Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 69

Θέμα: Ε30 Μ5 Project

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εγώ σαν Δημήτρης τουλάχιστον έχω άλλες απορίες.....

    1. Ο καθένας λέει για διαφορετικό επαγγελματία να λέει οτι είναι σωστός και άλλος λέει οτι ο ίδιος είναι μάπα.... Γιατί έτσι? Δεν βγαίνει νόημα!

    2. Αν είχα τα εργαλεία και εφόσον πιάνουν τα χέρια μου θα έκανα τέτοια μετατροπή μόνος μου έξω στο πεζοδρόμιο και δεν θα άφηνα κανένα τους να βιδώσει ούτε ένα 13άρι παξιμάδι γιατί σε όσους έχω πάει έφτιαχνα το ένα και χαλούσαν 10. Είναι τρελλό? Και όμως αυτό γινόταν.

    3. Αναλογιστήκατε ποτέ γιατί σε τόσο ελαφριές καρότσες βάζουνε τόσο δυνατά μοτέρ εφόσον και με 200 άλογα το Ε30 γίνεται μπαλαρίνα? Εντυπωσιασμός ίσως?

    4. Φορτιγίσιες τουρμπίνες.... ΟΚ! Για ποιό λόγο? Αν τώρα χαλάνε στο μισάωρο μετά να χαλάνε στο τέταρτο? Η ατμόσφαιρα που δεν παθαίνει τίποτα μας χαλάει? (για τέτοια οδήγηση στα όρια συνέχεια τουλάχιστον θα προτιμούσα ατμόσφαιρα)

    5. Βλέπω και σπαταλιώνται τρελά χρήματα καιρό τώρα για να στηθεί ένα αμάξι.... Δηλαδή παλιότερα που κάνανε αναβάσεις ριτσώνα κλπ ή σε χωματόδρομους και μπαίνανε με ένα ταπεινό ρολλ μπάρ μέσα και μοτέρ λίγο πουσαρισμένο ατμόσφαιρα ήταν χαζοί ή δεν είχανε χρήμα? Άρα το συμπέρασμα είναι πως ο οδηγός πάει το αυτοκίνητο και όχι το αυτοκίνητο τον οδηγό.... Λάθος? Μπορεί!

    6. Επειδή αυτό με τους μαστόρους έχει παραγίνει λες και παίρνουμε ποσοστά απο αυτούς ηρεμήστε ρε παιδιά ο καθένας επιλέγει και πάει.... Άλλος θέλει να του βάζουν την κουρτίνα στο φτερό και να φοράνε χειρουργικό γάντι και άλλος πάει στον μαστρο μήτσο και ρίχνει 1 κιλό σουάζ να φύγουν τα γράσσα απο τα φτερά και τα παράθυρα! Μόνο που συνηθως οι μαστρο μήτσοι κάνουν καλύτερη δουλειά παρά οι "φανταχτεροί"

    Και αυτό το λέω απο προσωπικές μου εμπειρίες και είναι καθαρά δικιά μου άποψη χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν!

    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Jimmakos : 14-04-11 στις 21:19

  2. The Following 6 Users Say Thank You to Jimmakos For This Useful Post:

    katsaraios (16-04-11), kloukakis (14-04-11), M3E30 (15-04-11), oldcarskickass (16-04-11), Panos 316T (15-04-11), stratos (14-04-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    24-09-10
    Περιοχή
    Φιλοθέη
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    1.502
    Thanked
    2548
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Jimmakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγώ σαν Δημήτρης τουλάχιστον έχω άλλες απορίες.....

    1. Ο καθένας λέει για διαφορετικό επαγγελματία να λέει οτι είναι σωστός και άλλος λέει οτι ο ίδιος είναι μάπα.... Γιατί έτσι? Δεν βγαίνει νόημα!

    3. Αναλογιστήκατε ποτέ γιατί σε τόσο ελαφριές καρότσες βάζουνε τόσο δυνατά μοτέρ εφόσον και με 200 άλογα το Ε30 γίνεται μπαλαρίνα? Εντυπωσιασμός ίσως?

    4. Φορτιγίσιες τουρμπίνες.... ΟΚ! Για ποιό λόγο? Αν τώρα χαλάνε στο μισάωρο μετά να χαλάνε στο τέταρτο? Η ατμόσφαιρα που δεν παθαίνει τίποτα μας χαλάει? (για τέτοια οδήγηση στα όρια συνέχεια τουλάχιστον θα προτιμούσα ατμόσφαιρα)

    5. Βλέπω και σπαταλιώνται τρελά χρήματα καιρό τώρα για να στηθεί ένα αμάξι.... Δηλαδή παλιότερα που κάνανε αναβάσεις ριτσώνα κλπ ή σε χωματόδρομους και μπαίνανε με ένα ταπεινό ρολλ μπάρ μέσα και μοτέρ λίγο πουσαρισμένο ατμόσφαιρα ήταν χαζοί ή δεν είχανε χρήμα? Άρα το συμπέρασμα είναι πως ο οδηγός πάει το αυτοκίνητο και όχι το αυτοκίνητο τον οδηγό.... Λάθος? Μπορεί!


    1.Δημήτρη το επίπεδο δύναμης έχει ανέβει,γι' αυτό πια η πλειοψηφία τουρμπίζει.Όπως σε όλους τους τομείς,ετσι και στο αυτοκίνητο και στους αγώνες τα πάντα εξελίσονται,όλα γίνονται πιο δυνατά και γρήγορα.
    UP YOURS!

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP