οπως τα λέει ο σπυράκος είναι...χαμηλώνοντας το μόνο με ελατήρια, το αμορτισέρ θα είναι
μόνιμα φωρτισμένο...αυτό σημαίνει πως θα έχεις και πιο σφιχτή ανάρτηση, λόγο του ότι τα
υγρά θα είναι πιεσμένα μέσα στο καλάμι τους κατά 2 και 1 πόντους.
ότι θα κλάσουν γρηγορότερα, είναι το μόνο σίγουρο. απο την άλλη όμως θα δείς καλύτερη
και πιο σπόρ συμπεριφορά. απο την στιγμή που δεν μπαίνεις σε πίστες και δεν κάνεις γενικά
ταρζανιές βάλτα και ευχαριστήσου τα, μέχρι να γίνουν για πέταμα...όταν θα είναι να τα αλλάξεις,
τότε παίρνεις και ενα σετ τα οποία είναι φτιαγμένα για να δουλεύουν με τα ελατήρια αυτά.
το επιπλέον κοπάνημα είναι κάτι που θα πρέπει να το συνηθίσεις απο την στιγμή που θέλεις
πιο χαμηλό αυτοκίνητο. όσο μικραίνει η διαδρομή της ανάρτησεις, χάνεται και η άνεση...








 
						
					 
					
					
 
							
								 
							
								 
 
		 
				
				
				
					 Απάντηση με παράθεση
  Απάντηση με παράθεση