Σελίδα 4 από 4 ΠρώτηΠρώτη ... 234
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 32 από 32

Θέμα: Δεν ξανακαβαλάω μηχανή ΠΟΤΕ

  1. #31
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Φίλε αν είχα την ευκαιρία θα έπαιρνα ή μια CBR1000RR ή μια GSXR1300Κ4

    Αρκεί να τις έβαζα μπροστά και να τις άκουγα..... Γιατί αν καβαλήσω τέτοιο κτήνος με το που βρώ ευθεία τελίκιασε δεν υπάρχει περίπτωση.... Αλλά επειδή ξέρω οτι ΔΕΝ είμαι ήσυχο παιδάκι με τόσα γκάζια το αποφεύγω!

    Τώρα θα μου πείς ρε φίλε έφαγες σούπα λές δεν θα ξανακαβαλήσεις και μιλάς για 1000άρες και Κ4? ΟΚ το ένα δεν αναιρεί το άλλο.... Το ότι νιώθω απροστατεύτος και έρμεο στον/στην κάθε άσχετο/άσχετη δεν σημαίνει οτι αύριο το πρωί θα παω να πάρω τέτοια μηχανή.... Απλά μου αρέσουν

  2. #32
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Νεο Ηρακλειο, Αθηνα
    Μηνύματα
    685
    Thanked
    565
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αν ειναι να καθυστερεις μονο 10 λεπτα σε καθε διαδρομη τοτε το αμαξι βολευει.

    Εμενα δυστυχως οι μετακινησεις μου περιλαμβανουν διαδρομες απο δρομους με μπολικη κινηση οποτε και δε μπορω χωρις τη μηχανη.

    Το κολλημα που εχουν ολοι οι μηχανοβιοι ειναι το αισθημα ελευθεριας και το γεγονος οτι με 3η στο κιβωτιο και 40 χλμ σε 4 δευτερα πιανεις τα 100 και προλαβαινεις το φαναρι μπροστα. Και αυτο με μεσσαιου κυβισμου μηχανακι, οχι κανα κτηνος. Στο αμαξι για να τα κανεις αυτα απλα δεν γινεται, η απλα θα εχεις ενα Μ3 για τις καθημερινες μετακινησεις, που παλι δυσκολο ειναι.


    Τελος να πω την αποψη μου για τα παπακια. Το μονο καλο που εχουν ειναι οτι ειναι φτηνα σε βενζινες λαστιχα και συντηρηση και οτι τρυπωνουν πολυ ευκολοτερα στην βαρια κινηση. Ομως απο ασφαλεια μηδεν. Που να φρεναρει ρε παιδια με το λαστιχακι του ποδηλατου και το ταμπουρο πισω? Επισης στο παπακι ανεβαινεις πανω και αναμεσα στα ποδια σου ειναι αερας. Δεν το ελεγχεις οπως τη μηχανη που πρακτικα τη φορας κατω απ τα ποδια σου. Ασε που τα παπακια δεν εχουν δυνατοτητα για ABS

    Για μενα αν θες να οδηγας μηχανη δινεις ενα χιλιαρικο σε σωστο εξοπλισμο και παιρνεις και επενδυεις σε μια μηχανη 250-600κκ ει δυνατον με abs. Cb400 αν και ξεπερασμενο ειναι τρελο σχολειο, αν θες πιο συγχρονο πας σε ninja 250 , er6 , hornet 08 κλπ κλπ Στα τελευταια παιζει και abs το οποιο αν ειχες στο μηχανακι σου δε θα καναμε αυτη τη συζητηση τωρα.

    Το να πας ξαφνικα σε gsxr cbr-rr yzf και δε συμμαζευεται ειναι συμβολαιο με το θανατο αν δεν εχεις εμπειρια απο μεσσαιου κυβισμου και δεν ακολουθησεις καποιο driving school.


    Το καλο ειναι οτι τωρα , χωρις το παπακι, μπορεις να φτιαξεις το αμαξι
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Dimzan : 11-04-11 στις 02:16

  3. The Following User Says Thank You to Dimzan For This Useful Post:

    z3 2.2 (11-04-11)

Σελίδα 4 από 4 ΠρώτηΠρώτη ... 234

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP