και μια ακόμα ερώτηση...
έτσι πάνω κάτω, απλή ερώτηση - ένα service γενικό στην μηχανή γενικά όλο το αυτοκίνητο να στρώσουν λίγο πόσο βγαίνει περίπου ?χοντρικά χοντρικά...
και μια ακόμα ερώτηση...
έτσι πάνω κάτω, απλή ερώτηση - ένα service γενικό στην μηχανή γενικά όλο το αυτοκίνητο να στρώσουν λίγο πόσο βγαίνει περίπου ?χοντρικά χοντρικά...
Στο μυαλο μου κυκλοφορει ενα αγχος και μπολικη στεναχωρια ....
panos320 (16-05-11)
δεν απαντιέται αυτή η ερωτηση στο ιντερνετ φίλε μου. Το αυτοκίνητο είναι πολυπλοκη μηχανή. Κάνε τον κόπο και πέρνα από κάποιο συνεργείο όπως σου είπαν τα παδιά από τη Θεσ/νίκη που ξέρουν και άστο μιά μέρα εκεί. Θα σε ενημερώσουν γιά το τι χρειάζεται να γίνει στο αμάξι και πόσο κοστίζει. Μετά αποφασίζεις τι θα κάνεις. Και πάλι εδώ είμαστε μετά.
Φίλε μου είπες και μόνος σου ότι το αυτοκίνητο ήταν πολύ καιρό σε ακινησία!Πώς γίνεται να μην έχει προβλήματα και το κυριότερο να μη θές να ξοδέψεις κιόλας χρήματα για να το φτιάξεις?Ναί λοιπόν,άν θές να το κάνεις να κυκλοφορεί σαν αυτοκίνητο σωστό πρέπει να δώσεις χρήματα και για τη συντήρησή του και για τα προβλήματά του!Σκέψου και το θέμα της ασφάλειας και της δικής σου και των επιβατών,διότι εδώ μας μιλάς για φρένα και τιμόνι!Πήγαινε,λοιπόν,στον Καζάκο πές του να το κάνει έναν έλεγχο και αναλόγως με το τί θα σου πεί πράττεις!Αν δείς ότι δε βγαίνεις παράτα το και πάρε κανένα παπί κινέζικο να κάνεις τη δουλειά σου!
μηχανη εχω,αλλα δεν ειναι για εμενα δεν ειναι δικο μου το αυτοκινητο,ειναι του πατερα μου.
Δεν μπορουμε να το παρατησουμε γιατι δεν μπορουμε να παρουμε αλλο.
Απλα δεν θα ηθελα να ακουσω καμια τιμη πχ 1000 ευρω για επισκευη θα παω να πειδηχτω απο το παραθυρο.
Αν θελει , αλλαγη το 1 που ειπαν τα παιδια καμια 80 ευρω,εναν ελεγχο γενικο κτλ και διορθωση τα επιμερους ετσι οπως το σκεφτομαι ,καμια 300 πιστευω θα δωσω.Σιγουρα.
Στο μυαλο μου κυκλοφορει ενα αγχος και μπολικη στεναχωρια ....
έτσι όπως το βλέπεις εσύ απο μια δικιά σου προσωπική οπτική γωνία...τι θα θέλει ?
(Σιγουρα καινουργιο δοχειο υδραυλικου τιμονιου)
(Σιγουρα κατι να γινει με το ουρλιαγμα των φρενων)...
απο εκει και περα,η αυξημενη καταναλωση βενζινης,το οτι το καντραν μου αναβοσβηνει οτι εχω χειροφρενο , το οτι εαν δεν παει σην μεση η θερμοκρασια δεν αλλαζει ταχητυτα και μενει κολλημενο στην 2α(ειναι αυτοματο),και φυσικα το οτι ..... τιποτα αλλο :P
πως τα βλεπεις ?
Στο μυαλο μου κυκλοφορει ενα αγχος και μπολικη στεναχωρια ....
παιδιά τώρα κατά της 3 θα το παω στον Σωτηριαδη που ειναι στην καλαμαρια κοντα,ειναι γνωστος,οικογενειας κτλ. να μου πει μια γνωμη ετσι να τσεκαρει τα παντα στο αυτοκινητο.
Υστερα εφοσων μιλησω μαζι του και τα συναφη, θα το παω στον Καζακο που ακουω τα καλυερα λογια εδω μεσα,να μου κανει τα ΧΟΝΤΡΑ ,εως και ψιλα πραγματα του αυτοκινητου ...
Καλη μου τυχη παιδια![]()
Στο μυαλο μου κυκλοφορει ενα αγχος και μπολικη στεναχωρια ....
Πήγα το άφησα αύριο το μεσημέρι θα έχουμε νεότερα να σας πω![]()
Στο μυαλο μου κυκλοφορει ενα αγχος και μπολικη στεναχωρια ....
απο στιγμή σε στιγμή θα με παρει τηλ ο μηχανικος να δουμε τι γινεται![]()
Στο μυαλο μου κυκλοφορει ενα αγχος και μπολικη στεναχωρια ....
BILL007 (18-05-11)
είχαμε νεότερα.
1. Ο ήχος απο τα φρένα ήταν στο οτι δεν είχε ΚΑΘΟΛΟΥ τακάκια πίσω παιδιά μου τα έδιξε,είχε φτάσει στο σημείο να τρίβονται τα μέταλλα μεταξύ τους,ευτηχώς ήταν πολύ λίγο οπότε άμεση αντικατάσταση ~ 30 ευρώ.
2. Το τιμόνι , το πρόβλημα ήταν κάτω στον κέντρικο σωλήνα του υδραυλικού ο οποίος ήταν ΣΑΠΙΟΣ παιδιά,ειλικρινά ένα πετραδάκι να χτυπούσε πάνω και άνοιγε τρυπα 100 %, θα το βγάλω αύριο φώτο να το δείτε.
Πάντως εδώ έρχετε το θέμα,δεν ξέρουμε εάν θα βρεθεί τέτοιος σωλήνας, γιατί είναι παλιός.
Στο μυαλο μου κυκλοφορει ενα αγχος και μπολικη στεναχωρια ....