286 δαγκωτο...Στο λεω απο προσωπικη εμπειρια...παει,δε σπαει και κυριως λογω εποχης δεν καιει...Οχι οτι το 321 θα καιει,αλλα ειναι πιο επιρρεπης κινητηρας σε βλαβες και οι διαφορες σε δυναμη δεν ειναι τραγικες...Σιγουρα ειναι πιο δυνατο το 321 και με 6 σχεσεις 300αριζεις κιολας,αν αρεσκεσαι σε παιχνιδια σε ευθειες...αλλα με το 286,εφοσον οταν το βαλεις πανω στο αυτοκινητο θα αλλαξεις μεταλλα,ελεγχος σε συμπιεση κλπ να εχεις το κεφαλι σου ησυχο,δε θα σε προδωσει ποτε,αν του φερθεις σωστα...Λαδια στην ωρα τους δηλαδη,ζεσταμα οταν ειναι κρυο κλπ,αλλαγη στα αναλωσιμα του οσο συχνα χρειαζεται και θα εχεις ενα γρηγορο αυτοκινητο που θα αγαπησεις...οσον αφορα τυχον βελτιωση του,ο ευκολος δρομος πλεον αν ζητας δυναμη αξιοπιστη και σε ολο το ευρος των στροφων,η λυση ακουει στο ονομα κομπρεσσορας....με πανω κατω 6-7Κ εχει μιση χιλιαδα αλογα με κλειστο μοτερ....δεν ξερω κανενα αλλο κινητηρα που να σου δινει τετοιες δυνατοτητες,με παροιμιωδη αξιοπιστια και λογικο κοστος χρησης....ειδικα στην εποχη που ζουμε...η επιλογη δικη σου mate...Εδω ειμαστε να σου δωσουμε ο,τι tips θελεις...