Πιστεύω πως απο τα λεγόμενά μου ίσως να φάω τρελλό κράξιμο και θα βγώ αναποφάσιστος αλλά δεν με πειράζει γιατί αλλού ξεκίνησα, αλλού το πήγα, αλλού καταλήγω!
Ξεκίνησα εδώ και μέρες μετά το σέρβις ένα μεγάλο στοίχημα με τον εαυτό μου.
Τι θέλω να πω, η "μουτζούρα" πάντα μου άρεσε αλλά δυστηχώς άφησα άλλους να διαλέξουν για εμένα με αποτέλεσμα ένα άχρηστο χαρτί σε κορνίζα στον τοίχο (και το λέω άχρηστο γιατί δεν με βοήθησε ποτέ και πουθενά).....
Αποφάσισα λοιπόν να γραφτώ σε σχολή νυχτερινή για μηχανικός αυτοκινήτων απο τον Σεπτέμβρη.
Τι επιφυλάσει το μέλλον για την γριά μου....
Εξωτερικά full alpina με μερικές μικρές παρεμβάσεις χωρίς να χαλάσει το prestige της και να με φωνάζουν "Ο ΛΙΟΣΙΑΣ"
Under the hood τώρα....
Θα βρώ ένα Μ40Β18 το οποίο θα λυθεί μέχρι τελευταίας ρανίδας εεεε βίδας και θα στηθεί απο την αρχή με στόχο να υπερκιβυστεί και να έχει αντοχή μέχρι 400+ άλογα!
Δύσκολο? Ναι. Ανέφικτο? Όχι!
Ο στόχος θα είναι να δουλευεί μόνιμα 340hp όσο και το Μ5 S38B38 χωρίς να βγάζει προβλήματα και σε όλο το εύρος στροφών χωρίς απότομα ξεσπάσματα!
Για όσους βιαστούν να πούνε οτι δεν γίνεται μην ξεχνάμε του panos316T που παίζει πάνω απο 300 άλογα στο 316!
Μεταδόσεις, άκρα, φρένα, κυλίμια κασσέτες χαλιά όλα απο Μ5!
Και τουλάχιστον δεν θα μείνω χωρίς αμάξι γιατί θα έχω ήδη κινητήρα στο αυτοκίνητο να κινούμαι!
Μην πείτε για χρήμα, προτιμώ να μου τα φάει η 5άρα που δεν θα με προδώσει ποτέ παρά μια γκόμενα που θα με προδώσει με μαθηματική ακρίβεια!
Αυτά λοιπόν! Αργά και σταθερά γιατί δεν μας τρέχουν και απο την τσέπη
