Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Πως χαρακτηρίζετε την συγκεκριμένη ενημέρωση ?

Ψήφισαν
17. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • χρήσιμη, ενδεχομένως να την εκμεταλευτώ στους δικούς μου εκκεντροφόρους

    8 47,06%
  • ενδιαφέρουσα, μου πλουτίζει τις τεχνικές μου γνώσεις

    9 52,94%
  • αδιάφορη, δεν με αποσχολεί το θέμα (κατά λάθος την εντόπισα)

    0 0%
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 9 από 9

Θέμα: Reprofiling εκκεντροφόρων

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο patriNOS Εμφάνιση μηνυμάτων
    το εχουν κανει αρκετοι και δεν εχει συναντησει κανεις προβλημα απο αυτους που το εκαναν με τον σωστο τροπο στο σωστο μερος
    Πολύ σωστά! Ξέρω 330 που τους έχει 3+ χρόνια και δεν είχε το παραμικρό πρόβλημα ...και με χρήση πάρα πολύ "άγρια"!

  2. #2
    Εγγραφή
    29-12-09
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    319
    Thanked
    401
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πολλοι το κανουν χωριs κανενα απολυτωs προβλημα.Στο συννημενο αναφερεται ο ειδικοτεροs oλων κατα την γνωμη μου.ΟΜΩΣ....χωριs να "κατεβει"καπακι και σκληροτερα ελατηρια βαλβιδων δεν υπαρχει η επιθυμητη αποδοση.Μεγαλη προσοχη θελει ποσο θα "κατεβει" το καπακι οπωs και επισηs τι βυθιση θα εχουν.Υπαρχουν καποιοι που τουs εχουν και δουλευουν ψιλα σε στροφεs.Mια μεση λυση ειναι να δουλευουν απο τιs 4.500 με 5.000 χιλ.στρ.και πανω για να φανει η διαφορα και σιγουρα θα φανει.

  3. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    727
    Thanked
    103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μπραβο φιλαρακι, εξαιρετικο το αρθρο σου και πολυ χρησιμο, λυνει πληθωρα αποριων μου

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP