Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 34

Θέμα: Drift Guide

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.336
    Thanked
    7400
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    παρα πολυ προσοχη..στην αρχη......επιγραμματικα αυτα που χρειαζεται ενα αμαξι για να μπορει να μπει στην πιστα με ασφαλεια ειναι τα παρακατω...

    οπωσδηποτε μπλοκε (απο την αρχη)
    οπωσδηποτε καλες ζωνες και καλο καθισμα
    οπωσδηποτε καλα λαστιχα μπροστα (απο την αρχη)
    οπωσδηποτε καλη κρεμαγιερα και γενικα σε καλη κατασταση μοτερ σασμαν διαφορικο (απο την αρχη)
    οπωσδηποτε σε καλη κατασταση αναρτηση (απο την αρχη) και ει δυνατον ρυθμισμενη για drift αργοτερα
    οπωσδηποτε καλο χειροφρενο

    και φυσικα ελεγχος τακτικος στο αμαξι πριν μπουμε πιστα και παντα εργαλειοθηκη μαζι "ω μη γενοιτω" κατι..και φυσικα οδικη βοηθεια.

    τα παλια αμαξια (ε30-ε36 πχ..) θελουν συνεχη επιβλεψη και φροντιδα για να ειναι σωστα...

    καλο και ασφαλες drift..

  2. The Following 6 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    Dioskouroi (11-04-11), Dr. Yamastura (10-04-11), Jimmakos (11-04-11), manos (11-04-11), Panos 316T (11-04-11), zaharias (10-04-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    24-09-10
    Περιοχή
    Φιλοθέη
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    1.502
    Thanked
    2548
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το μπλοκέ είναι το πιο βασικό.
    Χωρίς αυτό ανεβαίνει κατακόρυφα ο δείκτης δυσκολίας πραγματοποίησης
    και των πιο βασικών ασκήσεων.
    UP YOURS!

  4. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Λευκαδα
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    4.745
    Thanked
    5704
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    μ ολα αυτα που ειδα...

    ετοιμος ειναι να χτυπησω κανα καντετακι κ να αρχισω τα σβουριγματα...






    ...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!

  5. #4
    Εγγραφή
    24-09-10
    Περιοχή
    Φιλοθέη
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    1.502
    Thanked
    2548
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τι περιμένεις??!!
    UP YOURS!

  6. #5
    Εγγραφή
    26-05-10
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    370
    Thanked
    280
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δοκτορα ωραιο θεμα ανοιξες παλι, μας φουντοσες βραδιατικα

  7. The Following User Says Thank You to S54POWER For This Useful Post:

    Dr. Yamastura (10-04-11)

  8. #6
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.336
    Thanked
    7400
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    επισης να επισημανω και το εξης καθως το παρελειψα πριν..

    το αμαξι μας πρεπει οπωσδηποτε να εχει καλα και δυνατα φρενα..οχι για να σε σταματησουν μην βγεις απο την πιστα αλλα για να σε βοηθουσουν να τοποθετησεις το αμαξι στο drift αφου εχει ξεκινησει..τα βαρια αμαξια του drift (πχ..bmw) δουλευουν πολυ σωστα με φρενα κατα την διαρκεια του drift και το φρενο ουσιαστικα λειτουργει εν μερει σαν χειροφρενο..για να απλωσει το αμαξι την παντα, να ανοιξει την γωνια του!!!εγω προσωπικα χρησιμοποιω ελαχιστα φρενα στο αμαξι μου αλλα χρησιμοποιω πολυ χειροφρενο..μην νομιζετε μια η αλλη ειναι..ο χρηστος αναποδα χρησιμοποιει φρενα και λιγο χειροφρενο..κανενα απο τα δυο δεν ειναι λαθος οτι θελει ο καθενας....παντως η υπερβολη και στα δυο ειναι αχρειαστη!

  9. The Following User Says Thank You to nik200 For This Useful Post:

    Dr. Yamastura (11-04-11)

  10. #7
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.336
    Thanked
    7400
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    ενας αλλος μυθος του drift ειναι το μοτερ....

    ενα αμαξι πιστας δεν χρειαζεται τα απειρα αλογα για να παει με το πλαι...ενα bmw πχ..ε36 δεν χρειαζεται παραπανω απο 200 αλογα για να παει μια κλειστη πιστα ολη με το πλαι..ας μην ξεχναμε οτι εχουμε ριξει και το βαρος με το να βγαλουμε τα αχρειαστα πισω καθισματα, ρεζερβα, μοκετες κτλ κτλ..απο κει και περα μπορεις να παιξεις με κλιμακωση κιβωτιου..ουτως ωστε το μοτερ να ειναι συνεχεια στο ωφελιμο ευρος ροπης του...αυτο το γδυσιμο σε συνδυασμο με ενα καλοκλιμακομενο σασμαν και ενα 1ο σταδιο στο μοτερ ειναι ικανα να μας χαρισουν πολλα χαμογελα..δεν χρειαζεται να πιεζεις ενα μοτερ που ουτως η αλλως θα σκιστει στην πιστα..ας μην ξεχναμε αλλο οι εργοστασιακες ανοχες και αλλο του καθε μαστρο μητσου οταν θα εχεις θερμοκρασιες λαδιου και νερου στα κοκκινα για 30 λεπτα!!!!!οποτε το να βαζεις χερι αν δεν εισαι απολυτος σιγουρος ειναι λιγο επικινδυνο!!!

    επισης στο θεμα μοτερ στο drift δεν χρειαζομαστε την απολυτη δυναμη..αλλα συνδυασμο δυναμης και ροπης..πχ..τα εξακυλινδρα μοτερ της bmw συνδυαζουν το αρκετα μεγαλο ευρος ροπης πχ.. απο τις 3-3.5χιλ rpm μεχρι τον κοφτη 6.5-7.0χιλ rpm..οπου μπορεις να χρησιμοποιησεις για να πας με το πλαι χωρις σκαλοπατια και σκαμπανεβασματα που κανουν δυσκολο το εργο του οδηγου!!!

    φυσικα οσο ανεβαινουν τα αλογα τοσο βοηθιεται και ο οδηγος στο drift αλλα τα πολλα αλογα θελουν και εμπειρια...γιατι το αμαξι απλωνει πολυ και μαζευει χιλιομετρα για την πλακα..οποτε θελει προσοχη...

  11. The Following User Says Thank You to nik200 For This Useful Post:

    Jimmakos (11-04-11)

  12. #8
    Εγγραφή
    24-09-10
    Περιοχή
    Φιλοθέη
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    1.502
    Thanked
    2548
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Συμφωνώ Νίκο σε όσα έγραψες,μόνο που σήμερα για να είσαι ανταγωνιστικός,για αγώνες μιλάω,πρέπει να έχεις πολλή δύναμη.
    Δεν μπορείς π.χ με 286 άλογα να συναγωνιστείς αλλους με 400-600.
    Είναι αδύνατον.Μπορείς να έχεις απλά μια αξιοπρεπή παρουσία,κάνοντας παράλληλα το χαβαλέ σου.
    UP YOURS!

  13. The Following User Says Thank You to Dr. Yamastura For This Useful Post:

    Jimmakos (11-04-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP