Γιάννη δεν θα πάθει τίποτα το αμάξι.... Άν μιλάμε για 20000χλμ τότε κάνεις και αλλαγή αμορτισέρ συνήθως λόγο φθοράς....
Οπότε ρίχτα πάνω και καλά χαμηλώματα![]()
Γιάννη δεν θα πάθει τίποτα το αμάξι.... Άν μιλάμε για 20000χλμ τότε κάνεις και αλλαγή αμορτισέρ συνήθως λόγο φθοράς....
Οπότε ρίχτα πάνω και καλά χαμηλώματα![]()
Z4 DCT (17-04-11)
Χμμμμ , αλλιώς σκέψου το να έβαζες μόνο αντιστρεπτικές....
ελα παιδια...ελατηρια θα αλλαξει ο ανθρωπος!!!!
δε θα βαλει πυρινηκο αντιδραστηρα
"ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)
120ie87 (17-04-11), ghost-rider (17-04-11), nikos1400 (18-04-11), stratos (17-04-11)
Γιατι θα κλασουν πιο γρηγορα τα αμορτισερ?
Το χαμηλωμα ειναι πολυ μικρο και δεν κινδυνευουν να τερματισουν τα αμορτισερ.
Επισης τα pro kit ειναι πολυ σφιχτα ελατηρια και τα αμορτισερ θα δουλευουν αρκετα λιγοτερο.
Δεν καταλαβαινω γιατι μπορει να συμβει το οτιδηποτε...
Νομιζω οτι η κινηση μπορει να γινει αφοβα...
Βαλτα πανω Γιαννη να το χαρεις.Το οτι τ αμορτισερ θα τελειωσουν μια ωρα αρχιτερα ειναι σιγουρο αλλα τουλαχιστον θα το εχεις χαρει.Τα Μ χαμηλωνουν λιγοτερο γι αυτο δεν χαλανε τ αμορτισερ και η ανεση αλλα μπρος στα καλλη τι ειναι ο πονος.Βαλτα και βλεπεις.Αμα δεν σ αρεσουν τ αλλαζεις.
Γιαννη τ'αμορτισερ ναι θα χαλασουν νωριτερα...οποιος το λεει εν μερει εχει δικιο.
Και εξηγουμαι... Θα χαλασει νωριτερα γιατι θα ειναι μονιμος φορτισμενα κατα 1-2 ποντους. Αν ειχες φορτωμενο τον χωρο αποσκευων, δεν θα τα καταπονουσες παραπανω? Δεν θα ειχε κατσει 1-2 ποντους? Το παραπανω βαρος δεν θα ταλαντωνε παραπανω?
Τωρα που λογω σκληροτητας ελατηριου δεν θα ταλαντωνει λιγοτερο?
Με αυτα και με αυτα θελω να σου πω, βαλε εκει να το χαρεις να δεις αν σου κανει το σεταπ και ασε την φθορα!!!
Προβλημα θα ειχες μονο αν ξεφευγες σε χαμηλωμα πανω απο 3 ποντους, θα ειχες παντα τον φοβο του να τερματισει το αμορτισερ και να κοπαναει.
Μεγειες!!!
οπως τα λέει ο σπυράκος είναι...χαμηλώνοντας το μόνο με ελατήρια, το αμορτισέρ θα είναι
μόνιμα φωρτισμένο...αυτό σημαίνει πως θα έχεις και πιο σφιχτή ανάρτηση, λόγο του ότι τα
υγρά θα είναι πιεσμένα μέσα στο καλάμι τους κατά 2 και 1 πόντους.
ότι θα κλάσουν γρηγορότερα, είναι το μόνο σίγουρο. απο την άλλη όμως θα δείς καλύτερη
και πιο σπόρ συμπεριφορά. απο την στιγμή που δεν μπαίνεις σε πίστες και δεν κάνεις γενικά
ταρζανιές βάλτα και ευχαριστήσου τα, μέχρι να γίνουν για πέταμα...όταν θα είναι να τα αλλάξεις,
τότε παίρνεις και ενα σετ τα οποία είναι φτιαγμένα για να δουλεύουν με τα ελατήρια αυτά.
το επιπλέον κοπάνημα είναι κάτι που θα πρέπει να το συνηθίσεις απο την στιγμή που θέλεις
πιο χαμηλό αυτοκίνητο. όσο μικραίνει η διαδρομή της ανάρτησεις, χάνεται και η άνεση...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Z4 DCT (17-04-11)
Αφου σε λίγο, θα μπάξεις και Bilstein ρε Γιαννάκο, γιατί μας παιδεύεις ;;![]()