μεγαλώνοντας την διάμετρο του τροχού, σε μία πλήρη στροφή του, διανύεις μεγαλύτερη απόσταση αλλά χάνεις σε επιτάχυνση...
μήπως το πρόβλημα συνέπεσε απλώς με την αλλαγή τροχών...μάλλον δουλεύει σε safe mode ο εγκέφαλος
μεγαλώνοντας την διάμετρο του τροχού, σε μία πλήρη στροφή του, διανύεις μεγαλύτερη απόσταση αλλά χάνεις σε επιτάχυνση...
μήπως το πρόβλημα συνέπεσε απλώς με την αλλαγή τροχών...μάλλον δουλεύει σε safe mode ο εγκέφαλος
nikos1400 (06-06-11), Panos 316T (07-06-11)
για να το πουμε χοντρα, πιο κοντη στο υψος ροδα, πιο "κοντο" το βημα (σε σχεση με το μαμα)
αλλα αυτο τι σχεση εχει παλι με τον κοφτη ??
αλλο παλι και τουτο...
μηπως υπαρχει φιλε αλλο προβλημα που συνεπεσε με την αλλαγη ζαντων ?
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
Thomelef (06-06-11)