Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 10

Θέμα: w/a vs a/a intercooler

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #7
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Κώστα να σου πώ την αλήθεια δεν έχω καταλάβει την χρήση που κάνεις στο αυτοκίνητο. Το έχεις μόνο για πίστα ή και για βόλτες? Γιατί να το έχεις μόνο για πίστα, ΟΚ προχώρα μιας και θα έχεις καλήτερα αποτελέσματα. Αλλά αν το έχεις και για έξω για βόλτες δεν νομίζω οτι κάνει.

    Η Bugatti δεν ήξερα οτι ψύχει τον αέρα με νερό αλλά να σου πώ οτι δεν μου φαίνεται πολύ παράξενο. Μάλλον είναι και ότι καλήτερο αφού εκεί που έχει το μοτέρ έχει χωροταξικό πρόβλημα, κάτι που δεν έχεις εσύ.

    Για να ψύξει η Bugatti τον θερμό αέρα απο τα turbo κάπου πρέπει να βάλει τα intercoolers. Δεν έχει και πολλά σημεία. Εκει πίσω που είναι οι αεραγωγοί θέλει ροή αέρα για να ψύξει τα ψυγεία νερού, τον χώρο της μηχανής και τα πίσω φρένα. Οπότε που θα χωρέσει τα intercoolers? Μόνο μπροστά. Αλλά φαντάζεσαι lag που θα έχει αν στέλνει μπροστά τον αέρα να τον παγώσει και μετά πάλι πίσω? Οπότε βάζει chargecoolers που στέλνουν παγωμένο νερό πίσω. Το νερό το κρυώνουν απο μπροστά, το στέλνουν πίσω μιας και δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί επειδή έχει μεγάλη θερμοχωρητικοτητα και αυτό με την σειρά του ψύχει το νερό.

    Στην περίπτωση σου θα έβαζα ένα συμβατικό intercooler που θα είχε ψεκασμό αζώτου ή CO2. Θα έχεις μια μπουκαλίτσα στο πόρτ μπαγκάζ με ενα μπέκ μπροστά στο Intercooler και θα ψεκάζεις αέριο πάνω του έτσι ώστε να ρίξεις την θερμοκρασία του. Μόνο μια μπουκάλα και ένα solenoid θες για να πετύχεις ίσως και καλήτερο αποτέλεσμα

  2. The Following User Says Thank You to stratos For This Useful Post:

    kloukakis (25-04-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP