Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 80

Θέμα: Stett Intercooler και Forge BOV σε Ε89 Ζ4

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    29-05-10
    Περιοχή
    Ασπροπυργος
    Μηνύματα
    546
    Thanked
    568
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Επειδη το θεμα της δυναμομετρησης συζητηθηκε και σε αλλο φορουμ με χρηστες να εκφραζουν την ιδια απορια με τον Turbodog ενας απο τους admin εδωσε την παρακατω εξηγηση(την μεταφερω αυτουσια με copy-paste) :

    "Στο θέμα των διαγραμμάτων απο πάνω, πάλι μπερδεway γίνεται, και δεν φταίς εσύ φυσικά, απλά δεν σου ειναι γνωστό το τί ακριβώς απεικονίζεται εκεί.

    Οι δύο καμπύλες όπου βλέπεις τυπωμένες στο χαρτί αποτελούνται απο δύο άξονες (2 σταυρωτά ζεύγη ουσιαστικά - τιμής ιπποδύναμης ή ροπής ή πίεσης εισαγωγής ή ταχύτητας σε km/h = κάθετος άξονας, και στροφών κινητήρα = οριζόντιος άξονας), και όχι έναν κοινό, οι οποίοι χάριν ευκολίας δικής μας εμφανίζουν απο το λογισμικό μόνον τα peak των καμπυλών στην κορυφή του οριζόντιου άξονα, διασταυρωμένοι στην ίδια σελίδα.

    Δηλαδή,
    Ο οριζόντιος άξονας της ροπής κανονικά βρίσκεται πολύ χαμηλότερα στο πραγματικό της διάγραμμα, το οποίο και μπορείς να δείς και ο ίδιος όποτε θελήσεις απο κοντά, και δεν τέμνεται εκεί όπου φαίνεται πιο πάνω στα φύλλα.
    Απλά, για να μήν ψάχνει ο προγραμματιστής ή ο χειριστής ή ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου, πού ακριβώς πέφτει η μέγιστη ροπή επάνω στο διάγραμμα και να ακολουθεί με χάρακα τα τετραγωνάκια να βρεί τη μέγιστη τιμή κλπ, την εμφανίζει στην κορυφή του οριζόντιου άξονα ώς top απεδιδώμενη τιμή αυτής, κάτι σαν μεγένθυση να το πούμε πιο απλά.
    Εάν πάρεις τις στροφές στις οποίες αποδίδεται η μέγιστη ροπή και κάνοντας σμίκρυνση την τοποθετήσεις στις αντίστροφες στροφές όπου αποδίδεται η ιπποδύναμη, θα δείς ότι τέμνονται σε διαφορετικό σημείο απο αυτό όπου φαίνεται στο τυπωμένο χαρτί.
    Άρα καταλήγουμε επιτέλους ότι το διάγραμμα το οποίο προκύπτει στα χαρτιά όπου έχεις σημαιώσει πιο πάνω, ΔΕΝ απεικονίζει το πού τέμνονται οι δύο καμπύλες, αλλά ΤΙΣ ΜΕΓΙΣΤΕΣ ΤΙΜΕΣ ΑΥΤΩΝ σε έναν κοινό πίνακα, τουτέστιν, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ.

    Στην οθόνη του δυναμόμετρου μπορείς να δείς το πού πραγματικά βγαίνει η κάθε καμπύλη επακριβώς και να κάνεις επιτόπου όποια πράξη θέλεις, η οποία θα επαληθεύσει με τρομερή ακρίβεια τα όσα σου γράφω εδώ. "

    Οπως και να εχει ευχαριστω τον Turbodog για τον χρονο και το ενδιαφερον να ασχοληθει και να ψαξει το θεμα.Χωρις να ακουστει εγωιστικο και μεσω αυτης της δηλωσης να φανει πως θελω να "σκεπασω" το θεμα,το εχω πει πολλες φορες πως η δυναμη σε δυναμομετρο ειναι ενδεικτικη,μιας και αυτο ειναι περισσοτερο εργαλειο προγραμματισμου και οχι κριτηριο γρηγοραδας.

    Η πραγματικη δυναμη φαινεται στον δρομο,κανοντας δοκιμη με το ιδιο αυτοκινητο(με το ιδιο setup φυσικα γιατι μετα η συγκριση δεν ειναι αντικειμενικη)πριν και μετα την βελτιωση μας.Και εκει το αυτοκινητο μου φαινεται πως εχει παρει 2,5-3 καροτσες στον δρομο.

    Αν και απο τεχνικης αποψης περι δυναμομετρων δεν κατεχω παρα πολλα,θα προσπαθησω να φερνω οτι στοιχεια μπορω προκειμενου να βγαλουμε ενα συμπερασμα για το θεμα.


    E89 Z4 sDrive35i DCT

    Custom exhaust by Power Up Exhausts/CP-e DCI/Stett Performance FMIC/Forge Motorsport Dual BOV/ECU reflash by Ace Motorsport/stock twins/Work Emotion CR-CAI wheels

    Tuned by Ace Motorsport

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Karizma Z4 For This Useful Post:

    Panos 316T (12-05-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP