To bugatti εχει το μοτερ πισω. Τα a/a πρεπει να ειναι front mount για να αποδοσουν σωστα. Θα ηθελε ενα χιλιομετρο σωληνες για να παει τον αερα απο μπροστα πισω στο μοτερ. Γιαυτο και προτιμηθηκε το w/a. Ta porsche που εχουν το μοτερ πισω και αυτα, καταφεραν και βρηκαν χωρο ωστε να τοποθετησουν τα i/c πισω και κοντα στο μοτερ, γιαυτο και χρησιμοποιουν a/a.
Οι περισσοτεροι κατασκευαστες χρησιμοποιουν a/a εκτος αν λογω των συνθηκων (χωροταξιας, διαθεσιμου χωρου στο engine bay) εινα αναγκασμενοι να χρησιμοποιησουν w/a