Το αυτοκίνητο του Γιάννη έδειξε απίστευτα με το ελάχιστο χαμήλωμα. Είναι αυτό που έλειπε απο το αυτοκίνητο.
Παρά την ταλαιπωρία σήμερα το αποτέλεσμα ήταν παραπάνω απο ικανοποιητικό. Για περισσότερες λεπτομέρειες και εικόνες ας περιμένουμε τον Γιάννη
 
 
		Το αυτοκίνητο του Γιάννη έδειξε απίστευτα με το ελάχιστο χαμήλωμα. Είναι αυτό που έλειπε απο το αυτοκίνητο.
Παρά την ταλαιπωρία σήμερα το αποτέλεσμα ήταν παραπάνω απο ικανοποιητικό. Για περισσότερες λεπτομέρειες και εικόνες ας περιμένουμε τον Γιάννη
S8N (18-04-11)
 
 
		Με τα pro-kit έχω την εντύπωση οτι χαμηλώνει περισσότερο το αμάξι...
τουλάχιστον στην 3άρα μου χαμήλωσε πολύ περισσότερο!
 
 
		Τα είπαμε τηλεφωνικώς με τον Γιάννη την περασμένη Τρίτη αλλά λέω να γράψω δυο πραγματάκια να υπάρχουν:
1. Όσον αφορά το θέμα του χαμηλώματος, η BMW δίνει άλλα αμορτισέρ για τα αυτοκίνητα με απλή ανάρτηση, άλλα για εκείνα με σπορ ανάρτηση και άλλα για όσα έχουν Μ-sport ανάρτηση. Το κατά πόσον αλλάζει το μήκος του καλαμιού ή η σκληρότητα ή και τα δυο δυστυχώς δεν είμαι σε θέση να το γνωρίζω. Αυτό που γνωρίζω όμως είναι πως ακόμη και τα ΚΟΝΙ FSD, τα οποία δεν κάνουν για χαμήλωμα, στην Αμερική πωλούνται και ως σετ με τα Eibach Pro kit! Όπως και να 'χει, επειδή στην προκειμένη περίπτωση δε μιλάμε για οικογενειακό σεντάν που φορτώνεται μέχρι την οροφή αλλά για διθέσιο ρόουντστερ, και να μην τ' αλλάξει κανείς χέστηκε η φοράδα στ' αλώνι. Οι ελληνικοί δρόμοι θα κάνουν τη ζημιά τους πολύ πιο γρήγορα από το Pro kit.
2. Όσον αφορά το θέμα της σκληρότητας, έχω καταλήξει σε δύο συμπεράσματα: α) Το αμορτισέρ ευθύνεται για το 25-30% της σκληρότητας της ανάρτησης και β) ακόμη και το καλύτερο αμορτισέρ δεν αντέχει πάνω από 50-60k km ευλαβικής οδήγησης στους δρόμους μας.
Γιάννη, καλορίζικα τα ελατήρια βρε φίλε και μην ξεχάσεις να βάλεις γρήγορα φωτογραφίες! Βλέπεις πάντως πως σε πήραμε όλοι πρέφα: Τώρα ελατήρια, την Μεγάλη Τετάρτη Bilstein, την Μεγάλη Παρασκευή Ohlins, την Τρίτη του Πάσχα αντιστρεπτικές!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη S8N : 18-04-11 στις 18:25
stratos (18-04-11)
 
 
		Τα ελατηρια μπηκαν
Το αμαξι χαμηλωσε πολυ ομορφα, τωρα οσο αφορα την οδηγικη αισθηση, μπορω να πω οτι ειναι αρκετα ανετα και δεν χτυπανε οσο αποτομα περιμενα στις λακουβες
Οταν μπουν και τα συμβατικα ελαστικα τοτε θα ειναι σαν να μην τα αλλαξα....
Ευθυγραμμιση δεν εκανα γιατι εκει που με εστειλε ο Φλασκης, ο τυπος ηταν αρρωστος......
Το τρελο της υποθεσης......παω σε γνωστο λαστιχα στο Χαιδαρι.....του λεω για ευθυγραμμιση......μου λεει οτι δεν εχει τα δεδομενα του αμαξιου στο αμαξι γιατι ειναι νεο.....
Οποτε μιλαω με Φλασκη και μου τα στελνει με μειλ.....του λεω να τα παρτα....
Και ο τυπος δε μου λεει οτι δεν ξερει να τα περασει στο μηχανημα!!!!!, και παει στα μουλοχτα να μου βαλει τα σετ απο το Ζ4 το προηγουμενο μοντελο!!!
Και γιναμε πουταν@ εκει μεσα
Τελικα δεν εκανα και θα κανω αλλη μερα καπου αλλου!!!!
Βαζω μερικες φωτο για να δειτε την διαφορα....Μια απο τις φωτο ειναι στο γκαραζ για να δειτε πως ηταν πριν....
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Z4 DCT : 20-04-11 στις 16:05
 
 
		Πολύ καλό
Μπράβο Γιάννη
https://www.airtrans.gr
"Μην έρχεσαι ποτέ σε λεκτική αντιπαράθεση με έναν βλάκα...
Θα φέρει την συζήτηση στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγω πείρας..."
Z4 DCT (18-04-11)
 
 
		Κούκλα Γιάννη!!

Z4 DCT (18-04-11)
 
 
		Κουκλα ειναι.
Ζαντικο πότε προγραμματιζεις ?
Μη μου πεις οτι δεν εχεις σκεφτει.
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
 
 
		Αντε , θα βαλω μεγαλες φωτο να το απολαυσουμε!!!!
κουκλι εγινε Γιαννη!!!!
ειδα τη φωτο στο γκαραζ,......δειχνει μεγαλη διαφορα!!!
Με 'γεια και παλι!!!