Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 8 από 8

Θέμα: Γνώμες για χαμηλωμα Ε46 1.8

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #3
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dathanaso Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπερα και Χρονια πολλα σε ολους!!!
    Προσφατα εβαλα 17αρια στο αυτοκινητο με ελαστικα 225/40/17

    Σκεφτομαι να αλλαξω ελατηρια για χαμηλωμα 2-3 π. πισω και 1-2 μπροστα

    Φοραω τα bilstein μαυρα και δεν θελω με τ τ τ τ τιποτα το αυτοκινητο να χασει πολυ σε ανεση.
    τι μου προτεινετε?
    επισης σκεφτομαι οταν αλλαξω ελαστικα να βαλω 205/40/17 γνωμες?
    Nα ξεκινησω λιγο απο τα λαστιχα.
    225/45/17 ειναι η εργοστασιακη διασταση.
    Και αυτα που φορας και (πολυ περισσοτερο) αυτα που θες να βαλεις εχουν πιο χαμηλο προφιλ στην ιδια ζαντα.
    Με αποτελεσμα και ανεση να χανεις και να κοντενεις το βημα σου.

    Φανταζομαι ομως οτι θα σου δινει νευρο αυτο το λαστιχο οποτε ζυγισε τα + και τα - και κρινε.
    Το pro kit της eibach ειναι το ελατηριο που θα σου δωσει το ελαχιστο δυνατο χαμηλωμα.
    Απ οσα θυμαμαι ομως 2+ ποντοι εμπρος και 1 πισω.
    Δεν νομιζω να υπαρχει κατι που να χαμηλωνει παραπανω πισω απ οτι μπροστα.
    Γιατι να το σουζαρεις ομως?
    Σε ανεση θα χασεις κυριως απο τα αμορτισερ.
    Πχ αμα απο μαυρο bilstein πας σε κιτρινο.
    Τα ελατηρια δε θα σου στερησουν πολυ ανεση.
    Παντως τα μαυρα bilstein ειναι αμορτισερ που δεν προοριζονται για χαμηλωμα.
    Αν κατεβεις λιγο (μεχρι 2 ποντους) (δεδομενου οτι ειναι και ενα κλικ πιο σφιχτα τα pro kit) δε θα εχεις θεμα.
    Αμα το ριξεις πανω απο 3 ποντους θα κινδυνευεις απο τερματισμο αμορτισερ...

    Χρονια πολλα!

  2. The Following User Says Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    zaharias (24-04-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP