Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 48

Θέμα: 911 GT3 RS 4.0

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο merlin Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ούπς !!!
    Συγνώμη...

    Λάθος forum... Νόμιζα ότι μπήκα στο BmwFans !!!

    Αν και σε λάθος forum, θα ήθελα να επισημάνω ότι συγκρίνετε πιστάμαξα με ωραία και γρήγορα αυτοκίνητα βόλτας... Και σίγουρα το μοτεράκι του καταπληκτικού αυτοκινήτου, έχει αναμετρηθεί και διασυρθεί από τον ταπεινό S65...
    νίκο, δεν έγινε καμμία τέτοια σύγκριση...κάναμε μια σύγκριση μεταξύ gts και gt3 rs 4.0.
    το ένα είναι 1360 κιλά, το άλλο είναι 1570. το ένα είναι 4.2 ν8 με 450 άλογα, το άλλο
    είναι 4.0 εξακύλινδρο με 500 άλογα. και τα δύο είναι πιστάμαξα, και προορίζονται για το
    ίδιο κοινό, και μάλιστα αν κρίνουμε και απο την τιμή που είχε το gts, μιλάμε και για την
    ίδια τσέπη...
    αλοίμονο αν συγκρίναμε το συγκεκριμένο αμάξι με την απλή έκδοση του Μ3. εκεί υπάρχει
    το 997 2s όπου και πάλι η porsche είναι μπροστά...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Thomelef : 28-04-11 στις 19:22
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. #2
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    αλοίμονο αν συγκρίναμε το συγκεκριμένο αμάξι με την απλή έκδοση του Μ3. εκεί
    υπάρχει το 997 2s όπου και πάλι η porsche είναι μπροστά...
    Εσύ είσαι δικός μου....
    Οποιοδήποτε μοντέλο BMW συγκριθεί με το αντίστοιχο Porsche, ΠΑΝΤΑ το Porsche είναι ανώτερο!!!
    ΤΕΛΟΣ.

    Υ.Γ: Μόνο 2 είναι οι καλές κόντρες Μ3 Ε46 vs 996 Carrera 2 & Z4 M Coupe Vs Cayaman S

  3. The Following User Says Thank You to stef For This Useful Post:

    Kostas_1 (28-04-11)

  4. #3
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εσύ είσαι δικός μου....
    Οποιοδήποτε μοντέλο BMW συγκριθεί με το αντίστοιχο Porsche, ΠΑΝΤΑ το Porsche είναι ανώτερο!!!
    ΤΕΛΟΣ.

    Υ.Γ: Μόνο 2 είναι οι καλές κόντρες Μ3 Ε46 vs 996 Carrera 2 & Z4 M Coupe Vs Cayaman S
    Καλά μιλάμε ώρες ώρες αναρωτιέμαι πόσο αντικειμενικοί είμαστε οι bmwδάκιδες...είπαμε να είμαστε ακομπλεξάριστοι αλλά όχι και έτσι!!! Θα μπαίνουν τίποτα fans άλλων εταιριών και θα λένε: "Τα χρέπια τα Bmw δεν τα σέβονται ούτε αυτοί που τα έχουν...τα πήραν και το μετανιώσαν!!!"

    Λοιπόν, εμένα το gts μου αρέσει γιατί έχει χαρακτήρα, είναι το γρηγορότερο m3 ever, και θα το βλέπουμε μόνο σε περιοδικά (ενώ gt3 rs έχω δει και στην Ψωροκώσταινα). Σίγουρα θα το ήθελα πιο ελαφρύ, και να μην έμοιαζε τόσο με προιόν βελτιωτικού οίκου...να ήταν λίγο πιο bespoke στις λεπτομέρειές του δηλαδή...

    Εάν θα το έπαιρνα είναι ερώτημα άκρως φιλολογικό οπότε δεν μπαίνω στη λογική να το απαντήσω, πάντως θεωρώ πως προσωπικά οι οδηγικές μου ικανότητες σίγουρα δεν θα εξαντλούνταν στο gts ώστε να αναζητούσα κάτι ακόμη πιο προηγμένο οδηγικά στα "μάτια" του RS. Για να συνοψίσω δηλαδή σε μια φράση: "Το gts είναι το κορυφαίο Μ3 οπότε πρέπει να μου αρέσει. τελία.".

    Στέφανε, στείλε τώρα το z4 για boxster-ιά!!! Τολμάς???
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  5. #4
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στέφανε, στείλε τώρα το z4 για boxster-ιά!!! Τολμάς???
    Πανεύκολα.
    Μου δίνεις 15Κ?
    Δεν τίθεται ρε θέμα λέμε, το Porsche είναι αλλού σε πάτημα
    Να είμαστε αντικειμενικοί
    BMWδάκιας απο γεννησιμιού μου είμαι αλλά το Porsche είναι 3 κλικ πάνω!

  6. The Following 3 Users Say Thank You to stef For This Useful Post:

    Kostas_1 (28-04-11), Panos 316T (29-04-11), Thomelef (28-04-11)

  7. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.185
    Thanked
    10610
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πανεύκολα.
    Μου δίνεις 15Κ?
    Δεν τίθεται ρε θέμα λέμε, το Porsche είναι αλλού σε πάτημα
    Να είμαστε αντικειμενικοί
    BMWδάκιας απο γεννησιμιού μου είμαι αλλά το Porsche είναι 3 κλικ πάνω!
    Ακριβως ετσι ειναι....

  8. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Νέα Σμύρνη
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    923
    Thanked
    1122
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οποιοδήποτε μοντέλο BMW συγκριθεί με το αντίστοιχο Porsche, ΠΑΝΤΑ το Porsche είναι ανώτερο!!!
    ΤΕΛΟΣ.
    Και κατά πολύ ακριβώτερο...
    Δεν έχω εξαντλήσει τις δυνατότητες του Μ3, για να κοιτάξω για κάτι πιό στριφτερό, αν είναι πιό στριφτερό το Porki...
    Και πως να το κάνουμε... το ένα είναι κομψοτέχνημα και το άλλο είναι ίδιο από την εποχή του παππού μου...

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    ....ίδιο κοινό, και μάλιστα αν κρίνουμε και απο την τιμή που είχε το gts, μιλάμε και για την
    ίδια τσέπη...
    PORKI 178.000 Euro Vs BMW 115.000 Euro ( στην Γερμανία φυσικά )

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    αλοίμονο αν συγκρίναμε το συγκεκριμένο αμάξι με την απλή έκδοση του Μ3. εκεί υπάρχει
    το 997 2s όπου και πάλι η porsche είναι μπροστά...
    PORKI 189.900 Euro Vs BMW 114.200 Euro ( στην Ελλάδα )

    Δεν νομίζω να είναι τόσο μπροστά...........

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    .....
    Να είμαστε αντικειμενικοί
    BMWδάκιας απο γεννησιμιού μου είμαι αλλά το Porsche είναι 3 κλικ πάνω!
    Πιθανόν να έχεις δίκιο, αλλά εγώ είμαι BMWδάκιας που του αρέσουν τα BMW...
    Οταν οδηγώ το Μ3 δεν φαντασιώνομαι ότι είναι 911 2s...
    Αν το άλλαζα και μπορούσα οικονομικά, πάλι Μ3 θα έπερνα... το τουρμπάτο !
    Mini Kart !!!

    .

    Χτίζοντας το μέλλον...

  9. The Following 3 Users Say Thank You to merlin For This Useful Post:

    EVERGET (28-04-11), gnx (28-04-11), PANOS-E60 (28-04-11)

  10. #7
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο merlin Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και κατά πολύ ακριβώτερο...
    Δεν έχω εξαντλήσει τις δυνατότητες του Μ3, για να κοιτάξω για κάτι πιό στριφτερό, αν είναι πιό στριφτερό το Porki...
    το porsche είναι πιο στριφτερό νίκο. όσο για το αν κάθε άνθρωπος πρέπει να
    αλλάζει αυτοκίνητο και να περνάει σε κάτι καλύτερο μόνο όταν έχει εξαντλήσει
    όλα τα περιθώρεια οδήγησης του αυτοκινήτου του, τότε οι μισοί απο'δω μέσα,
    θα έπρεπε να είμασταν με αμάξια του 90, στα 1400 κυβικά. και πρώτο πρώτο
    βάζω τον εαυτό μου μέσα.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο merlin Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και πως να το κάνουμε... το ένα είναι κομψοτέχνημα και το άλλο είναι ίδιο από την εποχή του παππού μου...
    αυτό δεν σημαίνει πως είναι άσχημο όμως. και τα bmw, και τα porsche, είναι
    αριστουργήματα μηχανικής και design, και πάνω απ'όλα άπιαστα όνειρα για πολούς.


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο merlin Εμφάνιση μηνυμάτων
    PORKI 178.000 Euro Vs BMW 115.000 Euro ( στην Γερμανία φυσικά )
    έχεις δίκιο. η διαφορά είναι τεράστια. ίσως να το συγκρίναμε με το 3.8 που έχουν
    την ίδια τιμή. και παλι όμως η bmw είναι πολύ πίσω...




    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο merlin Εμφάνιση μηνυμάτων
    PORKI 189.900 Euro Vs BMW 114.200 Euro ( στην Ελλάδα )

    Δεν νομίζω να είναι τόσο μπροστά...........
    και όμως νίκο είναι πολύ μπροστά, μιάς και συζητάμε για νούμερα επιδόσεων και
    ειδικής ισχύως. το ότι γενικότερα τα porsche είναι ακριβότερα είναι γεγονός...
    πάντως αν θυμάμαι καλά, η 997 2s ξεκινούσε αρχική στα 126κ, και το ξέρω καλά
    μιάς και είχα πάει μαζί με φίλο όταν το είχε αγοράσει απο αντιπροσωπεία. τώρα
    αν ξέφυγαν τα πράγματα τόσο πολύ, νομίζω η διαφορά είναι χαοτική και αδικαιολόγητη.
    επιμένω όμως, πως δεν κάναμε καμμία σύγκριση του gt3 rs με βολτάδικο αμάξι
    όπως είπες πιο πάνω, μιάς και τα δύο αυτά ποστ σου ήταν η απάντηση που πείρα.
    στο ποστ που έγραψα εγώ πιο πάνω.



    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο merlin Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πιθανόν να έχεις δίκιο, αλλά εγώ είμαι BMWδάκιας που του αρέσουν τα BMW...
    και εμείς το ίδιο. απλά προσπαθούμε να μην τα βλέπουμε μονόπλευρα τα πράγματα.
    το ότι είμαστε bmwδάκηδες, δεν σημαίνει πως πρέπει να προσκυνάμε σε ότι και
    αν φτιάξει η bmw. ///Μ σημαίνει motorsport. motorsport και 1700 κιλά, απλά δεν
    πάνε μαζί. δεν νομίζω να διαφωνείς με αυτό. και ουσιαστικά η κουβέντα για τα
    συγκεκριμένα αμάξια, γίνεται σε επίπεδο επιδόσεων, και όχι σε επίπεδο τιμών...
    άλωστε είναι αυτοκίνητα που πραγματικά δεν πιστεύω να μπορέσει κάποιος απο μας
    να τα πάρει ποτέ, έτσι ώστε να συζητάμε τόσο σοβαρά την τιμή τους...


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο merlin Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οταν οδηγώ το Μ3 δεν φαντασιώνομαι ότι είναι 911 2s...
    σαφώς νίκο και δεν γίνεται αυτό...τότε θα είσουν φαντασιόπληκτος, και εσύ σίγουρα
    δεν είσαι τέτοιο άτομο. αντίθετα είσαι πολύ προσγειωμένος. με στεναχωρεί όμως
    το γεγονός, πως εσύ ίσως θεωρείς εμένα τέτοιο άτομο, μιάς και προτιμώ τα 911,
    και τα βάζω πιο πάνω απο τα bmw.


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο merlin Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν το άλλαζα και μπορούσα οικονομικά, πάλι Μ3 θα έπερνα... το τουρμπάτο !
    αν αυτό σε ευχαριστεί νίκο, αυτό να πάρεις. να μας κάνεις και βόλτα, να δούμε
    και πως είναι τα bi turbo της ///Μ.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  11. #8
    Εγγραφή
    22-04-11
    Μηνύματα
    140
    Thanked
    517
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Mε μια λεξη το τελος του αγωνιστηκου Gt1 block.H Πορσε για μενα για μια ακομα φορα με εντυπωσιασε μιας και καταφερε να εντυπωσιασει με μερικες αλλαγες που τις ειχε στα συρταρια της απο τους αγωνες.Καποιοι ειχαν πει οτι ειχε εξαντλησει αυτο το μοτερ,για μενα απλα μου εδειξαν οτι απλα ειχαν το μετρο για να κανουν παντα την διαφορα και να φτιαχνουν εκπληκτικα αυτοκινητα.Το τελευταιο Gt3 Rs θα ειναι σιγουρα ενα μοναδικο αυτοκινητο οχι μονο απο τις επιδοσεις αλλα και για ολα τα υπολοιπα...εμενα μου κανει εντυπωση πως ενα 4,0λιτρο με την ιδια καροτσα το εφτασαν 1360κιλα...

    Ενας φιλος ειχε ενα 997,2 gt3 3,800cc...αφου το αποχωριστηκε μου ειπε οτι σε οτι και να μπει ακομα και σε ''supercar''απλα του φαινεται μαλακο...

    Θα μπορουσα να σας πω και την γνωμη μου για τα ατμοσφαιρικα-turbo Porsche,αλλα θα θελαμε πολυ μεγαλα κειμενα...

    Οπως και να εχει μιλαμε για ενα μοναδικο αμαξι με λιγους τυχερους ιδιοκτητες...

    Επισης δεν υπαρχει λογος για αμεσες αντιπαραθεσεις μοντελων,νομιζω αλλη φιλοσοφια εχει η καθε εταιρια και αλλη βαση για εξελιξη!
    997 Turbo

  12. The Following 2 Users Say Thank You to TTS05 For This Useful Post:

    Panos 316T (29-04-11), pilot (29-04-11)

  13. #9
    Εγγραφή
    25-12-09
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    529
    Thanked
    741
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ειχα την τυχη να περασει ενα GT3 3,8 απο τα χερια μου για λιγο καιρο και μπορω να μιλησω απο τη θεση ενος οδηγου και των δυο.

    Η GT3 ειναι ενα αγωνιστικο αυτοκινητο που στην πιστα δεν πιανεται ενω στο δρομο ειναι δυσχρηστο και κουραστικο.

    Η Μ3 ειναι το σπορ αυτοκινητο δρομου - τρομερο παιχνιδι με ανεση, χωρους, εμφανιση χωρις ομως να κανει θαυματα στην πιστα.

    Αν ζουσα στη γερμανια κοντα σε μια πιστα θα επεδιωκα να ειχα μια GT3 για οσο μπορουσα, αλλα επειδη μενω στην Αθηνα το Μ3 προσφερει πολλα περισσοτερα στο συνολο οποτε καταληγω Μ3.

    Για την ιστορια παντως το λεω πως θα μου μεινει αξεχαστη η εμπειρια της GT3 , που εστω και στα μεγαρα που καταφερα να την στραμπουληξω ενα σαββατο ηταν οτι πιο γρηγορο εχω γυρισει εκει μεσα.( 1.06,65 )


    www.speedandstyle.gr

    210 9850450
    697 9962302

  14. The Following 4 Users Say Thank You to m3est For This Useful Post:

    aristent (29-04-11), gnx (29-04-11), Panos 316T (29-04-11), psilos2010 (29-04-11)

  15. #10
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο merlin Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πιθανόν να έχεις δίκιο, αλλά εγώ είμαι BMWδάκιας που του αρέσουν τα BMW...
    Οταν οδηγώ το Μ3 δεν φαντασιώνομαι ότι είναι 911 2s...
    Αν το άλλαζα και μπορούσα οικονομικά, πάλι Μ3 θα έπερνα... το τουρμπάτο !
    Mα και εμένα μου αρέσουν τα BMW, αλλά κοιτάω να είμαι αντικειμενικός
    Και καλώς ή κακώς, τα Porsche είναι καλύτερα αυτοκίνητα και πιο sport κατασκευές όπως και να το κάνουμε.
    Επίσης θα σου πρότεινα να πήγαινες εαν μπορούσες μια βόλτα με ένα 997 S PDK dfi όπως έτυχε να πάω πρόσφατα...
    Επίσης όταν οδηγώ το Ζ4 δεν φαντασιώνομαι το boxster, αλλά υποκλίνομαι πραγματικά στη γεωμετρία της ανάρτησης του κάθε αυτοκινήτου από το Zuffenhausen...

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP