αχχχχ τι ωραία που είναι η βόλτα με το μωρό

Σωλήνα Υδραυλικού = 100 ευρώ
Λάδια υδραυλικού καινούργια S1 = 15 ευρώ
Λάδια Μηχανής 4 λίτρα ,συνολική χωριτικότητα = 6 λιτρά είχε 2 μόνο μέσα = Shell V = 40 ευρώ
Φίλτρο λαδιού = 7 ευρώ
Φίλτρο αέρος καινούργιο = 15 ευρώ (ιταλικό)
Τακάκια πίσω EBC = 58 ευρώ

Δουλεια μηχανικού =60
Συνολικά = 285 ευρώ

Λάμπες Varta H1 White Shell ( τα ζητησα εγω συγκεκριμενα ) = 50 ευρώ ( 6αδα)
Δουλεια ηλεκτρολόγου = 10 ευρώ

Σύνολο όλο το μαλλί το πακέτο = 350 ευρώ.

( Μέσα στην δουλεια είχαμε ,κάρτα καυσαεριων,καθαρισμα εσωτερικο μηχανης, αλλαγη μπουζι καινουργιο,βαλαμε ενα καθαριστικο εντος του ντεποζιτου βενζινης 500ml δεν θυμαμαι ακριβως, το ειχα φερει εγω,διορθωση στο καντραν το προβλημα που ειχε με λαμπακι,ρυθμιση στις ταχυτητες που δεν εμπαιναν σωστα).

Αυτα....προσωπικά πίστευα οτι θα έβγαινε πολυ παραπανω.Αλλα νταξ ,το αμαξι φυσαει τωρα.

Απλα μου ειπε οτι στα επομενα 10.000 χλμ θα πρεπει να αλλαξω δισκους πισω φρενων ,ταμπουρα,εαν κανει εως τοτε 10.000 χλμ και δεν το εχω δωσει προαιρετικα μου ειπε.


Πολυ καλος ο μαστορας και ξηγημενος,οπως το ειχα προπει,απλα ειναι μικρη επιχειριση ,δηλαδη σε υπογειο οχι κατι το τρομερο,ειχαμε ενα θεμα με αποδειξεις,αλλα νταξ τα βρηκαμε κοπηκαν κανονικα ολα.Απλα δεν εβαλε ΦΠΑ 23 % στην δουλεια του ωστε να πληρωσω παραπανω,δηλαδη τα 16 ευρώ,κλαιν μαιν.Σημασια εχει οτι το μωρο εγινε ,σε λιγο θα βαλω και φωτος