Υπό κανονικές συνθήκες θα έπρεπε να περιμένουμε μέχρι τη Δευτέρα (6 Ιουνίου 2011) ώστε να φτάσουν στα χέρια μας οι πρώτες επίσημες πληροφορίες για την δεύτερη γενιά της Σειράς 1 και να δημοσιευθούν οι πρώτες φωτογραφίες του νέου βαυαρικού hatchback.
O δαίμων του… διαδικτύου, ωστόσο, "χτύπησε" ξανά, αποκαλύπτοντας λίγες μέρες νωρίτερα τα πρώτα, φωτογραφικά και μη, στοιχεία για τη νέα μικρομεσαία –και την πιο προσιτή μέχρι στιγμής- πρόταση της BMW.
Παρατηρώντας το σχεδιασμό του αμαξώματος, το οποίο μεταξύ άλλων αύξησε σημαντικά τις εξωτερικές του διαστάσεις, αντιλαμβάνεσαι ότι η Σειρά 1 επιχειρεί να ακολουθήσει, με τον δικό της ξεχωριστό τρόπο, το σχεδιαστικό παράδειγμα μεγαλύτερων προτάσεων του Γερμανού κατασκευαστή.
Σε αυτήν την προσπάθεια οφείλονται οι ομοιότητες που παρουσιάζει το μπροστινό τμήμα με την Σειρά 5 και την X1, την ίδια στιγμή που το τελείωμα του αμαξώματος με τα τραπεζοειδή φωτιστικά σώματα κινείται στα πρότυπα του απερχόμενου μοντέλου.
Τυπική BMW θυμίζει και το εσωτερικού του αυτοκινήτου, διαθέτοντας όλες τις σύγχρονες εξοπλιστικές εφαρμογές, αναβαθμισμένη σύμφωνα με τους Γερμανούς ποιότητα και για πρώτη φορά στη σύντομη παρουσία της Σειράς 1 στην παγκόσμια αγορά, την απαιτούμενη ευρυχωρία.
Τα καλά νέα για το "άσσο" της BMW συνεχίζονται, καθώς η δεύτερη γενιά του αυτοκινήτου εγκαταλείπει τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες βενζίνης 1,6 λίτρων, αντικαθιστώντας τους με υπερτροφοδοτούμενους ανάλογου κυβισμού.
Περισσότερα στοιχεία αναμένεται να ανακοινωθούν μέσα στις επόμενες ημέρες, αν και για την επίσημη πρεμιέρα του αυτοκινήτου στην Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης και την διάθεσή του στην ευρωπαϊκή αγορά θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τον Σεπτέμβριο.