Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 18

Θέμα: LFA vs 2011 GTR

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μήπως ο οδηγός του LFA, ψιλοκοιμάται στην εκκίνηση?
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  2. The Following User Says Thank You to gant For This Useful Post:

    nik200 (15-04-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Aυτο το GTR θα μας αδειασει τα μυαλα....
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  4. #3
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Κωστα βλεπω παντως οτι τρεφεις μια ιδιαιτερη αγαπη στο συγκεκριμενο lexus. Μπας και το σκεφτεσαι να το αγορασεις στο μελλον?
    Αν θυμασαι, το ειχαμε συζητησει και παλιοτερα σε ενα thread που ειχες ανοιξει εσυ...

    https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=4846

    Το nissan ειναι πιστολι, τι να λεμε τωρα. Που με μια περιφεριακη βελτιωση γινεται πολυβολο χωρις να ξοδεψουμε μια περιουσια.
    Η κατηγορια ειναι κατηγορια supercar και οι επιδοσεις εχουν τον πρωτο λογο. Ωραιο σαν concept και μπραβο τους που το υλοποιησαν σαν ιδεα αλλα μεχρι εκει.

  5. The Following User Says Thank You to turbodog For This Useful Post:

    chief (15-04-11)

  6. #4
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.333
    Thanked
    7389
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    για δειτε και αυτο ομως


  7. #5
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    για δειτε και αυτο ομως

    https://www.youtube.com/watch?v=A5R-oi91bd4
    Το 2012 GTR ειναι βελτιωμενο με περισσοτερα αλογα, καλυτερο κιβωτιο και πιο γρηγορο απο το 2010 GTR. Η διαφορα ειναι φυσιολογικη (περεπιπτοντως ακριβως απο πανω εχω ποσταρει το προηγουμενο thread που το ειχαμε ξανασυζητησει και περιεχει ακριβως το ιδιο video που μολις εβαλες εσυ )

  8. The Following User Says Thank You to turbodog For This Useful Post:

    nik200 (15-04-11)

  9. #6
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.333
    Thanked
    7389
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το 2012 GTR ειναι βελτιωμενο με περισσοτερα αλογα, καλυτερο κιβωτιο και πιο γρηγορο απο το 2010 GTR. Η διαφορα ειναι φυσιολογικη (περεπιπτοντως ακριβως απο πανω εχω ποσταρει το προηγουμενο thread που το ειχαμε ξανασυζητησει και περιεχει ακριβως το ιδιο video που μολις εβαλες εσυ )
    απλα η διαφορα ειναι πραγματικα πολυ μικρη..και αυτο θελω να δειξω..πανω κατω σε πραγματικες συνθηκες θα ειναι θεμα οδηγου πιστευω...ισως το gtr 2012 να ειναι λιγο πιο γρηγορο..οπως λεει ο φιλος turbodog

  10. #7
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    απλα η διαφορα ειναι πραγματικα πολυ μικρη..και αυτο θελω να δειξω..πανω κατω σε πραγματικες συνθηκες θα ειναι θεμα οδηγου πιστευω...ισως το gtr 2012 να ειναι λιγο πιο γρηγορο..οπως λεει ο φιλος turbodog

  11. #8
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κωστα βλεπω παντως οτι τρεφεις μια ιδιαιτερη αγαπη στο συγκεκριμενο lexus. Μπας και το σκεφτεσαι να το αγορασεις στο μελλον?
    Δημήτρη μου, απλά δίνω respect σε όλα τα αυτοκίνητα ανεξαρτήτως μάρκας και το εξωφρενικό λέξους είναι ένα από αυτά. Το αν θα το αγόραζα χεχε το παίρνω ως κοπλιμέντο που με κόβεις τόσο 'large' κυριολεκτικά. Βέβαια τώρα που το ξανασκέφτομαι, μιας και έχω εξαιρετικές πελατειακές σχέσεις με τη Λέξους δε θα 'ταν κι άσχημη ιδέα.

    Πάμε κι άλλο ένα συγκριτικό...




    ............

  12. #9
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή αυτό είναι το ΟΝΕΙΡΟ!!!!

    Vehicle: 2011 Porsche 911 GT2 RS
    Odometer: 1,465
    Date: 4/12/2011
    Driver: Chris Walton
    Price: $260,980

    Specifications:
    Drive Type: Rear-engine rear-wheel drive
    Transmission Type: Six-speed manual
    Engine Type: DOHC, 3.6-liter Flat-6
    Displacement (cc/cu-in): 3,599cc (220 cu-in)
    Redline (rpm): 6,800
    Horsepower (hp @ rpm): 620 @ 6,500
    Torque (lb-ft @ rpm): 516 @ 2,250
    Brake Type (front): 15-inch two-piece ventilated carbon-ceramic discs with 6-piston fixed calipers
    Brake Type (rear): 13.8-inch two-piece ventilated carbon-ceramic discs with 4-piston fixed calipers
    Steering System: Hydraulic-assist speed-proportional rack-and-pinion steering
    Suspension Type (front): Independent MacPherson struts with dual lower ball joints, coil springs, stabilizer bar
    Suspension Type (rear): Independent multilink, coil springs, stabilizer bar
    Tire Size (front): 245/35 ZR19 (88Y)
    Tire Size (rear): 325/30 ZR19 (101Y)
    Tire Brand: Michelin
    Tire Model: Pilot Sport Cup
    Tire Type: Summer, asymmetrical
    Wheel size: 19-by-9 inches front/19-by-12 inches rear
    Wheel material (front/rear): Forged aluminum
    As tested Curb Weight (lb): 3,167 (38.7% front bias)

    Test Results:
    Acceleration
    0-30 (sec): 2.0
    0-45 (sec): 2.7
    0-60 (sec): 4.1
    0-60 with 1-ft Rollout (sec): 3.8
    0-75 (sec): 5.2
    1/4-mile (sec @ mph): 11.64 @ 127.24

    Braking
    30-0 (ft): 24
    60-0 (ft): 100

    Handling
    Slalom (mph): 72.5
    Skid Pad Lateral acceleration (g): 1.03

    Sound
    Db @ Idle: 61.1
    Db @ Full Throttle: 85.1
    Db @ 70 mph Cruise: 73

    RPM @ 70 mph: 2,150

    Tester's Comments:

    Acceleration: With stability/traction off, there's still some electronic management of A) allowable revs at a standstill and B) power/torque being made in the engine. Result is bogging launch with reduced power then a rush of power when it comes back online. I believe the electronics are keeping mechanical parts from breaking. Also, the tach needle is slow, so the shift light is critical to not hitting the rev limiter. Finally, it feels as if there is a pretty massive torque reduction between each upshift.

    Braking: Incredibly hard pedal, zero dive un-fadeable brakes. The only difference in distance from run to run is attributable to the surface of the track.

    Slalom: In the Porsche 911 tradition, the only way through a slalom course is with progressive throttle application -- otherwise (and even with maintenance throttle) the rear steps out. Luckily, the tires break free progressively, not abruptly. Best run is slow-in/fast-out to best utilize the LSD on exit -- and it works beautifully, rocketing through the finish line at W.O.T.

    Skid pad: Large discrepancy between clockwise and counter-clockwise with driver inboard, (CCW) the car would oversteer slightly and controllably. However, with driver outboard, the car would understeer. Either way, the steering is highly informative and weighted just right.




    Source: Insideline

  13. #10
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή να και Η Λέξους :-)

    Vehicle: 2012 Lexus LFA
    Odometer: 2,994
    Date: 4/12/2011
    Driver: Josh Jacquot
    Price: $375,000

    Specifications:
    Drive Type: Front-engine rear-wheel drive
    Transmission Type: Six-speed single-clutch automated manual
    Engine Type: DOHC, 3.6-liter V6
    Displacement (cc/cu-in): 4,805cc (293 cu-in)
    Redline (rpm): 9,000
    Horsepower (hp @ rpm): 552 @ 8,700
    Torque (lb-ft @ rpm): 354 @ 6,800
    Brake Type (front): 15.4-inch carbon-ceramic vented discs with six-piston aluminum calipers
    Brake Type (rear): 14.2-inch carbon-ceramic vented discs with four-piston aluminum calipers
    Steering System: Electric-assist speed-proportional rack-and-pinion steering
    Suspension Type (front): Independent, coil springs, double wishbone, stabilizer bar
    Suspension Type (rear): Independent, multilink, coil springs, stabilizer bar
    Tire Size (front): 265/35 ZR20 (95Y)
    Tire Size (rear): 305/30 ZR20 (99Y)
    Tire Brand: Bridgestone
    Tire Model: Potenza S001
    Tire Type: Summer, asymmetrical
    Wheel size: 20 inches front and rear
    As tested Curb Weight (lb.): 3,546 (50.1% front bias)

    Test Results:
    Acceleration
    0-30 (sec): 1.9
    0-45 (sec): 2.7
    0-60 (sec): 3.9
    0-60 with 1-ft Rollout (sec): 3.6
    0-75 (sec): 5.1
    1/4-Mile (sec @ mph): 11.63 @ 123.18

    Braking

    30-0 (ft): 27
    60-0 (ft): 106

    Handling
    Slalom (mph): 75.1
    Skid Pad Lateral acceleration (g): 1.02

    Sound
    Db @ Idle: 52.3
    Db @ Full Throttle: 92.3
    Db @ 70 mph Cruise: 71.9

    RPM @ 70 mph: 2,950

    Tester's Comments:

    Acceleration: Default run in "auto" shifts @ 7,800 and C-R-A-W-L-S off the line. Otherwise, best launch came from a 3,000 rpm neutral drop with careful throttle modulation. 4,500 rpm -- per Lexus -- just smokes the tires.

    Braking: Solid, consistent, stink-free stops. This test doesn't even touch the capability of this system.

    Slalom: Incredibly well suited to the slalom. Balance and communication very good. Power delivery (high revs, little torque) very good for slalom. Easy to control as I rolled back into throttle at end of slalom. ESC is fully defeatable.

    Skid pad: Very easy to find limit of grip and drive right to it. Third gear best for skid pad to reduce throttle sensitivity. ESC on drives like a Toyota -- can use WOT and simply steer. ESC off means balancing against the throttle. Powerslides are easy.



Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP