Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 706

Θέμα: Ε60 περί ανέμων και μπαξιμάτων

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos-Mpacket Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πανο το πακετο αυτο κανει και για 19αρες ή ειναι αποκλειστικα για τα δικα σας,ετσι για να ξερω βρε αδελφε τι αμορτισερ να παρω,οταν ερθει η ωρα.

    Υ.Γ:Γραψτε εντυπωσεις.
    Πως δεν κάνει και με 19αρες ? Απλά θα έχεις λίγο μειωμένη άνεση ... και ο Μιχάλης με 19αρες είναι άλλωστε. Ο Νίκος λεει (και συμφωνώ) πως το set up αυτό είναι ιδανικό με 18αρες. Περίμενε να βάλει ο Αρης (S8N) τα Mpack ελατήρια με τα κίτρινα bilstein να μας πει εντυπώσεις και αποφασίζεις και εσύ μετά.

  2. The Following User Says Thank You to PANOS-E60 For This Useful Post:

    nikos-Mpacket (11-05-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καλά, ο Πατρινός είναι μέγας ευεργέτης!

    Τα Bilstein πόσο τα πήρες βρε Μιχάλη? Φαντάζομαι πως είναι τα sport, έτσι? Εγώ ψάχνω για τα sprint. Οι τιμές που βρήκα κυμαίνονται από 720 ευρώ στον Λούη στα Μελίσσια έως 900 ευρώ (!) στην AutoSport S.A. στη Μεσογείων. Ο Λούης τα sprint τα δίνει 692 ευρώ.

    Όσο για τις εντυπώσεις, με MPack ελατήρια + Bilstein sprint + 18'' runflat νομίζω ξέρετε τι να περιμένετε...

  4. The Following 2 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    alexm (11-05-11), nikos-Mpacket (11-05-11)

  5. #3
    Εγγραφή
    28-03-10
    Περιοχή
    ΑΝΑΒΥΣΣΟΣ
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    544
    Thanked
    489
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλά, ο Πατρινός είναι μέγας ευεργέτης!

    Τα Bilstein πόσο τα πήρες βρε Μιχάλη? Φαντάζομαι πως είναι τα sport, έτσι? Εγώ ψάχνω για τα sprint. Οι τιμές που βρήκα κυμαίνονται από 720 ευρώ στον Λούη στα Μελίσσια έως 900 ευρώ (!) στην AutoSport S.A. στη Μεσογείων. Ο Λούης τα sprint τα δίνει 692 ευρώ.

    Όσο για τις εντυπώσεις, με MPack ελατήρια + Bilstein sprint + 18'' runflat νομίζω ξέρετε τι να περιμένετε...
    Άρη όντως είναι τα sport αλλά έχουνε γίνει μερικές αλλαγές......

    Λοιπόν όπως τα πήρα από την κούτα τους τα ανοίξαμε και αλλάξαμε μερικά εξαρτήματα (εντόσθια θα έλεγα) καθώς επίσης και το λαδάκι που υπάρχει μέσα.... μιας και κάνει μόνο για σαλάτα για μένα

    Έπειτα γίναναι οι κατάλληλες ρυθμίσεις στην απόσβεση τους ανά άξονα και τοποθετήθηκαν στη κούκλα μου με τα ελλατήρια του αγαπητού Αλέξη.....

    Ένα θα πω και ακούστε το

    Το αμάξι στρίβει με όσα θέλει ο κάθε ένας τρελλός από εμάς και μπορούμε να το δοκιμάσουμε

    Όσο για την τιμή θα προτιμούσα να την πω σε όποιον θέλει με pm γιατί είναι άκρως ανταγωνιστική με τισ προηγούμενες που άκουγα και δεύτερον είναι πολύ φίλος.
    Τοποθετήθηκαν στον Αθανασίου που είναι στη μεταμόρφωση τώρα ενώ πρίν έδρευε στην συγγρού.


    https://www.airtrans.gr


    "Μην έρχεσαι ποτέ σε λεκτική αντιπαράθεση με έναν βλάκα...
    Θα φέρει την συζήτηση στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγω πείρας..."

  6. The Following 2 Users Say Thank You to mixalis For This Useful Post:

    nikos-Mpacket (11-05-11), S8N (11-05-11)

  7. #4
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Είχα περάσει κι εγώ από τον Αθανασίου και είχαμε συζητήσει το ίδιο θέμα. Μου έδειξε τα γραφήματα από το αμορτισερόμετρο που δείχνουν τη γραμμική απόσβεση, μου είπε για τις αναβαθμισμένες βαλβίδες, τα τσιμουχάκια κλπ.

    Αποφάσισα να μην πάω εκεί για τρείς λόγους:

    1. Σέβομαι την αγωνιστική του εμπειρία αλλά πέφτει πολύ πατέντα κατά τη γνώμη μου και πάει στράφι όλο το R&D της Bilstein.

    2. Η τιμή που μου είχε πει για τα κοντοκάλαμα με όλες τις μετατροπές ήταν στα 1000 ευρώ.

    3. Διάβασα διάφορα περίεργα σε κάποια fora και είπα να μη ρισκάρω.

  8. The Following 4 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    alexm (11-05-11), mixalis (11-05-11), nikos-Mpacket (11-05-11), PANOS-E60 (11-05-11)

  9. #5
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Ορε...λεβεντες σας διαβαζω και εχω παθει πλακα....
    Ο πρωτος ανοιξε καινουργια αμορτισερ του κουτιου και τα μετετρεψε για τις αναγκες του WTCC που θα λαβει μερος!!!
    Ο δευτερος σκεφτεται για sprint Bilstein για να τοποθετησει τα m-pack ελατηρια,ενω πρωτο μελημα του ειναι η ανεση!!!

    Ο τριτος ειναι στο ψαξιμο για το πως θα μας..... εκπληξει!!!

    Εδω τελειωνει το χιουμοριστικο παραπανω σχολιο και μπαινω στην ουσια του θεματος.

    Τα ελατηρια του Μιχαλη ειναι απο την εργοστασιακη sport αναρτηση που ειχε το 525 Ε60 και μπορουν να δουλεψουν τελεια με τα sport αμορτισερ της Bilstein.
    Φιλε Μιχαλη θεωρω λανθασμενη την κινηση να ανοιξετε ενα αμορτισερ Bilstein καινουργιο και να το μετατρεψετε,απο την στιγμη μαλιστα που ο κατασκευαστης του συγκεκριμενου αμορτισερ δεν προβλεπει ανοιγμα ουτε για επισκευη!!!
    Ισως μετα απο καποια χ.λ.μ. χρησης να εκανα κατι τετοιο,αλλα και παλι θα τα αλλαζα με καινουργια η' κατι καλυτερο.
    Αυτες η ελληνικες πατεντες των ψαγμενων ραλιαρηδων (δεν αναφερομαι σε κανεναν,γενικα μιλαω) μου θυμιζουν εποχες που οι μηχανικοι των αγωνιζομενων κανανε μικρη τρυπα στο πλαι του αμορτισερ αφαιρουσαν το λαδι και εβαζαν με συριγγα την ιδια ποσοτητα με τριανταρι λαδι,εκοβαν και κανα δυο σπειρες το ελατηριο και βουρ για αναβαση....,μετα το δευτερο-τριτο καπα εσπαγε η τσιμουχα στο καλαμι και γεμιζε ο τοπος λαδι,αλλα απο αναρτηση τρενο.......

    Τα ελατηρια του Αρη ειναι απο την εργοστασιακη m-pack αναρτηση που ειχε το 530 Ε60 και μπορουν να δουλεψουν και μετα με τα sport και με τα sprint αμορτισερ της Bilstein.
    Φιλε Αρη δεν ειναι απαραιτητο να βαλεις sprint Bilstein γιατι απλα τα m-pack ελατηρια δεν ειναι τοσο χαμηλα ωστε να χρειαζονται οπωσδηποτε κοντοκαλαμο αμορτισερ,βαζεις τα σπορ (κιτρινα) και εχεις και την ανεση που εσυ θελεις ,με αντιτιμο ισως λιγο λιγοτερη αντοχη στο χρονο.

    Τα ελατηρια του Νικου ειναι απο την εργοστασιακη sport αναρτηση που ειχε το 520 (2,2) Ε60 και περιμενει να βαλω KW 3... για να του δωσω τα αμορτισερ να τα βαλει πακετο....

  10. The Following 5 Users Say Thank You to alexm For This Useful Post:

    aristent (11-05-11), mixalis (12-05-11), nikos-Mpacket (11-05-11), PANOS-E60 (11-05-11), S8N (11-05-11)

  11. #6
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτες η ελληνικες πατεντες των ψαγμενων ραλιαρηδων (δεν αναφερομαι σε κανεναν,γενικα μιλαω) μου θυμιζουν εποχες που οι μηχανικοι των αγωνιζομενων κανανε μικρη τρυπα στο πλαι του αμορτισερ αφαιρουσαν το λαδι και εβαζαν με συριγγα την ιδια ποσοτητα με τριανταρι λαδι,εκοβαν και κανα δυο σπειρες το ελατηριο και βουρ για αναβαση....,μετα το δευτερο-τριτο καπα εσπαγε η τσιμουχα στο καλαμι και γεμιζε ο τοπος λαδι,αλλα απο αναρτηση τρενο.......
    Κάτι ξέρει ο παλιός (στους αγωνες ...) !

  12. The Following User Says Thank You to PANOS-E60 For This Useful Post:

    alexm (11-05-11)

  13. #7
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή



    Μια χαρά τα λες βρε Αλέξη, αλλά όπου κι αν ρώτησα μου είπαν πως το sport και το sprint έχουν την ίδια πίεση και πως η μόνη διαφορά τους είναι στο κοντύτερο καλάμι. Άσε που έχω ήδη παρει τα bump stops του Mpack...

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP