Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 48

Θέμα: 911 GT3 RS 4.0

  1. #31
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Δε νομιζω οτι υπαρχει κανεις που αμφιβάλλει για την ανωτερότητα των Πόρσε. Το δικό μου το ποστ ηταν χιουμοριστικό.

    Στον αγωνα του Ντουμπαι ετρεχε ενας φιλος με GT3 RS. Ε, οταν μου ειπε για το καζο που επαθαν τα 997 R δε μπορουσα να μην τον τσιγγλίσω!

  2. The Following User Says Thank You to gnx For This Useful Post:

    Kostas_1 (28-04-11)

  3. #32
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Νέα Σμύρνη
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    923
    Thanked
    1122
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οποιοδήποτε μοντέλο BMW συγκριθεί με το αντίστοιχο Porsche, ΠΑΝΤΑ το Porsche είναι ανώτερο!!!
    ΤΕΛΟΣ.
    Και κατά πολύ ακριβώτερο...
    Δεν έχω εξαντλήσει τις δυνατότητες του Μ3, για να κοιτάξω για κάτι πιό στριφτερό, αν είναι πιό στριφτερό το Porki...
    Και πως να το κάνουμε... το ένα είναι κομψοτέχνημα και το άλλο είναι ίδιο από την εποχή του παππού μου...

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    ....ίδιο κοινό, και μάλιστα αν κρίνουμε και απο την τιμή που είχε το gts, μιλάμε και για την
    ίδια τσέπη...
    PORKI 178.000 Euro Vs BMW 115.000 Euro ( στην Γερμανία φυσικά )

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    αλοίμονο αν συγκρίναμε το συγκεκριμένο αμάξι με την απλή έκδοση του Μ3. εκεί υπάρχει
    το 997 2s όπου και πάλι η porsche είναι μπροστά...
    PORKI 189.900 Euro Vs BMW 114.200 Euro ( στην Ελλάδα )

    Δεν νομίζω να είναι τόσο μπροστά...........

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    .....
    Να είμαστε αντικειμενικοί
    BMWδάκιας απο γεννησιμιού μου είμαι αλλά το Porsche είναι 3 κλικ πάνω!
    Πιθανόν να έχεις δίκιο, αλλά εγώ είμαι BMWδάκιας που του αρέσουν τα BMW...
    Οταν οδηγώ το Μ3 δεν φαντασιώνομαι ότι είναι 911 2s...
    Αν το άλλαζα και μπορούσα οικονομικά, πάλι Μ3 θα έπερνα... το τουρμπάτο !
    Mini Kart !!!

    .

    Χτίζοντας το μέλλον...

  4. The Following 3 Users Say Thank You to merlin For This Useful Post:

    EVERGET (28-04-11), gnx (28-04-11), PANOS-E60 (28-04-11)

  5. #33
    Εγγραφή
    07-01-10
    Περιοχή
    malmo ,sweden
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    1.280
    Thanked
    917
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    to mono kako tou porsche eina oti einai ligo periorismenos o xoros mesa. noiotho kapos san na strimoxnomai ektos an paei to kathisma tou odigou terma piso .
    kai pali vre paidia eimai pio touring typos kai giayto tha intela ena turbo s ftiagmeno me dermatina , clima , kafeteries kai fourno mikrokymaton pano
    live free and drive hard

  6. #34
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο merlin Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και κατά πολύ ακριβώτερο...
    Δεν έχω εξαντλήσει τις δυνατότητες του Μ3, για να κοιτάξω για κάτι πιό στριφτερό, αν είναι πιό στριφτερό το Porki...
    το porsche είναι πιο στριφτερό νίκο. όσο για το αν κάθε άνθρωπος πρέπει να
    αλλάζει αυτοκίνητο και να περνάει σε κάτι καλύτερο μόνο όταν έχει εξαντλήσει
    όλα τα περιθώρεια οδήγησης του αυτοκινήτου του, τότε οι μισοί απο'δω μέσα,
    θα έπρεπε να είμασταν με αμάξια του 90, στα 1400 κυβικά. και πρώτο πρώτο
    βάζω τον εαυτό μου μέσα.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο merlin Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και πως να το κάνουμε... το ένα είναι κομψοτέχνημα και το άλλο είναι ίδιο από την εποχή του παππού μου...
    αυτό δεν σημαίνει πως είναι άσχημο όμως. και τα bmw, και τα porsche, είναι
    αριστουργήματα μηχανικής και design, και πάνω απ'όλα άπιαστα όνειρα για πολούς.


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο merlin Εμφάνιση μηνυμάτων
    PORKI 178.000 Euro Vs BMW 115.000 Euro ( στην Γερμανία φυσικά )
    έχεις δίκιο. η διαφορά είναι τεράστια. ίσως να το συγκρίναμε με το 3.8 που έχουν
    την ίδια τιμή. και παλι όμως η bmw είναι πολύ πίσω...




    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο merlin Εμφάνιση μηνυμάτων
    PORKI 189.900 Euro Vs BMW 114.200 Euro ( στην Ελλάδα )

    Δεν νομίζω να είναι τόσο μπροστά...........
    και όμως νίκο είναι πολύ μπροστά, μιάς και συζητάμε για νούμερα επιδόσεων και
    ειδικής ισχύως. το ότι γενικότερα τα porsche είναι ακριβότερα είναι γεγονός...
    πάντως αν θυμάμαι καλά, η 997 2s ξεκινούσε αρχική στα 126κ, και το ξέρω καλά
    μιάς και είχα πάει μαζί με φίλο όταν το είχε αγοράσει απο αντιπροσωπεία. τώρα
    αν ξέφυγαν τα πράγματα τόσο πολύ, νομίζω η διαφορά είναι χαοτική και αδικαιολόγητη.
    επιμένω όμως, πως δεν κάναμε καμμία σύγκριση του gt3 rs με βολτάδικο αμάξι
    όπως είπες πιο πάνω, μιάς και τα δύο αυτά ποστ σου ήταν η απάντηση που πείρα.
    στο ποστ που έγραψα εγώ πιο πάνω.



    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο merlin Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πιθανόν να έχεις δίκιο, αλλά εγώ είμαι BMWδάκιας που του αρέσουν τα BMW...
    και εμείς το ίδιο. απλά προσπαθούμε να μην τα βλέπουμε μονόπλευρα τα πράγματα.
    το ότι είμαστε bmwδάκηδες, δεν σημαίνει πως πρέπει να προσκυνάμε σε ότι και
    αν φτιάξει η bmw. ///Μ σημαίνει motorsport. motorsport και 1700 κιλά, απλά δεν
    πάνε μαζί. δεν νομίζω να διαφωνείς με αυτό. και ουσιαστικά η κουβέντα για τα
    συγκεκριμένα αμάξια, γίνεται σε επίπεδο επιδόσεων, και όχι σε επίπεδο τιμών...
    άλωστε είναι αυτοκίνητα που πραγματικά δεν πιστεύω να μπορέσει κάποιος απο μας
    να τα πάρει ποτέ, έτσι ώστε να συζητάμε τόσο σοβαρά την τιμή τους...


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο merlin Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οταν οδηγώ το Μ3 δεν φαντασιώνομαι ότι είναι 911 2s...
    σαφώς νίκο και δεν γίνεται αυτό...τότε θα είσουν φαντασιόπληκτος, και εσύ σίγουρα
    δεν είσαι τέτοιο άτομο. αντίθετα είσαι πολύ προσγειωμένος. με στεναχωρεί όμως
    το γεγονός, πως εσύ ίσως θεωρείς εμένα τέτοιο άτομο, μιάς και προτιμώ τα 911,
    και τα βάζω πιο πάνω απο τα bmw.


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο merlin Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν το άλλαζα και μπορούσα οικονομικά, πάλι Μ3 θα έπερνα... το τουρμπάτο !
    αν αυτό σε ευχαριστεί νίκο, αυτό να πάρεις. να μας κάνεις και βόλτα, να δούμε
    και πως είναι τα bi turbo της ///Μ.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  7. #35
    Εγγραφή
    22-04-11
    Μηνύματα
    140
    Thanked
    517
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Mε μια λεξη το τελος του αγωνιστηκου Gt1 block.H Πορσε για μενα για μια ακομα φορα με εντυπωσιασε μιας και καταφερε να εντυπωσιασει με μερικες αλλαγες που τις ειχε στα συρταρια της απο τους αγωνες.Καποιοι ειχαν πει οτι ειχε εξαντλησει αυτο το μοτερ,για μενα απλα μου εδειξαν οτι απλα ειχαν το μετρο για να κανουν παντα την διαφορα και να φτιαχνουν εκπληκτικα αυτοκινητα.Το τελευταιο Gt3 Rs θα ειναι σιγουρα ενα μοναδικο αυτοκινητο οχι μονο απο τις επιδοσεις αλλα και για ολα τα υπολοιπα...εμενα μου κανει εντυπωση πως ενα 4,0λιτρο με την ιδια καροτσα το εφτασαν 1360κιλα...

    Ενας φιλος ειχε ενα 997,2 gt3 3,800cc...αφου το αποχωριστηκε μου ειπε οτι σε οτι και να μπει ακομα και σε ''supercar''απλα του φαινεται μαλακο...

    Θα μπορουσα να σας πω και την γνωμη μου για τα ατμοσφαιρικα-turbo Porsche,αλλα θα θελαμε πολυ μεγαλα κειμενα...

    Οπως και να εχει μιλαμε για ενα μοναδικο αμαξι με λιγους τυχερους ιδιοκτητες...

    Επισης δεν υπαρχει λογος για αμεσες αντιπαραθεσεις μοντελων,νομιζω αλλη φιλοσοφια εχει η καθε εταιρια και αλλη βαση για εξελιξη!
    997 Turbo

  8. The Following 2 Users Say Thank You to TTS05 For This Useful Post:

    Panos 316T (29-04-11), pilot (29-04-11)

  9. #36
    Εγγραφή
    25-12-09
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    529
    Thanked
    741
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ειχα την τυχη να περασει ενα GT3 3,8 απο τα χερια μου για λιγο καιρο και μπορω να μιλησω απο τη θεση ενος οδηγου και των δυο.

    Η GT3 ειναι ενα αγωνιστικο αυτοκινητο που στην πιστα δεν πιανεται ενω στο δρομο ειναι δυσχρηστο και κουραστικο.

    Η Μ3 ειναι το σπορ αυτοκινητο δρομου - τρομερο παιχνιδι με ανεση, χωρους, εμφανιση χωρις ομως να κανει θαυματα στην πιστα.

    Αν ζουσα στη γερμανια κοντα σε μια πιστα θα επεδιωκα να ειχα μια GT3 για οσο μπορουσα, αλλα επειδη μενω στην Αθηνα το Μ3 προσφερει πολλα περισσοτερα στο συνολο οποτε καταληγω Μ3.

    Για την ιστορια παντως το λεω πως θα μου μεινει αξεχαστη η εμπειρια της GT3 , που εστω και στα μεγαρα που καταφερα να την στραμπουληξω ενα σαββατο ηταν οτι πιο γρηγορο εχω γυρισει εκει μεσα.( 1.06,65 )


    www.speedandstyle.gr

    210 9850450
    697 9962302

  10. The Following 4 Users Say Thank You to m3est For This Useful Post:

    aristent (29-04-11), gnx (29-04-11), Panos 316T (29-04-11), psilos2010 (29-04-11)

  11. #37
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή Το γκαραζ μου

    Ηθελα να το βγαλω σημερα, αλλα εβρεχε.
    Παρτε λοιπον μια φωτο απο μεσα.




    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  12. #38
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο merlin Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πιθανόν να έχεις δίκιο, αλλά εγώ είμαι BMWδάκιας που του αρέσουν τα BMW...
    Οταν οδηγώ το Μ3 δεν φαντασιώνομαι ότι είναι 911 2s...
    Αν το άλλαζα και μπορούσα οικονομικά, πάλι Μ3 θα έπερνα... το τουρμπάτο !
    Mα και εμένα μου αρέσουν τα BMW, αλλά κοιτάω να είμαι αντικειμενικός
    Και καλώς ή κακώς, τα Porsche είναι καλύτερα αυτοκίνητα και πιο sport κατασκευές όπως και να το κάνουμε.
    Επίσης θα σου πρότεινα να πήγαινες εαν μπορούσες μια βόλτα με ένα 997 S PDK dfi όπως έτυχε να πάω πρόσφατα...
    Επίσης όταν οδηγώ το Ζ4 δεν φαντασιώνομαι το boxster, αλλά υποκλίνομαι πραγματικά στη γεωμετρία της ανάρτησης του κάθε αυτοκινήτου από το Zuffenhausen...

  13. #39
    Εγγραφή
    10-01-10
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    129
    Thanked
    44
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αρρωστησα.......

  14. #40
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    πάντως γενικά, μια σύγκριση αυτού του αυτοκινήτου με το Μ3 είναι τελείως άσκοπη...
    σίγουρα το Μ3 είναι πιο χρηστικό, πιο άνετο, πιο φτηνό, πιο πιο πιο, για καθημερινή
    χρήση...το συγκεκριμένο αμάξι, είναι όπλο για συγκεκριμένη χρήση, και ουδεμία σχέση
    έχει με τις συμβατικές σειρές είτε της μιας, είτε της άλλης εταιρείας...μια ερώτηση απο
    φλασιά που μου είρθε...αυτά τι τύπου κάρτερ φοράνε???ξηρού τύπου κάρτερ έχουν???
    ρωτάω γιατί φίλος πιστάκιας με boxster, ο οποίος φοράει μοτέρ απο 2s με τα 355, έχει
    τινάξει μοτέρ μέσα στην πίστα των σερρών με χρήση ελαστικών slick. απ'ότι μας είπε
    με τον μανωλάκη όταν είμασταν εκεί τελευταία φορά, λόγο της μεγάλης πρόσφυσης
    στις στροφές, το μοτέρ στέγνωσε απο λάδια στο σύμπλεγμα κ6 - κ7 - κ8, και μπούμ.
    αναγκάστηκε λοιπόν ο φίλος, να κάνει πατέντα στο επόμενο μοτέρ που πέρασε, έτσι
    ώστε να μην ξαναέχει το ίδιο πρόβλημα...ρωτάω γιατί θα ήταν λίγο κουφό να έχει το
    ίδιο κάρτερ ένα αμάξι που είναι για χρήση πίστας, όταν υπάρχει τέτοιο θέμα στην πίστα
    λόγο υψηλής πρόσφυσης...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP