Σελίδα 6 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 51 έως 60 από 80

Θέμα: Stett Intercooler και Forge BOV σε Ε89 Ζ4

  1. #51
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μπράβο ρε Δημητρη!!!
    Είμαι για stet άμεσα.....…
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  2. #52
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οπως ακριβώς το περιμενες Δημήτρη. Δύναμη δεν παίρνεις μόνο απο το intercooler αλλά πετυχαίνεις επαναληψημότητα στα πατήματα και καλήτερη αναπνοή λόγω ψυχρότερου αέρα.

    Αντε και αύριο Μ. Τετάρτη, θα βγούμε για καμια βόλτα?
    Στράτο μιλάς για κάποια συγκεκριμένη περίπτωση? Ενα intercooler που ψύχει καλύτερα τον αέρα αυξάνει την πυκνότητά περισσότερο, αρα στον θάλαμο καύσης μπαίνει μεγαλύτερη μάζα αέρα, αρα ψεκάζεις περισσότερο καύσιμο, αρα παράγεις περισσότερη δύναμη, ΑΡΑ απο το intercooler μόνο μπορεί κάποιος να πάρει περισσότερη δύναμη.

  3. #53
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Βολος
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    855
    Thanked
    550
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kloukakis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στράτο μιλάς για κάποια συγκεκριμένη περίπτωση? Ενα intercooler που ψύχει καλύτερα τον αέρα αυξάνει την πυκνότητά περισσότερο, αρα στον θάλαμο καύσης μπαίνει μεγαλύτερη μάζα αέρα, αρα ψεκάζεις περισσότερο καύσιμο, αρα παράγεις περισσότερη δύναμη, ΑΡΑ απο το intercooler μόνο μπορεί κάποιος να πάρει περισσότερη δύναμη.
    Ενα καλο Intercooler βοηθαει να χανεις λιγοτερα αλογα, δε σου δινει παραπανω. Οσο καλο κι αν ειναι δεν υπαρχει περιπτωση να κανει τον αερα εισαγωγης πιο ψυχρο απο τον ασυμπιεστο ατμοσφαιρικο.
    "You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". - Marco Simoncelli R.I.P.

  4. #54
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nfot Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ενα καλο Intercooler βοηθαει να χανεις λιγοτερα αλογα, δε σου δινει παραπανω. Οσο καλο κι αν ειναι δεν υπαρχει περιπτωση να κανει τον αερα εισαγωγης πιο ψυχρο απο τον ασυμπιεστο ατμοσφαιρικο.
    Κι όμως σου δίνει παραπάνω, γιατι μπορεί ο αέρας να μην φτάσει την θερμοκρασία του περιβάλλοντος (εκτός εαν έχεις 100% απόδοση στο intercooler) αλλά με την ψύξη που κάνει αυξάνεται η πυκνότητα του αέρα η οποία είναι ανάλογη της πίεσης και δυσανάλογη της θερμοκρασίας. Αρα στον θάλαμο καύσης θα χωρέσεις περισσότερη μάζα αέρα για να καύσεις.

    (Και 100% μπορεί να γίνει αλλά όχι με κλασσικό air to air intercooler)

  5. #55
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Μανδρα
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    111
    Thanked
    38
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δημητρη μπραβο για το εργαλειο σου........
    παιδια πραγματικα ειναι πριονιιιιιιιιιιιιι...........
    δυσκολα να σε περασει καποιος πλεον....

    ευγε στο καραφλο αγορι......

  6. #56
    Εγγραφή
    29-05-10
    Περιοχή
    Ασπροπυργος
    Μηνύματα
    546
    Thanked
    568
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τελευταια φορα που ενημερωνω το thread με τις εξελιξεις του αυτοκινητου.
    Σας παραθετω ολη την πορεια με δυναμομετρησεις για να εχετε μια πληρη εικονα της βελτιωσης του.Ξεκιναμε λοιπον :

    1)Σε stock μορφη :https://img541.imageshack.us/f/stockjanuary2010.png/

    2)Μονο με προγραμμα(0,87bar) :https://img251.imageshack.us/f/refla...nuary2010.png/

    3)Με προγραμμα και downpipes(0,9bar) :https://img9.imageshack.us/f/downpipesupdate.jpg/

    4)Με προγραμμα,intercooler,σκαστρες και downpipes(1bar) :https://img847.imageshack.us/f/finaldyno.jpg/


    E89 Z4 sDrive35i DCT

    Custom exhaust by Power Up Exhausts/CP-e DCI/Stett Performance FMIC/Forge Motorsport Dual BOV/ECU reflash by Ace Motorsport/stock twins/Work Emotion CR-CAI wheels

    Tuned by Ace Motorsport

  7. The Following User Says Thank You to Karizma Z4 For This Useful Post:

    Panos 316T (26-04-11)

  8. #57
    Εγγραφή
    29-05-10
    Περιοχή
    Ασπροπυργος
    Μηνύματα
    546
    Thanked
    568
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο KOSTADAS Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δημητρη μπραβο για το εργαλειο σου........
    παιδια πραγματικα ειναι πριονιιιιιιιιιιιιι...........
    δυσκολα να σε περασει καποιος πλεον....

    ευγε στο καραφλο αγορι......
    Ας μην προτρεχουμε Κωστα γιατι ακομα στον δρομο δεν το εχουμε δει τι κανει


    E89 Z4 sDrive35i DCT

    Custom exhaust by Power Up Exhausts/CP-e DCI/Stett Performance FMIC/Forge Motorsport Dual BOV/ECU reflash by Ace Motorsport/stock twins/Work Emotion CR-CAI wheels

    Tuned by Ace Motorsport

  9. #58
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ωραια και πορωμενα πραγματα...
    ευγε Δημητρο!
    απο πυρομετρο πως εισαι;
    λογικα οταν βαλεις και εξατμιση θα σαι οκ
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  10. #59
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Συγχαρητηρια και απο μενα για τα αποτελεσματα σου. Εχω ομως μια παρατηρηση. Ο δημητριαδης ως γνωστον βγαζει τα αποτελεσματα σε τροχο. Οποτε στο τελικο διαγραμμα που εχεις ποσταρει, τα αποτελεσματα ειναι σε τροχο.
    Απο οτι γνωριζουμε μεχρι τωρα η ιπποδυναμη ειναι ενα νουμερο που προκυπτει απο γινομενο της ροπης επι των αριθμο των στροφων που παραγεται.

    https://horsepowersports.com/torque.php

    Τα δυναμομετρα μαλιστα μετρανε την ροπη και βαση της παραπανω μαθηματικης εξισωσης υπολογιζουν την ιπποδυναμη

    Απο το τελικο σου διαγραμμα βλεπουμε λοιπον οτι παραγεις 511.7 ft/lbs στις 4900 σαλ. Χρησιμοποιωντας λοιπον τον παραπανω τυπο εχουμε :

    [511.7 x 4900] / 5252 = 477,4 Hp

    Αρα βλεπουμε οτι παραγεις 477,4 hp τροχο στις 4900 συμφωνα και με το τελικο διαγραμμα της ροπης που εχεις ποσταρει.
    Συνεχιζοντας βλεπουμε οτι στον κοφτη εχεις περιπου 360 ft/lbs στις 6800 σαλ.
    Εφαρμοζοντας παλι τον παραπανω τυπο εχουμε

    [360 x 6800] / 5252 = 466,1 Hp

    Δηλαδη βλεπουμε οτι το αμαξι διατηρει σχεδον flat καμπυλη ιπποδυναμης στα περιπου 470 τροχο απο τις 4900 μεχρι τον κοφτη στις 6800 χωρις να κρεμαει καθολου.

    Μιας και δεν ειμαι ειδικος στα Ν54 ας μας πει την γνωμη του και καποιος με περισσοτερη εμπειρια πανω σε αυτα. Στρατο εσυ τι λες?

    Και παλι συγχαρητηρια για τα αποτελεσματα σου

  11. The Following User Says Thank You to turbodog For This Useful Post:

    stratos (26-04-11)

  12. #60
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Η φορμουλα αυτή με το 5252 ισχύει για ποιά μονάδα μέτρησης; Νομιζα οτι ισχύει για KW.

Σελίδα 6 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP