Σελίδα 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 39

Θέμα: Αυτοκινητοδρόμιο, 16 χρόνια μετά!!!!!

  1. #11
    Εγγραφή
    20-01-10
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    446
    Thanked
    432
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Φοβερο εργο, μακαρι να υλοποιηθει...

  2. #12
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν σε παρεξηγώ. στο κάτω κάτω όλων μας οι ζωές τον τελευταίο χρόνο, έχουν πάει προς
    το χειρότερο. τι να κάνουμε όμως που πρέπει να έχουμε το ρημάδι το κεφάλι ψηλά, ακόμα
    και στα πιο δυνατά χτυπήματα. τες πα...αλέξη, έχουμε κάποια στοιχεία τελικά σχετικά με τη
    δομή της πίστας όπως απόσταση διαδρομής, φάρδος δρόμου, κτλ κτλ???απο την περιγραφή
    φαίνεται πάντως για άξιο λόγου αυτοκινητοδρόμιο το συγκεκριμένο, αν και το οικόπεδο της
    είναι μικρότερο απο αυτό των σερρών. δεδομένου όμως την χάραξη που έχει αυτή κάνοντας
    σύμπλεγμα εσωτερικά, έναντι των σερρών που πάει περιφερειακά στο οικόπεδο, μπορεί να
    έχουμε ευχάριστη έκπληξη όσον αφορά την απόσταση διαδρομής που θα έχει αυτή η πίστα...
    Θωμα,αυτες ειναι η προδιαγραφες της πιστας απο το 2006 και μεχρι σημερα δεν εχει αλλαξει-αφαιρεθει τιποτα!!!
    Αυτο το Project μπηκε στον αναπτυξιακο.

    ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟ ΠΑΤΡΑΣ

    Το τελικο διαγραμμα:

    Tο Διεθνές Aυτοκινητοδρόμιο Πάτρας έχει σχεδιαστεί βάσει των τελευταίων προδιαγραφών για τα διεθνή αυτοκινητοδρόμια των Παγκόσμιων Oμοσπονδιών Aυτοκινήτου και Mοτοσικλέτας FIA και FIM.

    H Πάτρα είναι η μοναδική περιοχή που διαθέτει όλα τα εχέγγυα για την κατασκευή πίστας προδιαγραφών F1 στην Eλλάδα και αυτό απαιτεί μια προετοιμασία 36 χρόνων. H περιοχή είχε επιλεχθεί για πρώτη φορά το 1970 από τον ιδρυτή της Mόντσα, Tζιανκάρλο Mπατσιακαλούπι, ο οποίος μάλιστα ήταν και μέλος της FIA.

    Είναι και η μοναδική πίστα μετά τη Mόντσα, που θα έχει παραβολική στροφή. Για να γίνει κατανοητό αυτό, θα πρέπει να πούμε ότι η κατασκευή στροφών στην οδοποιία διέπονται από κάποια στοιχεία, όπως η ταχύτητα διέλευσης, το πλάτος και η επίκλιση. Oι στροφές επίσης έχουν ένα κέντρο και όλες οι ακτίνες είναι όμοιες μεταξύ τους. H παραβολική στροφή λοιπόν είναι αυτή που δεν συμβαδίζει με τον κανόνα της ισορροπίας. Δηλαδή, στις κανονικές στροφές υπάρχει ένα κέντρο και όλες οι ακτίνες της είναι όμοιες. Στην παραβολική λοιπόν οι ακτίνες είναι ανόμοιες και, όπως χαρακτηριστικά μας είπε ο κ. Kαπετανάκης, είναι στροφή για μάγκες!

    Kτιριακή υποδομή:

    H μελέτη προβλέπει 20 μήνες για την κατασκευή του έργου, οι κτιριακές εγκαταστάσεις θα είναι οι μεγαλύτερες που έχουν γίνει ποτέ σε ιδιωτικό χώρο στην Eλλάδα, ενώ, όταν το έργο φτάσει στην τελική του φάση που θα διεκδικήσουμε και F1, θα είναι τόσο πλήρες, που θα είναι από τις πιο σύγχρονες πίστες του κόσμου.

    Tα κτίρια της πίστας θα περιλαμβάνουν συνολικά 11.162 τετραγωνικά μέτρα από 7.000 τετραγωνικά μέτρα που προέβλεπε η αρχική μελέτη. Σε αυτά θα περιλαμβάνονται τα pits, oι καμπίνες αναμετάδοσης, τα κτίρια διοίκησης & διεύθυνσης των αγώνων, ιατρείο, σταθμός A βοηθειών, 2 κατοικίες φυλάκων, εμπορικά καταστήματα, εκδοτήρια εισιτήριων, αίθουσες συνεντεύξεων, αίθουσες MME, εστιατόρια, χώρος φιλοξενίας, VIPS, αίθουσες χρονομετρήσεων, συνεδριάσεων αρχόντων αγώνα, ενημέρωσης, αστυνομικό σταθμό κ.λπ.

    Eυρωπαϊκά γονίδια:

    Σχεδιαστικές πινελιές και αρχική μελέτη από την πίστα της Mόντσα και το θρυλικό Spa
    O αρχικός σχεδιασμός της πίστας Formula 1 της Πάτρας έγινε από τον Tζόρτζιο Mπέγκελα Mπάρτολι, τεχνικό διευθυντή της πίστας στη Mόντσα στην Iταλία, ενώ η τελική προσαρμογή στο πραγματικό ανάγλυφο του εδάφους και στους αναθεωρημένους κανονισμούς της FIA από την εταιρεία συγκοινωνιακών μελετών «A. Tαζές - E. Pότσκος OE» με σύμβουλο επί θεμάτων Formula 1 τον Πιέρ Aπαντ-Πέρικ, τεχνικό διευθυντή της πίστας Spa - Francorchamps στο Bέλγιο.

    Tεχνικά χαρακτηριστικά της πίστας:

    Σύμφωνα με την τελευταία μελέτη της πίστας, η οποία ολοκληρώθηκε πριν από δυο μήνες, έχει κεκλιμένο μήκος 4.834,59 μέτρα και διαθέτει 9 δεξιές στροφές, 7 αριστερές, μία εκ των οποίων είναι παραβολική, και 11 ευθείες.

    H ευθεία εκκίνησης τερματισμού έχει μήκος 860 μέτρα, έτσι όπως προβλέπουν οι τεχνικές προδιαγραφές για την κατασκευή πίστας προδιαγραφών F1. To πλάτος της πίστας είναι 12 μέτρα, εκτός από το τμήμα ευθείας εκκίνησης τερματισμού, που είναι 15 μέτρα Aυτό προβλέπουν οι προδιαγραφές της FIA για την κατασκευή της.

    H πίστα ακολουθεί τη μορφολογία του εδάφους, προσφέροντας μια ενδιαφέρουσα διαδρομή με συνδυασμό ανωφερειών και κατωφερειών μέγιστης κλίσης 9%. H κατά μήκος κλίση της ευθείας εκκίνησης τερματισμού περιορίζεται σε μέγιστη τιμή 2%, ενώ κατά μήκος των pit-boxes έχει μηδενική κλίση.

    Eπαρκείς χώροι διαφυγής:

    Σε όλες τις στροφές υπάρχουν επαρκείς χώροι διαφυγής (run - offs) για την ελαχιστοποίηση του κινδύνου τραυματισμού κάποιου αγωνιζόμενου. Σε όλο το μήκος της πίστας και από τις δύο πλευρές της υπάρχουν μεταλλικά στηθαία ασφαλείας και ψηλή περίφραξη, η οποία προστατεύει τους θεατές από το ενδεχόμενο εκτόξευσης συντριμμιών προς το μέρος τους σε 176.000 τετραγωνικά μέτρα. Mέρος της επιφάνειας αυτής (53.000 τετραγωνικά μέτρα), σε επιλεγμένες θέσεις και συνεχόμενα στην πίστα, στρώνεται με άσφαλτο, ενώ ο υπόλοιπος χώρος με χαλίκι.

    Aυτός ο «ασφάλτινος διάδρομος» λειτουργεί ως προέκταση της πίστας και βοηθάει τους οδηγούς να ανακτήσουν τον έλεγχο του οχήματός τους. Σε περίπτωση που δεν τα καταφέρουν, εισέρχονται στο χαλικοστρωμένο κομμάτι, την αμμοπαγίδα, η οποία τους επιβραδύνει με ασφάλεια. Σε σημεία που κρίνονται επικίνδυνα για εξόδους τοποθετούνται, μπροστά από τα στηθαία ασφαλείας, λάστιχα αυτοκινήτων συνδεδεμένα μεταξύ τους δημιουργώντας ένα «λαστιχένιο τοίχο» (tire barrier).

    Eσωτερική οδοποιία:

    Σε όλο το μήκος της πίστας και στην άκρη των επιφανειών διαφυγής, μεταξύ των στηθαίων ασφαλείας και της περίφραξης υπάρχει βοηθητικός δρόμος (service road) ελάχιστου πλάτους 6 μέτρων, με συχνές προσβάσεις στην πίστα για την εξυπηρέτηση των αγωνιζομένων (ασθενοφόρα, γερανοί, βοηθητικά οχήματα κλπ).

    Δημιουργείται περιμετρικός δρόμος πλάτους 8 μέτρων και μήκους 4 χιλιομέτρων κοντά στα εξωτερικά όρια της ιδιοκτησίας για την κίνηση των θεατών και την πρόσβασή τους στους χώρους στάθμευσης του αυτοκινητοδρομίου και τις κερκίδες.

    Kατασκευάζεται επίσης εσωτερικός δρόμος πλάτους 8 μέτρων και μήκους 1,4 χιλιομέτρων, ο οποίος διέρχεται κάτω από την πίστα σε δύο θέσεις με κάτω διαβάσεις και ενώνεται σε αντίστοιχα σημεία με τον περιμετρικό δρόμο. Σκοπός του εσωτερικού δρόμου είναι η πρόσβαση στο κτίριο ελέγχου του αγώνα, στα paddock, στα pit boxes, στα ιατρεία, στο ελικοδρόμιο κ.λπ.

    Στις θέσεις συγκέντρωσης κοινού κατασκευάζονται χώροι στάθμευσης χωρητικότητας περίπου 3.000 αυτοκινήτων.

    Kερκίδες:

    Για την αρχική κατασκευή της πίστας, όπου θα μπορούν να φιλοξενηθούν όλοι οι αγώνες εκτός από F1, προβλέπεται να κατασκευαστούν 27.500 θέσεις, από τις οποίες οι 6.700 θέσεις θα είναι στην ευθεία της αφετηρίας-τερματισμού και φυσικά θα είναι σταθερές. Xωμάτινες θα είναι 17.000 θέσεις -κατά μήκος της πίστας- και λυόμενες 2.000 θέσεις κατά μήκος της πίστας. Bέβαια, η μελέτη προβλέπει 80.000 θέσεις, απλά στην αρχή προβλέπεται κατασκευή 27.500 θέσεων, για να μειωθεί το συνολικό κόστος.

    Pits:

    H περιοχή αυτή βρίσκεται, όπως είναι γνωστό, στη μεγάλη ευθεία της εκκίνησης και θα υπάρχουν 36 θέσεις διαστάσεων με τέσσερα μέτρα μήκος και 18 μέτρα βάθος φυσικά προδιαγραφών αγώνων F1 και MotoGP.

    Στη νέα μελέτη, μάλιστα, άλλαξαν οι διαστάσεις του κάθε γκαράζ, αφού σύμφωνα με τις νέες προδιαγραφές του 2006 το πλάτος πρέπει να είναι 18 μέτρα, ενώ πριν ήταν 14 μέτρα.

    Πίστα καρτ:

    H πρώτη φάση της κατασκευής της πίστας θα περιλαμβάνει και πίστα καρτ, που θα καταλαμβάνει ένα χώρο 11.000 τετραγωνικών μέτρων διεθνών προδιαγραφών, που θα μπορεί να φιλοξενήσει αγώνες ευρωπαϊκού αλλά και παγκόσμιου πρωταθλήματος. Mια τέτοια πληρέστατη πίστα δεν θα μπορούσε να μην έχει και εξέδρες, οι οποίες θα φιλοξενούν 5.000 θεατές.

    Πίστα ασφαλούς οδήγησης:

    Στη μελέτη προβλέπεται επίσης και κατασκευή πίστας ασφαλούς οδήγησης, η οποία όμως δεν θα παραδοθεί στην πρώτη φάση του έργου, αφού θα ανέβει σημαντικά το κόστος κατασκευής.

    Eίναι όμως σχεδιασμένη στη μελέτη με ξεχωριστή είσοδο, η οποία δεν εισέρχεται κανείς σ' αυτή μέσα από την πίστα αλλά με ξεχωριστή είσοδο κάτω από τούνελ. Tο μήκος της πίστας είναι 1,2 χιλιόμετρα και ενώ απαιτούνται 50 στρέμματα στην Πάτρα, η πίστα ασφαλούς οδήγησης είναι 150 στρέμματα!

    Tα μεγαλύτερα paddocks:

    H κατασκευή της πίστας προβλέπει paddocks που θα χτιστούν σε μια έκταση 24 στρεμμάτων, τη στιγμή που η αντίστοιχη έκταση στη Mόντσα είναι 12 στρέμματα.

    Αν και η συγκυρια της εποχης δεν βοηθαει να υλοποιηθουν τετοιου ειδους εργα στην Χωρα μας,εδω στην Πατρα ολα τα στελεχη της "Αυτοκινητοδρόμιο Α.Ε" ειναι πλεον πεπεισμενοι οτι το εργο θα ξεκινησει!!!!

    Υ.Γ:Ναι μαλλον θα ξεκινησει,εαν θα τελειωσει δεν ξερω......,ενα μεγαλο κομματι της εκτασης ανηκε στη Μητροπολη Πατρων,η οποια το δωρησε στην "Αυτοκινητοδρόμιο Α.Ε" !!!!

  3. The Following 4 Users Say Thank You to alexm For This Useful Post:

    120ie87 (13-07-11), aristent (10-05-11), katsaraios (10-05-11), Thomelef (10-05-11)

  4. #13
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    1.493
    Thanked
    850
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    οπως και καθε εργο εδω στη μπανανια ελλαδα μας,θα γινει μισο λειψο και δεν θα αποδώσει οπως θα επρεπε.
    βασικα ειναι θαυμα που κατορθωσε να μπει στον αναπτυξιακο,αυτη τη χρονικη περιοδο!
    χαιρομαι ιδιαιτερα που θα αρχισουν,οταν αρχισουν τα εργα,διοτι τουλαχισοτ για καποιο διαστημα θα εργαστουν ανθρωποι.
    απο εκει και περα η εκμεταλευση ενος τετοιου χωρου ειναι ζωτικης σημασιας για τη βιωσιμοτητα του και την αναπτηξη των γυρω περιοχων.
    μακαρι για το καλο ολων να προσωρηση αυτη η επενδυση,να μεινει σε ελληνικα χερια,αλλα να προσελκυσει πελατες απο το εξωτερικο ωστε να ερθει νεο χρημα στην ελλαδα.
    παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....

  5. The Following User Says Thank You to GEORGE316 For This Useful Post:

    alexm (10-05-11)

  6. #14
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    ωραία πράγματα...αν και αυτό,

    λίγο με ανησυχεί για το αν θα μπορέσει να προχωρήσει ένα τέτοιο έργο, μιάς και
    οι πολιτικοί μας είναι τόσο στενόμυαλοι, που νομίζουν πως μόνο με το να πηδάς
    τον φορολογούμενο μπορεί ένα κράτος να βγάλει οικονομικά άκρη
    .
    anyways. γνωρίζουμε μήκη - φάρδη κτλ???απο τις περιγραφές πάντως, δείχνει
    πολύ οργανωμένο projekt. μακάρι να υλοποιηθεί πρως όφελως των ελλήνων και
    της ελλάδας, και όχι να μείνει ένα μισοτελειωμένο έργο που 3 - 4 άτομα θα έχουν
    βγάλει τα κέρατα τους για να βάλουν 3 - 4 υπογραφές.
    εγω εχω σταματησει να το πιστευω αυτο.
    νομιζω οτι η πολιτικη αυτη και ολα οσα συμβαινουν ειναι βαση σχεδιου και οι δικοι μας ειναι μεσ'τα πραματα.
    ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝΕ αναπτυξη.

    Τελος παντων, μακαρι να προχωρησει το εργο...
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  7. #15
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων

    Tεχνικά χαρακτηριστικά της πίστας:

    Σύμφωνα με την τελευταία μελέτη της πίστας, η οποία ολοκληρώθηκε πριν από δυο μήνες, έχει κεκλιμένο μήκος 4.834,59 μέτρα και διαθέτει 9 δεξιές στροφές, 7 αριστερές, μία εκ των οποίων είναι παραβολική, και 11 ευθείες.

    H ευθεία εκκίνησης τερματισμού έχει μήκος 860 μέτρα, έτσι όπως προβλέπουν οι τεχνικές προδιαγραφές για την κατασκευή πίστας προδιαγραφών F1. To πλάτος της πίστας είναι 12 μέτρα, εκτός από το τμήμα ευθείας εκκίνησης τερματισμού, που είναι 15 μέτρα Aυτό προβλέπουν οι προδιαγραφές της FIA για την κατασκευή της.
    μιλάμε για πιστάρα δλδ. περίπου 1700 μέτρα μεγαλύτερη διαδρομή απο των σερρών,
    και ακριβώς τα ίδια πλάτη...εδώ μιλάμε για ευρωπαικό επίπεδο λέμεεεεεεεεεε. μακάρι
    να γίνει, και να μην κολήσει στις υπογραφές...σταυρώστε δάχτυλα όλοι οι πιστάκιδες.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  8. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    alexm (10-05-11)

  9. #16
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    OIKONOMIA
    Τρίτη, 10 Μαΐου 2011 - 14:36
    "Πράσινο φως" στη δημιουργία πίστας F1 στη Χαλανδρίτσα Αχαΐας



    Εγκρίθηκε επένδυση για τη δημιουργία πίστας αγώνων διεθνών προδιαγραφών στη Χαλανδρίτσα Αχαΐας


    Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, στο πλαίσιο της επιτάχυνσης των διαδικασιών αξιολόγησης επενδυτικών σχεδίων του προηγούμενου νόμου για τις ιδιωτικές επενδύσεις (3299/2004), εγκρίθηκε από το τμήμα αξιολόγησης και ελέγχου επενδύσεων το επενδυτικό σχέδιο της εταιρίας «Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας Α.Ε.».

    Η επένδυση της εταιρείας αφορά την ίδρυση αυτοκινητοδρομίου στη θέση Ρέντες του Δημοτικού Διαμερίσματος Χαλανδρίτσας του Δήμου Φαρρών, του Νομού Αχαΐας. Το συνολικό κόστος της επένδυσης ανέρχεται σε 94,6 εκατ. ευρώ, ενώ η επιχορήγηση ανέρχεται σε ποσοστό 30,571%, δηλαδή 28,92 εκατ. ευρώ.

    Σύμφωνα με τη μελέτη προβλέπεται η δημιουργία πίστας αγώνων διεθνών προδιαγραφών και όλων των υποστηρικτικών κτηρίων και εγκαταστάσεων για τη λειτουργία της επένδυσης. Η πίστα έχει μελετηθεί για τη λειτουργία αγώνων αυτοκινήτων F1, αγώνων μοτοσικλέτας παγκοσμίου πρωταθλήματος super bike, καθώς επίσης αγώνων και πρωταθλήματος καρτ. Όπως σημειώνεται, ο χώρος μπορεί να φιλοξενήσει αγώνες και άλλων κατηγοριών όπως επίσης να χρησιμοποιηθεί και για διοργάνωση εκδηλώσεων.

    Το επενδυτικό σχέδιο πρόκειται να αναπτυχθεί σε συνολική έκταση επιφάνειας 928,5 στρεμμάτων, κάτω από την επαρχιακή οδό Χαλανδρίτσας - Βαλμαντούρας, στην οποία θα εγκατασταθεί το υπό δημιουργία αυτοκινητοδρόμιο και θα απέχει 20 χιλιόμετρα ΝΑ της Πάτρας. Η διάρκεια ολοκλήρωσης του προβλέπεται να είναι 36 μήνες.

    Φορέας της επένδυσης είναι η εταιρεία «Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας Α.Ε.». Η μετοχική σύνθεση του φορέα αποτελείται συνολικά από 411 μετόχους, φυσικά και νομικά πρόσωπα, εκ των οποίων η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, ο Δήμος Πατρέων, το Επιμελητήριο Αχαΐας, ο Δήμος Φαρρών, η ΤΕΔΚ Αχαΐας, η Αχαϊκή Συνεταιριστική Τράπεζα κ. ά.

    Βασικός μέτοχος του φορέα της επένδυσης είναι η επιχείρηση « Ανώνυμη Επενδυτική Τεχνική Τουριστική και Διαχειριστική Εταιρία Αυτοκινητοδρομίου Πατρών» με διακριτικό τίτλο «Ελληνικό Αυτοκινητοδρόμιο» Ο φορέας συστάθηκε το 2006 και η διάρκεια του έχει ορισθεί σε είκοσι (20) έτη.

    Ο φορέας της επένδυσης έχει λάβει όλες τις απαραίτητες άδειες (έγκριση περιβαλλοντικών όρων, αρχιτεκτονικής μελέτης, σκοπιμότητας και καταλληλότητας οικοπέδου).

    Με την ολοκλήρωση της επένδυσης, προβλέπεται να δημιουργηθούν 497 νέες θέσεις εργασίας και σημαντικά οφέλη στην τουριστική ανάπτυξη της περιοχής. Μετά την έγκριση από το υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, απαιτείται κύρωση της σχετικής υπουργικής απόφασης από τη Βουλή.



    Πηγή:www.capital.gr
    Ελα....νινί στον τόπο σου. Λέτε ;;;

  10. #17
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

  11. The Following 2 Users Say Thank You to stratos For This Useful Post:

    alexm (11-05-11), aristent (11-05-11)

  12. #18
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Το νεο λιμανι της Πατρας εγκαινιασθηκε και λειτουργει απο την Δευτερα 11-7-2011.
    Σειρα παιρνει το αυτοκινητοδρομιο, στην περιοχη Χαλανδριτσα Πατρων.

    https://www.thebest.gr/news/index/viewStory/78917

  13. The Following 2 Users Say Thank You to alexm For This Useful Post:

    m-power_01 (13-07-11), Thomelef (14-07-11)

  14. #19

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το νεο λιμανι της Πατρας εγκαινιασθηκε και λειτουργει απο την Δευτερα 11-7-2011.
    Σειρα παιρνει το αυτοκινητοδρομιο, στην περιοχη Χαλανδριτσα Πατρων.

    https://www.thebest.gr/news/index/viewStory/78917
    E πρέπει να έρθω να το δω τότε!

  15. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    alexm (13-07-11)

  16. #20
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Φοβερό timing Πάντως.

    Τόσο καιρό είχαμε αυτοκίνητα 3d και αυτοκινητοδρόμιο σε 2d.

    Τώρα έχουμε αυτοκινητοδρόμιο σε 3d και έχουμε αυτοκίνητα ΜΟΝΟ σε 2d.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  17. The Following 2 Users Say Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    alexm (13-07-11), m-power_01 (13-07-11)

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP