω να πω ότι με μπέρδεψε λιγάκι.
Άλλωστε είναι ωραίο να μοιράζεσαι τις σκέψεις και την χαρά σου για ένα τέτοιο αμάξι που το αγαπάει τόσος κόσμος και άλλος τόσος θα το ήθελε στο γκαράζ του.![]()
![]()
![]()
Φιλικά Βασίλης![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 11-06-11 στις 11:43
Ναι Μπιλ δε διαφωνώ πουθενά. Απλά μερικές φορές καταπίνεις το κόμπο και προχωράς. Αν δλδ ο Γιάννης ήταν σε άλλη χώρα και είχε επιλογές, είμαι σίγουρος ότι θα διάλεγε γνήσιο.
Να εξηγησω λιγο τον τροπο σκεψης μου.......
Ασχολουμαι με τα Μ3 Ε30 πολλα χρονια,οσα αυτοκινητα και αν ειχα παντα κοιταγα για Μ3 Ε30.Ειχα χασει και προκαταβολες και χιλια δυο ακομα,ταξιδια σε ολη την Ελλαδα κτλ.Δεν ειμαι εγωιστης,αλλα εχω δει παρα πολλα πραγματικα,ειναι το μερακι μου.
Στην Ελλαδα υπαρχουν γνησια (γυρω στα 10
+),υπαρχουν μετατροπες και υπαρχει αλλη μια κατηγορια που δεν αναφερεται.Απο τα γνησια που εψαχνα και ηξερα ολα αυτα τα χρονια τα περισσοτερα ειναι σακατεμενα.Αξιζανε 2
(ενα λευκο ανερικανικο και ενα μαυρο αμερικανικο-οχι αυτο στο Κιατο) τα οποια δεν πουλιοντουσαν και 2 που το συζηταγανε ζητησανε λεφτα εκτος πραγματικοτητας και ηταν και σε αθλια κατασταση σε σχεση με το εξωτερικο.
Θελω να πω,οτι ενα κλασσικο αμαξι εχει μικροδοαφορες απο χωρα σε χωρα και οχι 40% που βρηκα εγω.Σαν να μην εφθανε αυτο και η κατασταση τους δεν συμβαδιζε με τα ευρωπαικα.Απο ολα τα παραπανω αποφασισα να παρω το συγκεκριμενο γιατι ειχε παρα πολλα χρηματα πανω του σε συντηρηση-ανακατασκευη και εξτρα.Η κατασταση και το μερακι με κερδισανε συν κατι ακομα (απο κοντα αυτο).
Ρωτησα για να μαθω σε 2 συνεργεια για το αμαξι.Στο καθενα απο αυτα ειχε αφησει ο προηγουμενος ιδιοκτητης ενα πολυ μεγαλο χρηματικο ποσο και απορουσανε και οι 2 πως και το πουλαει ο συγκεκριμενος.
Εδω να πω οτι ειχα γυρισει ΟΛΑ τα συνεργεια BMW στην Αθηνα και οταν ειχα παει στον ενα απο τους προαναφερθεντες μου ειπε οτι δεν υπαρχει τιποτα προς πωληση.Οταν ξαναπηγα και του ειπα οτι πουλαει ενας πελατης σου το Μ3 Ε30 μου ειπε ''παρτο χθες'' και ας ειχε να παει πολυ καιρο στο συνεργειο του.
Δεν ειχανε καποιο οφελος τα προαναφερθεντα συνεργεια,λεγανε την αληθεια και ηταν διαθεσιμοι να μου δειξουν τιμολογια στον υπολογιστη.Μετρησε πολυ και ο ιδιοκτητης,στην ηλικια του πατερα μου και γνωστης της BMW M3 E30 και της εταιρειας γενικοτερα.
Τελευταιο και βασικοτερο,το αμαξι αγοραστηκε σε πολυ καλα χρηματα (κατω απο την πραγματικη του αξια θεωρω εγω και οσοι ασχολουνται με αυτο-δεν ειναι περιεργο η εποχη το επιτασσει,εξαλλου και εγω εδωσα την Μ3 Ε46 μου κατω απο την πραγματικη της αξια) και ηδη στην 30-ετια που θα γινει ιστορικο στη χωρα μας (σε 5 χρονια δηλαδη με τον ισχυοντα νομο) μου εχουν μεινει χρηματα σχεδον απο τωρα να φερω ενα γνησιο.Το συγκεκριμενο θα ειναι lifetime project για τα meetings μας,track-days,ορεινες διαδρομες και μετα απο 2χρονια περιπου θα το ανακατασκευασω εξ ολοκληρου αν και ενα μεγαλο μερος εχει ηδη γινει απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη κτλ.
Καπως ετσι σκεφτηκα και αποφασισα,ελπιζω να μην εκανα λαθος υπολογισμους.Τον ιδιοκτητη παντως δεν τον επιασα να μου λεει την παραμικρη ανακολουθια κτλ.Ηταν ξεκαθαρος και ειλικρινης και συμπαθεστατος.
insane in the ///Midbrain
BILL007 (11-06-11), Christos 330 (13-06-11), E60_Arkadia (11-06-11), fanisk (12-06-11), Kostas_1 (11-06-11), Laggispower (23-09-14), Leonidas_E39 (11-06-11), Monsta (12-06-11), Panos 316T (12-06-11), pilot (11-06-11), Thomelef (11-06-11), Vasilis M3 (17-10-13)