Thread automatically updated every 5 second(s).
Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle
-
Ανανέωση
-
Γειά σου Κώστα.
Δεν βρίσκω τον λόγο να βάλεις αέρα/νερού. Δεν τρέχεις dragster. Ωπ, μόλις βρήκα αφορμή να σου πώ τα μειονεκτήματα του.
Για να ψύξεις αέρα μέσω νερού θές πολύ παγωμένο νερό. Πώς παγώνεις το νερό? Εχεις και ένα δεύτερο μικρό εναλλάκτη μέσα στην καμπίνα και τον γεμίζεις με πάγο. Διάρκεια ζωής του πάγου μικρότερη απο 5 λεπτά. Δεν νομίζω οτι το αυτοκίνητο σου το βάζεις μόνο για 5 λεπτά πίστα μόνο, το έχεις και για καμια βόλτα. Αρα δεν βολεύει.
Δευτερον, ο κομπρέσσορας δεν συμπιέζει τον αέρα τόσο πολύ όσο ένα τούρμπο, ή μάλλον τον συμπιέζει αλλά δεν έχει την ίδια παροχή. Συνεπώς, δεν αυξάνεται και η θερμοκρασία του αέρα τόσο πολύ. Οπότε ο εναλλάκτης αέρα/αέρα κάνει μια χαρά την δουλειά του.
Μειονέκτημα βέβαια είναι το καλοκαίρι. Το καλοκαίρι μπορείς να έχει εισερχόμενο αέρα 25 βαθμών με w/a ενώ με ενα συμβατικό intercooler κάτω απο 40 δεν θα δεις αν εξω έχει 35.
Και μετά αυτά που είπε ο Δημήτρης πιο πάνω. Πολλοί σωλήνες για το τίποτα.
Θα επανέλθω σε λίγο
-
The Following User Says Thank You to stratos For This Useful Post:
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP