Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 9 από 9

Θέμα: Η ιστορία της σειράς 5

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Στα τέλη του 1995 βγαίνει στην κυκλοφορία το νέο μοντέλο της σειράς. Κωδική ονομασία "Ε39".
    Το κατά πολλούς καλύτερο 5αρι που πέρασε ποτέ τη γραμμή παραγωγής. Αναγνωρίστηκε ως το καλύτερο sedan διεθνώς.
    Αρκετά διαφορετικό σε εμφάνιση από το προηγούμενο μοντέλο, με πολλά στοιχεία δανεισμένα από την 7άρα (Ε38) της εποχής, με "ζηλευτό" ηλεκτρονικό εξοπλισμό, classic sport εσωτερικό, κορυφαίο στον τομέα παθητικής ασφάλειας για την εποχή του.

    Η παραγωγή ξεκινά με τα sedan μοντέλα 520i, 523i, 528i κι 1 χρόνο αργότερα εμπλουτίζεται με τα 535i, 540i καθώς και το turbo πετρελαιοκίνητο 525td. Ταυτόχρονα λανσάρονται και touring εκδόσεις για όλα τα μοντέλα.

    Ε39 528i




    Το 1998 παρουσιάζεται και νέα Μ5. Δεν μοιάζει σε τίποτα με τις προηγούμενες εκδόσεις. Σχεδιασμένη ανάρτηση από την αρχή και νέος 5λιτρος V8 κινητήρας (S62) με πλήρη μεταβλητό χρονισμό, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα γκαζιού και απόδοση 400 ίππων. Τον ίδιο κινητήρα χρησιμοποιεί και η Ζ8, το κορυφαίο roadster της εταιρίας. Το μπλοκ προέρχεται από τον 4.4 V8 της 540i (Μ62) με αυξημένο κυβισμό και αναβαθμισμένο από το τμήμα Μotorsport της BMW.
    Βραβεύτηκε ως το πιο δυνατό και ευχάριστο στην οδήγηση sport sedan για 4 συνεχή χρόνια.
    Λόγω της τεράστιας αύξησης πωλήσεων σε σχέση με τις προηγούμενες Μ5 (20500 αυτοκίνητα παρήχθησαν) κατασκευάστηκε στην απλή γραμμή παραγωγής με κινητήρα συναρμολογημένο ήδη από το τμήμα Motorsport.

    E39 M5






    Το 1999 λανσάρονται 3 ακόμη πετρελαιοκίνητα, τα 520d, 525d και 530d.
    Το 2000 γίνεται μια μικρή αισθητική αναβάθμιση στο μοντέλο και ταυτόχρονα οι κινητήρες των 520i, 525i και 530i εφοδιάζονται με πλήρες σύστημα μεταβλητού χρονισμού και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα γκαζιού.

    Η παραγωγή αυτού του πολύ επιτυχημένου μοντέλου της σειράς 5 σταματά το 2003.

  2. The Following User Says Thank You to NickE60 For This Useful Post:

    Thomelef (26-01-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το 2003 ξεκινά η παραγωγή του πλέον αμφιλεγόμενου μοντέλου της σειράς, του μοντέλου με την κωδική ονομασία "Ε60".
    Δεν μοιάζει σε τίποτα με τα προηγούμενα μοντέλα της σειράς, δεν θυμίζει σχεδιαστικά κανένα μοντέλο της φίρμας.

    Γίνεται εκτεταμένη χρήση αλουμινίου στο αμάξωμα για μείωση του βάρους του σε σχέση με τον προκάτοχό του, αλλά και για πραγματική "50-50" κατανομή του στους άξονες, έχει φουτουριστικά για την εποχή φωτιστικά σώματα, μοντέρνο εσωτερικό με λιτό για την κατηγορία διάκοσμο, καμπυλοειδή σχήματα παντού, επαναστατικό σύστημα πολλαπλών λειτουργιών μέσω joystick και κεντρικής οθόνης στο ταμπλώ, εξελιγμένα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου ευστάθειας, έξυπνα συστήματα παθητικές ασφάλειας με δίκτυο οπτικής ίνας, νέο εξ ολοκλήρου σύστημα διεύθυνσης, νέα εξελιγμένη αναρτήση, 6τάχυτη μετάδοση σε όλα τα μοντέλα.

    Γίνεται γρήγορα πόλος έλξης των "Hi-Tec" οπαδών της φίρμας και όχι μόνο. Δεν είχε κατασκευαστεί ως τότε ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας αυτής που να διαθέτει συγκεντρωμένα όλα αυτά τα εξελιγμένα χαρακτηριστικά.

    Η παραγωγή ξεκινά με τα sedan μοντέλα 520i 525i 530i και 545i και 1 χρόνο αργότερα και σε touring εκδόσεις, με ξεχωριστή για πρώτη φορά κωδική ονομασία ως "Ε61".
    Το 2004 επίσης λανσάρονται και τα πετρελαιοκίνητα turbo 525d, 530d και το twin-turbo 3λιτρο 535d με 272hp και πολύ χαμηλή κατανάλωση, το οποίο αποσπά για πολλά συνεχή χρόνια τo βραβείο του καλύτερου diesel κινητήρα που κατασκευάστηκε ποτέ για αυτοκίνητα παραγωγής. Ταυτόχρονα παρουσιάζονται και τετρακίνητες εκδόσεις για τα μοντέλα 525(x)i, 530(x)i, 530(x)d σε sedan και touring.

    E60 520i




    E60 535d




    E61 530xi


    Με την πάροδο του χρόνου το νέο μοντέλο αρχίζει να γίνεται αρκετά αποδεκτό από τις μεγάλες διεθνείς αγορές.
    Το 2005 στη γκάμα των πετρελαιοκίνητων προστίθενται και το μοναδικό diesel 4κύλιδρο, το 520d, το οποίο εντυπωσιάζει με τη χαμηλή του κατανάλωση που είναι ανάλογη ενός αυτοκινήτου 1000cc.

    Στα τέλη του 2005 παρουσιάζεται το "Μ Powered" μοντέλο της σειράς, εφοδιασμένο με ένα 5λιτρο V10 κινητήρα 507 ίππων, τον S85B50, με 7τάχυτο σειριακό κιβώτιο. Ένας "σταθμός" στην ιστορία των ατμοσφαιρικών κινητήρων για αυτοκίνητα παραγωγής.

    E60 M5








    S85B50






    Συνεχίζεται....

  4. The Following 5 Users Say Thank You to NickE60 For This Useful Post:

    330Ci (26-01-10), Christos 330 (26-01-10), Kostas E60 (31-01-10), Thomelef (26-01-10), Κωνσταντίνος (26-01-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP