Σελίδα 6 από 10 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 51 έως 60 από 92

Θέμα: E34 αναβάθμιση

  1. #51
    Εγγραφή
    18-08-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    575
    Thanked
    181
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δεν ειναι απο σιδερο τοτε μηπως αλουμινιο η κανενα αλλο κραμα δεν υπαρχει δυνατοτητα να φτιαξεις με ενα συρμα ενα πραγμα σαν γαντζο να το τραβιξεις η κανει πολυ γωνια και δεν φαινετε?

  2. The Following User Says Thank You to dblade For This Useful Post:

    Jimmakos (29-04-11)

  3. #52
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Βρήκα ατσαλίνα...... Αυριο που θα χει το φως του ήλιου θα το "σπρόξω" απο κάτω με την ατσαλίνα

  4. #53
    Εγγραφή
    18-08-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    575
    Thanked
    181
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Κομπλε θα εισαι
    κριμα να σου την σπασει ετσι ομως η μαλακιτσα αλλα καθε εμποδιο για καλο αντε να προχωρας με το θεριο.

  5. The Following User Says Thank You to dblade For This Useful Post:

    Jimmakos (30-04-11)

  6. #54
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    SOS SOS SOS SOS

    Τα σημάδια χρονισμού στον εκκεντροφόρο και στον στρόφαλο ποια είναι??????

  7. #55
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Προχωράμε αργά και σταθερά!

    Προμηθεύτηκα ένα σπρέι καθαρισμού καρμπυρατέρ και το άδειασα κυριολεκτικά σε πεταλούδα/λαιμούς εισαγωγής!
    Μπορώ να πώ οτι καθαρίσανε εντελώς και γίνανε καινούριες!
    Όπως θα παρατηρήσετε παντού μπήκε φλατζόκολλα για απόλυτη στεγανοποίηση!

    Ωσαν αρχάριος έκανα την π@π@ριά μου και χρόνισα αντίθετα το μοτέρ με αποτέλεσμα να γυρίζει μεν με την μίζα αλλά να μην "σκάει" δε!
    Τουλάχιστον στάθηκα τυχερός στην ατυχία μου και δεν τα "κάρφωσα" όλα για όλα!

    Μένει να μάθω τα σημάδια χρονισμού στον στρόφαλο και στον εκκεντροφόρο για να πάρει μπροστά και απο κεί και πέρα ένα 15λεπτο ζέσταμα και σκίσημο κυριολεκτικό να δούμε πως συμπεριφέρεται!

    Προσωπική πινελιά το βάψιμο ψευτοκάπακου, εισαγωγής!
    ΑΑΑΑ και προστατευτικό μπουζοκαλωδίων!





    Υπόλοιπες φωτό αύριο παίδες γιατί τα χέρια μου ήταν ΜΑΥΡΑ απο τα γράσσα και τα λάδια και λυπόμουνα το κινητό!

  8. The Following 2 Users Say Thank You to Jimmakos For This Useful Post:

    katsaraios (01-05-11), kloukakis (01-05-11)

  9. #56
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    με το καλο και το τουρμπισμα...
    απο οτι βλεπω δεν θα κατσεις ησυχος

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  10. #57
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Σώπα καλέ εγώ?



    Ενα σερβάκι έκανα

  11. #58
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καθώς ψαχούλευα στο ίντερνετ πέτυχα μια σελίδα που λέει για χρονισμό.....

    Δείτε και πείτε μου και εσείς.......

    Εκκεντροφόρος


    Στρόφαλος


    I canΆt believe no one had this info well here is some photos and how to do.

    Only do this if you have not taken off the crank timing gear pulley.

    Take you timing belt off and take spark plug out of cyl number 3 use a little wooden stick and turn the crank so that all pistons are half way down the cylinders by using a socket wrench on the 22 mm bolt at the end of crank.

    When done turn the cam shaft until the marks as per photo line up at marks carefully when you turn it shouldnΆt jam or make any noise if so you may need to wind the pistons down more, also even when you have the cam in correct position it still may move due to spring tension.

    Once the cam is right, turn the crank to the alignment marks if it will not turn one way turn in the reverse direction so the marks from crank on the block line up.

    Refit timing belt and retention then wind the crank over and over to check that.

    IT DOESN"T JAM UP AT ALL
    IT DOESN"T MAKE ANY NOISES
    THEN DO IT AS MAY TIMES AS YOU CAN BEFORE YOU ARM FAILS OFF DOUBLE CHECK RECHECK

    WIND THE ENGINE OVER WITH STARTER MOTER CHECK AGAIN

    IF all ok try to start normally and listen and all should be good luck.

    Regards Xdrian


    Source: https://www.bimmerwerkz.com/forum/3-...nfo-59059.html

    Αν κατάλαβα καλά τοποθετείς τα σημάδια στις τροχαλίες με τα σημάδια στο μπλόκ, περνάς τον ιμάντα, βιδώνεις τεντωτήρα και καθάρισες?


  12. The Following User Says Thank You to Jimmakos For This Useful Post:

    kloukakis (01-05-11)

  13. #59

    Προεπιλογή

    ολα αυτα με την προυποθεση οτι δεν εβγαλες καθολου τις τροχαλιες!

  14. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    Jimmakos (01-05-11)

  15. #60
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ολα αυτα με την προυποθεση οτι δεν εβγαλες καθολου τις τροχαλιες!
    Του εκκεντροφόρου έβγαλα μόνο αλλά έχει ένα δόντι που και να θες δεν σε αφήνει να την ξαναβάλεις σε λάθος θέση παραμόνο εκεί που ήταν!

Σελίδα 6 από 10 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP