Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 80

Θέμα: Stett Intercooler και Forge BOV σε Ε89 Ζ4

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    29-05-10
    Περιοχή
    Ασπροπυργος
    Μηνύματα
    546
    Thanked
    568
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Στα του Mustang δυναμομετρου τωρα και στα παλαβα νουμερα που εδειξε...

    Μιλησα με εναν φιλο που προσφατα εκανε και αυτος μια αναβαθμιση στο ιδιο μοτερ και στον ιδιο βελτιωτη και ειχε την ιδια απορια.

    Ειχε ρωτησει τον κυριο Δημητριαδη και εκεινος του απαντησε πως οι αναγραφομμενες τιμες της ροπης στο διαγραμμα ειναι σε νιουτομετρα και οχι σε Ft-lbs.
    Αυτο συμβαινει γιατι οι Αμερικανοι ενω εχουν κανει ολες τις απαραιτητες αναβαθμισεις λογισμικου για το software του δυναμομετρου δεν εχουν αλλαξει τις τιμες που αυτο εκτυπωνει στο διαγραμμα της εκαστωτε δυναμομετρησης.Επομενως οι τιμες της ροπης πρεπει να εκλαμβανονται σε Nm.

    Αλλα και παλι λογω σασμαν οι τιμες που ενδεχεται να παρουμε μπορει να αποκλεινουν και παλι απο τις αναμενομενες.Επειδη δεν μπορω να κανω εγω την δοκιμη,αν δεν ειναι κοπος στον turbodog και στον Στρατο μπορουν να επαληθευσουν και να μας πουν τα αποτελεσματα;;;


    E89 Z4 sDrive35i DCT

    Custom exhaust by Power Up Exhausts/CP-e DCI/Stett Performance FMIC/Forge Motorsport Dual BOV/ECU reflash by Ace Motorsport/stock twins/Work Emotion CR-CAI wheels

    Tuned by Ace Motorsport

  2. #2
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Karizma Z4 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στα του Mustang δυναμομετρου τωρα και στα παλαβα νουμερα που εδειξε...

    Μιλησα με εναν φιλο που προσφατα εκανε και αυτος μια αναβαθμιση στο ιδιο μοτερ και στον ιδιο βελτιωτη και ειχε την ιδια απορια.

    Ειχε ρωτησει τον κυριο Δημητριαδη και εκεινος του απαντησε πως οι αναγραφομμενες τιμες της ροπης στο διαγραμμα ειναι σε νιουτομετρα και οχι σε Ft-lbs.
    Αυτο συμβαινει γιατι οι Αμερικανοι ενω εχουν κανει ολες τις απαραιτητες αναβαθμισεις λογισμικου για το software του δυναμομετρου δεν εχουν αλλαξει τις τιμες που αυτο εκτυπωνει στο διαγραμμα της εκαστωτε δυναμομετρησης.Επομενως οι τιμες της ροπης πρεπει να εκλαμβανονται σε Nm.

    Αλλα και παλι λογω σασμαν οι τιμες που ενδεχεται να παρουμε μπορει να αποκλεινουν και παλι απο τις αναμενομενες.Επειδη δεν μπορω να κανω εγω την δοκιμη,αν δεν ειναι κοπος στον turbodog και στον Στρατο μπορουν να επαληθευσουν και να μας πουν τα αποτελεσματα;;;
    Κανενας κοπος. Ισα ισα που ειναι καλο να ενημερωνονται και οι υπολοιποι εδω περα.
    Θα προσπαθησω να ειμαι οσο πιο κατανοητος γινεται με απλα μαθηματικα.
    Οπως ειπαμε και παραπανω υπαρχει μαθηματικος τυπος που μετατρεπει την ροπη σε ιπποδυναμη

    [ΡΟΠΗ (ft lbs) Χ ΣΤΡΟΦΕΣ (σ.α.λ)]/ 5252 = ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ (hp)

    Στο παραπανω παραδειγμα δηλαδη οταν οι στροφες που πολλαπλασιαζουμε ειναι 5252 τοτε η ιπποδυναμη συναντα την ροπη στο διαγραμμα μας (οπως και ειναι στο διαγραμμα που εχεις ποσταρει)

    πχ

    500 (ft lbs) x 5252/5252 μας δινει 500 hp (ΑΡΑ σε αυτο το σημειο (τις 5252 σ.α.λ) η καμπυλη της ροπης τεμνει την ιπποδυναμη μιας και ροπη=ιπποδυναμη σε αυτες τις στροφες)

    Αν υποθεσουμε οτι εχουμε N m αντι ft lbs, τοτε θα πρεπει να βρουμε ποια η σχεση μεταξυ τους.

    https://www.convertunits.com/from/ft+lb/to/N+m

    Εχουμε λοιπον για 1 ft lb = 1,356 Nm

    οποτε πηγαινοντας στην αρχικη σχεση που εχουμε για ιπποδυναμη-ροπη και αλλαζοντας το ft lb σε Nm θα πρεπει να πολλαπλασιασουμε τον παρανομαστη με 1,356 ωστε να παραμεινει το κλασμα αμεταβλητο και να εχουμε και την τιμη σε Nm δηλ. ΡΟΠΗ (σε ftlbs) = ΡΟΠΗ (σε Nm) επι 1,356



    [ΡΟΠΗ (Nm) X ΣΤΡΟΦΕΣ (σ.α.λ.) ]/(5252 x 1,356) = ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ (hp)

    ΔΗΛ.

    [ΡΟΠΗ (Nm) X ΣΤΡΟΦΕΣ (σ.α.λ.) ]/7121 = ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ (hp)

    οποτε εφαρμοζοντας τα παραπανω, αν το διαγραμμα ηταν σε N m τοτε η καμπυλη της ροπης θα επρεπε υποχρεωτικα να τεμνει την καμπυλη της ιπποδυναμης στις 7121 σ.α.λ. για να ισχυει και η μαθηματικη μας εξισωση.

    Απο το διαγραμμα που εχεις ποσταρει, η καμπυλη της ροπης συναντα την ιπποδυναμη στις 5252 οποτε η ροπη σου ειναι υπολογισμενη βαση της αρχικης εξισωσης και ειναι σε Ft lbs και οχι σε N m

    Το παραδειγμα ειναι πολυ απλο και κατανοητο πιστευω. Το συμπερασμα μου ειναι οτι δεν γινεται με βαση τα διαγραμματα που εχεις, να εχει υπολογιστει η ροπη σε Nm αλλα σε Ft lbs. Αλλιως δεν γινεται να ισχυουν οι μαθηματικες εξισωσεις που βασιζονται τα αποτελεσματα.

  3. The Following 6 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (02-05-11), chief (29-04-11), gnx (29-04-11), Jimmakos (29-04-11), kloukakis (29-04-11), stratos (02-05-11)

  4. #3
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κανενας κοπος. Ισα ισα που ειναι καλο να ενημερωνονται και οι υπολοιποι εδω περα.
    Θα προσπαθησω να ειμαι οσο πιο κατανοητος γινεται με απλα μαθηματικα.
    Οπως ειπαμε και παραπανω υπαρχει μαθηματικος τυπος που μετατρεπει την ροπη σε ιπποδυναμη

    [ΡΟΠΗ (ft lbs) Χ ΣΤΡΟΦΕΣ (σ.α.λ)]/ 5252 = ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ (hp)

    Στο παραπανω παραδειγμα δηλαδη οταν οι στροφες που πολλαπλασιαζουμε ειναι 5252 τοτε η ιπποδυναμη συναντα την ροπη στο διαγραμμα μας (οπως και ειναι στο διαγραμμα που εχεις ποσταρει)

    πχ

    500 (ft lbs) x 5252/5252 μας δινει 500 hp (ΑΡΑ σε αυτο το σημειο (τις 5252 σ.α.λ) η καμπυλη της ροπης τεμνει την ιπποδυναμη μιας και ροπη=ιπποδυναμη σε αυτες τις στροφες)

    Αν υποθεσουμε οτι εχουμε N m αντι ft lbs, τοτε θα πρεπει να βρουμε ποια η σχεση μεταξυ τους.

    https://www.convertunits.com/from/ft+lb/to/N+m

    Εχουμε λοιπον για 1 ft lb = 1,356 Nm

    οποτε πηγαινοντας στην αρχικη σχεση που εχουμε για ιπποδυναμη-ροπη και αλλαζοντας το ft lb σε Nm θα πρεπει να πολλαπλασιασουμε τον παρανομαστη με 1,356 ωστε να παραμεινει το κλασμα αμεταβλητο και να εχουμε και την τιμη σε Nm δηλ. ΡΟΠΗ (σε ftlbs) = ΡΟΠΗ (σε Nm) επι 1,356



    [ΡΟΠΗ (Nm) X ΣΤΡΟΦΕΣ (σ.α.λ.) ]/(5252 x 1,356) = ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ (hp)

    ΔΗΛ.

    [ΡΟΠΗ (Nm) X ΣΤΡΟΦΕΣ (σ.α.λ.) ]/7121 = ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ (hp)

    οποτε εφαρμοζοντας τα παραπανω, αν το διαγραμμα ηταν σε N m τοτε η καμπυλη της ροπης θα επρεπε υποχρεωτικα να τεμνει την καμπυλη της ιπποδυναμης στις 7121 σ.α.λ. για να ισχυει και η μαθηματικη μας εξισωση.

    Απο το διαγραμμα που εχεις ποσταρει, η καμπυλη της ροπης συναντα την ιπποδυναμη στις 5252 οποτε η ροπη σου ειναι υπολογισμενη βαση της αρχικης εξισωσης και ειναι σε Ft lbs και οχι σε N m

    Το παραδειγμα ειναι πολυ απλο και κατανοητο πιστευω. Το συμπερασμα μου ειναι οτι δεν γινεται με βαση τα διαγραμματα που εχεις, να εχει υπολογιστει η ροπη σε Nm αλλα σε Ft lbs. Αλλιως δεν γινεται να ισχυουν οι μαθηματικες εξισωσεις που βασιζονται τα αποτελεσματα.
    Καλα με ένα κομπιουτεράκι στην τσέπη είσαι?

    Αφού το είπε ο Δημήτρης δεν κάνω τον κόπο να επαληθεύσω

  5. The Following User Says Thank You to stratos For This Useful Post:

    turbodog (02-05-11)

  6. #4
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλα με ένα κομπιουτεράκι στην τσέπη είσαι?

    Αφού το είπε ο Δημήτρης δεν κάνω τον κόπο να επαληθεύσω
    Παντα μου αρεσε να παιζω με αριθμους, ιδιαιτερα οταν παρουσιαζουν και καποιο ενδιαφερον. Απο οτι βλεπω Στρατο, δεν υπηρξε καποια διαφωνια στις παρατηρησεις που εκανα για την δυναμομετρηση οποτε να υποθεσω οτι τα συμπερασματα μου ειναι σωστα. Το συζηταμε και εκτενεστερα τη Τεταρτη.

  7. The Following User Says Thank You to turbodog For This Useful Post:

    stratos (02-05-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP