Αγαπητοί φίλοι πρόκειτε για απλούς μαγνήτες αρκετά ισχυρούς μέν σε σχέση με το μέγεθός τους οι οποίοι τοποθετούνται στην είσοδο του καυσίμου στους κινητήρες λίγο πριν την μπεκιέρα....που όμως ...και χωρίς να προσβάλω κανέναν δεν κάνουν τίποτε παρά πάνω απο το να επεμβαίνουν στο ιξώδες του καυσίμου(ρευστότητα) με το να το κάνουν λίγο πιό λεπτόρευστο και έτσι να αυξάνουν ελαφρώς την πίεση του καυσίμου στη μπεκιέρα.........Ναί ξέρω ακούγεται κάπως περίεργο αλλά η γνώμη μου προέρχεται μέσα απο αρκετά τέστ αυτών των προιόντων παλαιότερα!!
Οφείλω λοιπόν να σας πώ ότι σε ορισμένα αυτοκίνητα κυρίως παλαιότερης τεχνολογίας λειτούργησε σωστά ...ενώ σε κινητήρες με υψηλή πίεση καυσίμου και ειδικά με άμεσο ψεκασμό π.χ. group vag κλπ. το αποτέλεσμα ήταν πρός το χειρότερο.
Λειτουργεί άψογα σε καυστήρες πετρελαίου καθώς το πετρέλαιο είναι παχύρευστο σε σχέση με την βενζίνη και με τα μαγνητάκια αυτά θα δείτε καλύτερη καύση την οποία και θα διαπιστώσετε ιδίοις όμαση απο τις ενδείξεις του καυστήρα...θερμοκρασία, φλόγα..κλπ.!
Τώρα θα μπορούσα να σας γράψω σελίδες για να σας εξηγήσω τα παραπάνω...αλλά τα πολλά τά λόγια τα βαριέμαι...οπότε όποιος καταλαβαίνει και την μαγνητο-υδραυλική ανάρτηση που πλέον μπήκε και σε κάποια μοντέλα παραγωγής θα εννοήσει και τα παραπάνω.
ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ....λειτουργεί υπό προυποθέσεις και αναλόγως τον κινητήρα και την διαχείρηση αυτού και όποιος θέλει να το δοκιμάσει θα τον συμβούλευα να πάει το αυτοκίνητό του με τον/τους μαγνήτες επάνω σε ένα αναλυτή καυσαερίων και να το τεστάρει επί τόπου για να διαπιστώσει θετικά ή τυχόν αρνητικά αποτελέσματα!
Υ.Γ. Απλά παραθέτω την γνώμη μου ...δεν διαφημίζω ούτε και δυσφημίζω!
Σας χαιρετώ όλους!