Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 123

Θέμα: Sprint Booster....!

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο panos90 Εμφάνιση μηνυμάτων
    να πω οτι το ειχα βαλει κιολας...

    εσεις οι ιδιοι το ειπατε οτι βελτιωνει την αποκριση του ηλεκτρογκαζου..
    και μαλιστα το εχετε δοκιμασει κιολας.
    δηλαδη μειωνεται το χρονικο διαστημα απο την στιγμη που πατησεις γκαζι μεχρι να ανοιξει η πεταλουδα.
    αρα βελτιωνεται και η ρεπριζ στο χρονικο διαστημα που αφορα την παραπανω ενεργεια..
    μετα το αμαξι παει ιδια.. δεν πηρε αλογα.
    τιποτα περισσοτερο τιποτα λιγοτερο.

    ουτε παραπληροφορω ουτε τιποτα..
    αν το κανω μαλλον δεν ειπωθηκε καλα απο εσας κατι παραπανω.
    εγω ενα συμπερασμα εβγαλα (απο αυτα που διαβαζω εδω μεσα) και πεσατε να με φατε.

    τωρα αν θα παθει κακο καποιος απο αυτο..
    οσο επικινδυνο ειναι να πατησεις το sport (σε αμαξια που το εχουν) αλλο τοσο ειναι και αυτο.. (γνωμη μου)

    τελος και απο μενα
    φιλε μου δεν επεσε να σε φαει κανεις.
    απλως ειναι λαθος τα συμπερασματα σου.

    οι επιδοσεις ενος αυτοκινητου καθοριζονται χοντρικα απο την ιπποδυναμη και το βαρος.
    υπαρχουν κι αλλες παραμετροι βεβαιως οπως η μεταδοση, οι τροχοι, τα ελαστικα κλπ αλλα δεν μας απασχολουν εφοσον θα μιλησουμε για το ιδιο αυτοκινητο.

    η αλλαγη λοιπον στους χαρτες του γκαζιου ΔΕΝ επιφερει καλυτερευση των επιδοσεων. ειναι πολυ ευκολο να το καταλαβει κανεις αυτο.
    το κουμπι σπορτ δεν προσθετει κατι ουτε το καλωδιο του μπουλεκου (εξαιρειται το κουμπι power των Μ που αυξανει την ιπποδυναμη αλλαζοντας ολη τη χαρτογραφηση).

    ετσι απο τη στιγμη που δεν μεταβληθηκε ουτε το βαρος ουτε η δυναμη του αυτοκινητου οι επιδοσεις σου θα ειναι απολυτως ιδιες φιλε μου. τοσο απλα.

    και για να θυμηθουμε και λιγο φυσικη γυμνασιου, εδω μιλαμε για το δευτερο νομο του νευτωνα.
    a = F/m

    απο τη στιγμη λοιπον που δεν αλλαζει το F και το m, δεν μεταβαλεται το a, οσα βραβεια και να παρει ο μπουλεκος...

    ανθρωπος που δεν αντιλαμβανεται ουτε τοσο βασικα πραγματα που τα ξερουν και μικρα παιδια (και δεν εννοω εσενα) τι να πουμε...?
    μεγεια του με χαρα του και η γνωση του και το πουστερ!

  2. #2
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ...βαλτε ενα μαλακοτερο ελατηριο κατω απο το πενταλ του γκαζιου. Το ιδιο αποτελεσμα θα εχετε (μιας και το ελαφρυτερο πεταλ θα το πατατε πιο ευκολα και περισσοτερο οποτε θα εχετε το ιδιο αποτελεσμα στην αισθηση μιας και αυτο ειναι το μονο που βελτιωνει το booster) και θα γλυτωσετε και τα λεφτα. Εναλλακτικα μπορειτε να ασχοληθητε με την εκγυμναση του δεξιου κατω ακρου ωστε με την μυικη ενδυναμωση να πατατε πιο ευκολα το πεταλ του γκαζιου
    Το παραπανω μπορει καποιοι να το παρουν σαν αστειο (και οντως ετσι ειναι,για αστειο το λεω) αλλα δυστυχως αυτην ειναι και η πραγματικοτητα για την αποτελεσματικοτητα του συγκεκριμενου προιοντος

  3. #3
    Εγγραφή
    26-02-11
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    38
    Thanked
    15
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    φιλε μου δεν επεσε να σε φαει κανεις.
    απλως ειναι λαθος τα συμπερασματα σου.

    οι επιδοσεις ενος αυτοκινητου καθοριζονται χοντρικα απο την ιπποδυναμη και το βαρος.
    υπαρχουν κι αλλες παραμετροι βεβαιως οπως η μεταδοση, οι τροχοι, τα ελαστικα κλπ αλλα δεν μας απασχολουν εφοσον θα μιλησουμε για το ιδιο αυτοκινητο.

    η αλλαγη λοιπον στους χαρτες του γκαζιου ΔΕΝ επιφερει καλυτερευση των επιδοσεων. ειναι πολυ ευκολο να το καταλαβει κανεις αυτο.
    το κουμπι σπορτ δεν προσθετει κατι ουτε το καλωδιο του μπουλεκου (εξαιρειται το κουμπι power των Μ που αυξανει την ιπποδυναμη αλλαζοντας ολη τη χαρτογραφηση).

    ετσι απο τη στιγμη που δεν μεταβληθηκε ουτε το βαρος ουτε η δυναμη του αυτοκινητου οι επιδοσεις σου θα ειναι απολυτως ιδιες φιλε μου. τοσο απλα.

    και για να θυμηθουμε και λιγο φυσικη γυμνασιου, εδω μιλαμε για το δευτερο νομο του νευτωνα.
    a = F/m

    απο τη στιγμη λοιπον που δεν αλλαζει το F και το m, δεν μεταβαλεται το a, οσα βραβεια και να παρει ο μπουλεκος...

    ανθρωπος που δεν αντιλαμβανεται ουτε τοσο βασικα πραγματα που τα ξερουν και μικρα παιδια (και δεν εννοω εσενα) τι να πουμε...?
    μεγεια του με χαρα του και η γνωση του και το πουστερ!
    κοιταξε αν και δεν μαρεσει να παιρνω το μερος καμιας πλευρας σε αντιπαραθεσεις ...αλλο σου λεει ο φιλος....σου μιλαει για τον παραγοντα χρονο (Τ)....αν σε χρονο Τ =1 δευτερολεπτο με το μπλιμλικι εχεις ηδη ανοιξει την πεταλουδα σου τερμα και εχεις καψει χ παραπανω καυσιμο εχεις παρει E κινητικη ενεργεια ,,,αν ομως δεν ανοιξε η πεταλουδα καθολου αυτο το δευτερολεπτο τοτε πηρες 0 ..αρα τα συμπερασματα αν εχεις βγαλει την βασικη εκπαιδευση σε σχολειο και οχι στο ουφατζιδικο της γειτονιας ειναι οτι το μπλιμλικι δουλευει εστω και για αυτο το δευτερολεπτο,,,αυτα

  4. The Following User Says Thank You to jonmedic For This Useful Post:

    Vasilis (12-04-11)

  5. #4
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    φιλε μου δεν επεσε να σε φαει κανεις.
    απλως ειναι λαθος τα συμπερασματα σου.

    οι επιδοσεις ενος αυτοκινητου καθοριζονται χοντρικα απο την ιπποδυναμη και το βαρος.
    υπαρχουν κι αλλες παραμετροι βεβαιως οπως η μεταδοση, οι τροχοι, τα ελαστικα κλπ αλλα δεν μας απασχολουν εφοσον θα μιλησουμε για το ιδιο αυτοκινητο.

    η αλλαγη λοιπον στους χαρτες του γκαζιου ΔΕΝ επιφερει καλυτερευση των επιδοσεων. ειναι πολυ ευκολο να το καταλαβει κανεις αυτο.
    το κουμπι σπορτ δεν προσθετει κατι ουτε το καλωδιο του μπουλεκου (εξαιρειται το κουμπι power των Μ που αυξανει την ιπποδυναμη αλλαζοντας ολη τη χαρτογραφηση).

    ετσι απο τη στιγμη που δεν μεταβληθηκε ουτε το βαρος ουτε η δυναμη του αυτοκινητου οι επιδοσεις σου θα ειναι απολυτως ιδιες φιλε μου. τοσο απλα.

    και για να θυμηθουμε και λιγο φυσικη γυμνασιου, εδω μιλαμε για το δευτερο νομο του νευτωνα.
    a = F/m


    απο τη στιγμη λοιπον που δεν αλλαζει το F και το m, δεν μεταβαλεται το a, οσα βραβεια και να παρει ο μπουλεκος...

    ανθρωπος που δεν αντιλαμβανεται ουτε τοσο βασικα πραγματα που τα ξερουν και μικρα παιδια (και δεν εννοω εσενα) τι να πουμε...?
    μεγεια του με χαρα του και η γνωση του και το πουστερ!

    Και όμως εδώ δεν λέμε για τον πρώτο νόμο του Νεύτωνα αλλά για την πρώτη παράγωγο της επιτάχυνσης. Η πρώτη παράγωγος είναι ο ρυθμός μεταβολής του μεγέθους που μετράμε.

    Πιο σωστό είναι να πούμε: d(a)/dt = (df(F)/dt) / m

    Αυτό ισχύει γιατί η ελκτική δύναμη του κινητήρα που είναι το διάνυσμα F μεταβάλεται με μια συνάρτηση f στον χρόνο t. Η συνάρτηση αποτελείται απο πολλούς παράγωντες όπως οι συνθήκες μέτρησης, η πίεση των ελαστικών, η ποιότητα βενζίνης και μεταξύ άλλων και το πόσο γρήγορα ανοίγει η πεταλούδα. Αφού ανοίγει πιο γρήγορα η πεταλούδα σε χρόνο Δt τότε η ελκτική δύναμη ανακτάται πιο γρήγορα και επομένως υπάρχει διαφορά στην μεταβολή της επιτάχυνσης.

    Ο απλουστευμένος νόμος του Νεύτωνα που ανέφερες παραπάνω ισχύει για την ομαλά επιταχυνόμενη κίνηση, δηλαδή για σταθερή επιτάχυνση, δηλαδή για σταθερή ελκτική δύναμη F. Αφου η δύναμη F αλλάζει τότε αλλάζει και ο ρυθμός αλλαγής της επιτάχυνσης a. Οπότε δεν ισχύει αυτό που έγραψες παραπάνω.

  6. The Following 2 Users Say Thank You to stratos For This Useful Post:

    panos90 (12-04-11), Vasilis (12-04-11)

  7. #5
    Εγγραφή
    16-01-10
    Μηνύματα
    690
    Thanked
    318
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    φιλε μου δεν επεσε να σε φαει κανεις.
    απλως ειναι λαθος τα συμπερασματα σου.

    οι επιδοσεις ενος αυτοκινητου καθοριζονται χοντρικα απο την ιπποδυναμη και το βαρος.
    υπαρχουν κι αλλες παραμετροι βεβαιως οπως η μεταδοση, οι τροχοι, τα ελαστικα κλπ αλλα δεν μας απασχολουν εφοσον θα μιλησουμε για το ιδιο αυτοκινητο.

    η αλλαγη λοιπον στους χαρτες του γκαζιου ΔΕΝ επιφερει καλυτερευση των επιδοσεων. ειναι πολυ ευκολο να το καταλαβει κανεις αυτο.
    το κουμπι σπορτ δεν προσθετει κατι ουτε το καλωδιο του μπουλεκου (εξαιρειται το κουμπι power των Μ που αυξανει την ιπποδυναμη αλλαζοντας ολη τη χαρτογραφηση).

    ετσι απο τη στιγμη που δεν μεταβληθηκε ουτε το βαρος ουτε η δυναμη του αυτοκινητου οι επιδοσεις σου θα ειναι απολυτως ιδιες φιλε μου. τοσο απλα.

    και για να θυμηθουμε και λιγο φυσικη γυμνασιου, εδω μιλαμε για το δευτερο νομο του νευτωνα.
    a = F/m

    απο τη στιγμη λοιπον που δεν αλλαζει το F και το m, δεν μεταβαλεται το a, οσα βραβεια και να παρει ο μπουλεκος...

    ανθρωπος που δεν αντιλαμβανεται ουτε τοσο βασικα πραγματα που τα ξερουν και μικρα παιδια (και δεν εννοω εσενα) τι να πουμε...?
    μεγεια του με χαρα του και η γνωση του και το πουστερ!
    δεν διαφωνω πουθενα με αυτα που λες και ουτε ερχονται σε αντιθεση με οτι ειπα..

    τα μαθηματικουλια 1ης λυκειου δεν αρκουν για να περιγραψουν τη συναρτηση σχεσης μεταξυ δυναμης και επιταχυνσης του αυτοκινητου.

    καταρχας αυτος ο τυπος θεωρει οτι ο συντελεστης επιτυχυνσης a ειναι σταθερος.. (διαφορετικα θα γραφοταν ως a(παραμετροι εξαρτησης) )

    ποιο αμαξι εχει σταθερο συντελεστη επιταχυνσης?

    ειναι συναρτησει αλλων παραμετρων και ΑΝ θελουμε να βγαλουμε συμπερασματα θα πρεπει να μπλεξουμε με παραγωγους κλπ.

    αλλα και παλι τα παραπανω δεν αναιρουν αυτο που ειπα γιατι εγω μιλησα για το χρονικο διαστημα που μεσολαβει μεχρι να ανοιξει η πεταλουδα. (το οποιο οπως και ειπατε βελτιωνεται)

    να το εξηγησω και μαθηματικα...
    οταν εγω παταω το γκαζι στο ΠΑΤΩΜΑ και το αμαξι ΔΕΝ επιταχυνει ακομα. δηλαδη το a=0 τι νοημα εχει η αναγωγη του προβληματος στον μαθηματικο τυπο? μηδεν δυναμη.

    εγω το ΜΟΝΟ που ειπα ειναι οτι αν ανοιξει πιο γρηγορα η ρημαδα η πεταλουδα, ε πιο γρηγορα θα ξεκινησει η επιταχυνση του ταφου με τα 1500 κιλα και τα 140 αλογα, απο στην στιγμη που θελησα γκαζι..

    μετα το αμαξι παει ΙΔΙΑ.

    // με προλαβε ο στρατος.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη panos90 : 12-04-11 στις 12:51
    πατα και εσυ ενα m3.. δεν πανε μια..

  8. The Following 2 Users Say Thank You to panos90 For This Useful Post:

    stratos (12-04-11), Vasilis (12-04-11)

  9. #6
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο panos90 Εμφάνιση μηνυμάτων
    εγω το ΜΟΝΟ που ειπα ειναι οτι αν ανοιξει πιο γρηγορα η ρημαδα η πεταλουδα, ε πιο γρηγορα θα ξεκινησει η επιταχυνση του ταφου με τα 1500 κιλα και τα 140 αλογα, απο στην στιγμη που θελησα γκαζι..μετα το αμαξι παει ΙΔΙΑ.

    // με προλαβε ο στρατος.
    Αυτο ακριβως ρωταω δυο post πιο πανω,για πιο λογο και με πιο τροπο ανοιγει πιο γρηγορα η πεταλουδα? απο εκει εξαρτωνται ολα διαβασε και θελω τη γνωμη σου οπως και του Στρατου.

  10. #7
    Εγγραφή
    16-01-10
    Μηνύματα
    690
    Thanked
    318
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nino X3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτο ακριβως ρωταω δυο post πιο πανω,για πιο λογο και με πιο τροπο ανοιγει πιο γρηγορα η πεταλουδα? απο εκει εξαρτωνται ολα διαβασε και θελω τη γνωμη σου οπως και του Στρατου.
    με τεχνικους ορους κλπ δεν ξερω να σου απαντησω , δεν ειμαι μηχανολογος, τα μαθηματικουλια ομως δεν ειναι επιστημη μονο των μηχανολογων...

    εγω πηρα βαση αυτο που ειπαν και εβγαλα ενα συμπερασμα.. so simple.
    πατα και εσυ ενα m3.. δεν πανε μια..

  11. #8
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οπότε δεν ισχύει αυτό που έγραψες παραπάνω.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο panos90 Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν διαφωνω πουθενα με αυτα που λες και ουτε ερχονται σε αντιθεση με οτι ειπα..
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο jonmedic Εμφάνιση μηνυμάτων
    κοιταξε αν και δεν μαρεσει να παιρνω το μερος καμιας πλευρας σε αντιπαραθεσεις ...αλλο σου λεει ο φιλος....σου μιλαει για τον παραγοντα χρονο (Τ)....αν σε χρονο Τ =1 δευτερολεπτο με το μπλιμλικι εχεις ηδη ανοιξει την πεταλουδα σου τερμα και εχεις καψει χ παραπανω καυσιμο εχεις παρει E κινητικη ενεργεια ,,,αν ομως δεν ανοιξε η πεταλουδα καθολου αυτο το δευτερολεπτο τοτε πηρες 0 ..αρα τα συμπερασματα αν εχεις βγαλει την βασικη εκπαιδευση σε σχολειο και οχι στο ουφατζιδικο της γειτονιας ειναι οτι το μπλιμλικι δουλευει εστω και για αυτο το δευτερολεπτο,,,αυτα

    φιλε μου καλε jonmedic, μαλλον το ουφαδικο της γειτονιας επισκεπτονταν αλλοι παρα εγω (δεν ειχε και η γειτονια μου... χεχε), και εξηγουμαι.
    αν διαβασεις ολα τα μηνυματα προσεκτικα θα δεις οτι ο πανος υπεθεσε οτι η διαφορα στην αποκριση ειναι 1-1,5 δευτ. επειδη καποιος φιλος που ειχε στο διπλανο καθισμα τοσο το υπολογισε.
    αυτο το τελευταιο το ξεπερναω καθως δεν χρειαζεται να το σχολιασουμε.

    στο χωρο της αυτοκινησης και της βελτιωσης ειδικοτερα, ενα δευτερολεπτο ισοδυναμει με εναν αιωνα.
    ειναι παρα πολυ μεγαλη διαφορα, η οποια βεβαια δεν μπορει να επιτευχθει με ενα καλωδιο που αλλαζει το ηλεκτρικο σημα.

    το πουστερ αλλαζει το χαρτη του γκαζιου, δηλαδη το ρυθμο ανοιγματος αυτου.
    και αυτο οχι στο τερμα γκαζι (διοτι δεν εχει τι αλλο να ανοιξει) οπως μετρουνται οι επιδοσεις ενος αυτοκινητου.
    αρα εκει δεν εχει απολυτως καμια διαφορα.

    ας πουμε λοιπον οτι στην αρχικη διαδρομη του γκαζιου ο χρηστης παταει γκαζι 40% και η πεταλουδα ανοιγει στο 25%. αυτο συμβαινει γιατι ετσι ο κατασκευαστης θελησε να γινεται με σκοπο την ομαλη λειτουργια τους χαμηλους ρυπους και την οικονομια.
    παω τωρα εγω και αλλαζω αυτη τη σχεση (που καθοριζεται βασει του χαρτη) και την κανω ενα προς ενα.
    οσο δηλαδη παταω τοσο ανοιγει. σαφως και θα καταφερω καποια msec διαφορα ανοιγματος στις ενδιαμεσες τιμες, αλλα στο τερμα γκαζι (που αυτο με ενδιαφερει στις μετρησεις ωστε να δω τι κερδισα) -επαναλαμβανω-δεν θα υπαρχει καμια διαφορα.

    ας δουμε τωρα και κατι αλλο. αν απο χαμηλα ανοιξω αποτομα ολη την πεταλουδα (οπως κανει το πουστερ) τι θα γινει?
    δεν θα μπορεσω να εκμεταλευτω την ανοικτη διαμετρο και λογικα θα εχω λαθος μιγμα και ατελη καυση.
    αποτελεσμα αυξηση στην καταναλωση, χωρις ουσιαστικο κερδος.

    γι αυτο στα καινουργια αυτοκινητα (σε αντιθεση με τα παλια που ειχαν ντιζα), οσο γκαζι και να πατησει ο οδηγος οι αισθητηρες και ο χαρτης καθοριζουν ποσο γκαζι θα ανοιξει ωστε να εκμεταλευθει πληρως τις εκαστοτε συνθηκες και να πραγματοποιηθει οσο το δυνατον καλυτερη καυση.
    ετσι λοιπον δημιουργειται (σε ορισμενους) και η αισθηση της καθυστερησης στην αποκριση.

    ενα αλλο θεμα ειναι αυτο που ειπε ο δημητρης. η μικρη υστερηση στην αρχικη διαδρομη του γκαζιου μαζι με τη CDV προσφερουν μεγαλυτερη αντοχη στην καταπονηση και το χρονο, διοτι βοηθουν ωστε να μην υποφερουν μερη του αμαξωματος που ειναι σχετικα ευαισθητα σε αποτομα φορτια.


    τελος στον τυπο που εβαλα, ειπα μονος μου οτι ισχυει "χοντρικα"... φυσικα και δεν ισχυει ακριβως διοτι ειναι πολλες αλλες παραμετροι που πρεπει να υπολογισουμε αν θελουμε να ειμαστε 100% ακριβεις, πραγμα που επισης ειπα.
    για να αλλαξουν οι επιδοσεις ενος οχηματος πρεπει ή τη δυναμη να επηρεασουμε ή το βαρος. σε αυτη τη λογικη το λαθος που βρισκεται στρατο? γιατι σπευδεις να κανεις μια επισημανση που δεν προσφερει τιποτα (χωρις μαλιστα να καταθεσεις καθαρα την αποψη σου) και δεν βαζεις κι εσυ πουστερ, αλλα ανοιξες ολοκληρο θεμα με τις βελτιωσεις που ΘΑ κανεις? ενα δευτερολεπτο διαφορα (και αντιστοιχα μετρα) με κοστος 200 ευρω δεν σου φτανει να περασεις αυτους που τωρα δεν μπορεις?
    χαιρομαι ιδιαιτερα που εχουμε εδω ανθρωπους με καταρτιση και οχι ουφατζηδες. προκαλω λοιπον οποιον θελει να καθησει να υπολογισει μαθηματικα τη διαφορα της επιταγχυνσης με βαση τους χαρτες πριν και μετα πουστερ και να μας πει αν τελικα αυτη ειναι 1-1,5 δευτερολεπτο και σε ποιες συνθηκες.
    επισης οποιος θελει μπορει να παρουσιασει και μετρησεις με vbox ωστε να δουμε και στην πραξη την υποτιθεμενη διαφορα.
    θα χαρω να παραδεχτω οτι η αποψη μου ειναι λαθος...
    οριστε και οι χαρτες...






    εως τοτε θα μπορουσαμε να κανουμε μια υποθεση εργασιας (αυθαιρετη φυσικα) και να πουμε οτι αν μετρουσαμε πατωντας το γκαζι μεχρι τη μεση, το πουστερ θα κοροϊδευε την ecu και θα το ανοιγε ολο, ενω αλλιως θα εμενε ως τη μεση. εκει ναι θα ειχαμε μεταβολη της ιπποδυναμης και καποιο κερδος.
    ομως αυτη η παραδοχη δεν συμβαινει στην πραγματικοτητα. τουλαχιστον κανεις που να ξερω εγω δεν μετραει πατωντας το μισο ή το 1/4 του γκαζιου (περιοχες που δουλευει κυριως το πουστερ).
    και συν τοις αλλοις εκτιμω η διαφορα αυτη θα ηταν πολυ μικροτερη του ενος δευτερολεπτου, ισως ενα δεκατο.
    στο wot αν καποιος μου ελεγε οτι το αμαξι χανει κιολας (γιατι ισως μπερδευεται καπου με την παρεμβολη του πουστερ), δεν θα μου φαινοταν περιεργο.

    τελος σε οποιον αρεσει η αισθηση, μεγεια του με χαρα του, δεν θα διαφωνησω εδω, αλλα οπως βλεπουμε οι ενθερμοι υποστηρικτες του σιγα σιγα παραδεχονται αυτο που εγραψα απο την αρχη.
    το πουστερ αυξανει την καταναλωση και κουραζει μετα απο λιγο καιρο, ετσι κατεληξαν να το εχουν κλειστο!
    αρα πως πανε και το προτεινουν? χαχαχαχα

    το πιο καλο ποστ ηταν του μητσου... γυμναστε το δεξι ποδι και βαλτε ενα μαλακο ελατηριο να δειτε διαφορα... αααχαχαχαχα
    εγραψε!

  12. #9
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    ......

    τελος στον τυπο που εβαλα, ειπα μονος μου οτι ισχυει "χοντρικα"... φυσικα και δεν ισχυει ακριβως διοτι ειναι πολλες αλλες παραμετροι που πρεπει να υπολογισουμε αν θελουμε να ειμαστε 100% ακριβεις, πραγμα που επισης ειπα.
    για να αλλαξουν οι επιδοσεις ενος οχηματος πρεπει ή τη δυναμη να επηρεασουμε ή το βαρος. σε αυτη τη λογικη το λαθος που βρισκεται στρατο? γιατι σπευδεις να κανεις μια επισημανση που δεν προσφερει τιποτα (χωρις μαλιστα να καταθεσεις καθαρα την αποψη σου) και δεν βαζεις κι εσυ πουστερ, αλλα ανοιξες ολοκληρο θεμα με τις βελτιωσεις που ΘΑ κανεις? ενα δευτερολεπτο διαφορα (και αντιστοιχα μετρα) με κοστος 200 ευρω δεν σου φτανει να περασεις αυτους που τωρα δεν μπορεις?

    .......
    Πρώτα απο όλα, όταν αναφερόμαστε σε αποδείξεις και σε απαράβατους νόμους που ισχύουν όπως ο τρίτος νόμος του Νεύτωνα (edit: δεύτερος ήθελα να γράψω και έκανα λάθος) και όταν αναφερόμαστε σε μηχανήματα ακριβείας όπως είναι ένα αυτοκίνητο δεν μπορούμε να λέμε ανφορές "χοντρικά".

    Σε αυτή τη λογική το λάθος δεν βρίσκεται στην μάζα που είναι σταθερό μέγεθος αλλά στην δύναμη F. Δεν είναι σταθερό μέγεθος και μεταβάλεται. Οπότε δεν ισχύει μόνο ο πρώτος νόμος του Νεύτωνα αλλά και οι επιμέρους παράγωγοι. Και αυτό που νιώθει ένας άνθρωπος σε ένα αυτοκίνητο δεν είναι η επιτάχυνση, αλλά η μεταβολή της επιτάχυνσης που έχει να κάνει και με την άνεση. Δηλαδή η πρώτη παράγωγος του a που υφίσταται όπως και να το κάνουμε αφού μεταβάλεται το F στον χρόνο. Και αυτά δεν είναι απλή φυσική γυμνασίου, είναι μαθηματικά πανεπιστημίου που τουλάχιστον με τις γνώσεις που έχεις περιμένω να τα ξέρεις και να μπορείς να τα τεκμηριώσεις. Αφού η μέγιστη F έρχεται νωρίτερα απλά υπάρχει και μεγαλήτερος ρυθμός επιτάχυνσης.

    Και δεν πιστεύω οτι η επισύμανση δεν προσφέρει τίποτα. Αφού δεν μπορούμε να νιώσουμε την αίσθηση που αποκομίζει κάποιος απο την εφαρμογή τότε την τεκμηριώνουμε με μαθηματικά και φυσική που είναι απαράβατοι κανόνες.


    Δευτερον, "πούστερ" (το οποίο αποτελει δυσφήμιση του προιόντος με αυτή την ονομασία και απαγορεύεται απο του κανονες του φόρουμ) δεν βάζω γιατί δεν το έχω ανάγκη για δύο λόγους. Με 306 ίππους απο μαμά δεν το έχω ανάγκη και επιπροσθέτως την λειτουργία του sprint booster μπορώ να την κάνω με μία ρύθμιση απο τον παράλληλο εγκέφαλο που έχω. Οπότε είναι περιτό εξάρτημα για το αυτοκίνητο μου.

    Τρίτον 200 ευρώ για μένα δεν είναι τίποτα, και γενικότερα για άτομα που κατέχουν αυτοκίνητα που κοστίζουν τουλάχιστων 30.000 ευρώ δεν είναι μεγάλο πόσο, πόσο μάλλον όταν διατίθεται για δωρεάν δοκιμή.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη stratos : 13-04-11 στις 04:45 Αιτία: δεύτερος νόμος edit

  13. #10
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων


    Δευτερον, "πούστερ" (το οποίο αποτελει δυσφήμιση του προιόντος με αυτή την ονομασία και απαγορεύεται απο του κανονες του φόρουμ) ί








    Αν μη τι άλλο αυτο Είναι το θεμιτό σε ένα φόρουμ που θέλει να φωναζει ότι Είναι δίκαιο και παίζει με τους κανόνες
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP